Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku kina w Kleczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Kleczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310500642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. 600-lecia 33
1.5.2.) Miejscowość: Kleczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48632702212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgok.kleczew@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://centrum-kultury-kleczew.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi kultury
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budynku kina w Kleczewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16d54d75-eede-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kleczew3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kleczew
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji
elektronicznej:1.Postępowanie,którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest
znakiem:MGOK.361.3.2021.Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni
powoływać się na ten znak.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/kleczeworaz poczty elektronicznej. 4. We wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia
lub znakiem postępowania. 5. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na
Platformie za pośrednictwem formularza“Wyślij wiadomość”, nie za pośrednictwem adresu e-mail. 6. W
celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi napytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij
wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie
przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
zamawiającego. 7. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej
za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,
zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie zobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do
konkretnego
wykonawcy. 8. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platforma
zakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych– MS Windows 7, Mac Os x 10
4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 100., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu
przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwer a zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 9. Wykonawca, przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) musi zaakceptować warunki
korzystania z platforma zakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznać go za wiążący, b) musi się zapoznać i stosować do
Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje. 10.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności
logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:1)administratorem danych
osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Kleczewie, al. 600-lecia 33, 62-540 Kleczew; 2)
dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@kleczew.pl; 3) dane osobowe będą przetwarzane na
podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r.poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;6)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu dodanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; 8) osobie, której dane osobowe dotyczą
posiada: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących; na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO;9) osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:− w
związku z art. 17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do
przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. 2.WYKONAWCA, WYPEŁNIAJĄC OBOWIĄZKI
INFORMACYJNE WYNIKAJĄCY Z ART. 13LUB ART. 14 RODO WZGLĘDEM OSÓB FIZYCZNYCH,
OD KTÓRYCH DANE OSOBOWE BEZPOŚREDNIO LUB POŚREDNIO POZYSKAŁ W CELU UBIEGANIA SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: M-GOK.361.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac w ramach przedmiotowego zadania obejmuje wymianę drzwi wejściowych do budynku kina, wymianę okien (6 szt.),
naprawę pęknięć i zarysowań ścian zewnętrznych, remont elewacji części wyższej kina, wykonanie elewacji części niższej kina
(przybudówki), wymianę okładzin schodów i podestów zewnętrznych oraz opaski wokół budynku, naprawę murków i elementów
betonowych wokół budynku. Przyczyni się to do poprawy stanu technicznego budynku oraz uatrakcyjnienia przestrzeni
zewnętrznej kina. W ramach zadania mające swoje kilkudziesięcioletnie tradycje kino "Zachęta" w Kleczewie, będzie pozytywnie
oddziaływało na użytkowników obszaru nie tylko gminnego, ale również gmin ościennych. Nowa elewacja będzie zapraszała swoim
wyglądem do korzystania z oferty kulturalnej. Realizacja projektu zagwarantuje możliwość zaspokajania potrzeb mieszkańców w
zakresie dostępu do sztuki i kultury na lokalnym rynku oraz ułatwi dostęp społeczności lokalnej do nowoczesnego kina.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancje
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.Uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3.Sytuacji ekonomicznej lub
finansowej. Warunek ten zostanie spełniony jak Wykonawcy wykaże, że jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. 4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
4.1. w zakresie doświadczenia (wykonanych robót): Warunek ten, w zakresie doświadczenia,
zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 latach przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie,zrealizował co najmniej dwie roboty polegającą na dwie roboty polegającą na przebudowie, remoncie,
modernizacji obiektów budowlanych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda. 4. 2.w
zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:Warunek powyższy
zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, w tym personel kierowniczy posiadający uprawnienia do
wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej
do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca1994
r.Prawo budowlane, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie
niepodlegania wykluczeniu:a)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr
4 do SWZ; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; b) Wykaz osób, zgodnego ze
wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia
publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00
PLN.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
3000,00PLN na warunkach i w sposób określony w SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego
wynika,które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy