Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych dotyczących określenia wartości gruntu w celu naliczenia rocznej opłaty przekształceniowej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasta Radomia
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-20
  • Numer ogłoszenia611000-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 611000-N-2020 z dnia 2020-11-20 r.

Gmina Miasta Radomia: Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych dotyczących określenia wartości gruntu w celu naliczenia rocznej opłaty przekształceniowej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, krajowy numer identyfikacyjny 67022345100000, ul. ul. Jana Kilińskiego  30 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (48)3620283, e-mail bzp@umradom.pl, faks (48)3620289.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.radom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.radom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Adres:
Urząd Miejski w Radomiu – Biuro Zamówień Publicznych, pojemnik podawczy usytuowany w wejściu do Urzędu przy ul. Żeromskiego 53 (POJEMNIK Z OZNACZENIEM BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH). Złożenie oferty w miejscu innym, niż wyżej podane może skutkować nie dotarciem oferty do komisji przetargowej w terminie wyznaczonym na składanie ofert z winy wykonawcy. Oferta taka, jako złożona po terminie nie będzie brała udziału w postępowaniu.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych dotyczących określenia wartości gruntu w celu naliczenia rocznej opłaty przekształceniowej.
Numer referencyjny: BZP.271.1.506.2020.AG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (2 egz.), dotyczących określenia wartości gruntu w celu naliczenia rocznej opłaty przekształceniowej zgodnie z art. 21 ust. 2a ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 139 ze zm.).Zamówienie dotyczy wykonania 20 operatów szacunkowych.Przedmiotem wyceny są nieruchomości położone w Radomiu:- przy ul. Wieżowej, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 191/2 o pow. 388 m2 (Obręb 0010 – Kaptur, arkusz 20), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Wrzosowej 13, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 261 o pow. 311 m2 (Obręb 0010 – Kaptur, arkusz 24), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Wrzosowej 16, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 272 o pow. 306 m2 (Obręb 0010 – Kaptur, arkusz 24), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Pomorskiej 27, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 378 o pow. 297 m2 (Obręb 0032 – Dzierzków 2, arkusz 141), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Zwoleńskiej 66, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 306 o pow. 309 m2 (Obręb 0032 – Dzierzków 2, arkusz 141), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Gielniowskiej 9, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 349 o pow. 527 m2 (Obręb 0060 – Zamłynie, arkusz 47), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Gielniowskiej 18, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 360 o pow. 495 m2 (Obręb 0060 – Zamłynie, arkusz 47), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Topiel 71, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 574 o pow. 338 m2 (Obręb 0060 – Zamłynie, arkusz 49), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Topiel 77, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 562 o pow. 370 m2 (Obręb 0060 – Zamłynie, arkusz 49), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Topiel 77A, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 561 o pow. 360 m2 (Obręb 0060 – Zamłynie, arkusz 49), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Długiej 4, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 611 o pow. 210 m2 (Obręb 0061 – Halinów, arkusz 72), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Długiej 10, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 608 o pow. 200 m2 (Obręb 0061 – Halinów, arkusz 72), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Długiej 12, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 607 o pow. 171 m2 (Obręb 0061 – Halinów, arkusz 72), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Długiej 35, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 396 o pow. 300 m2 (Obręb 0061 – Halinów, arkusz 72), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Długiej 41, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 400 o pow. 300 m2 (Obręb 0061 – Halinów, arkusz 72), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Długiej 43, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 402 o pow. 384 m2 (Obręb 0061 – Halinów, arkusz 72), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Długiej 53, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 408 o pow. 288 m2 (Obręb 0061 – Halinów, arkusz 72), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Nizinnej 3, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 327 o pow. 669 m2 (Obręb 0061 – Halinów, arkusz 72), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych.- przy ul. Kasprowicza 19, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 407 o pow. 308 m2 (Obręb 0110 – Długojów, arkusz 135), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych;- przy ul. Laskowej 4, oznaczona w ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia jako działka nr 34/5 o pow. 536 m2 (Obręb 0110 – Długojów, arkusz 134), stanowiąca własność Gminy Miasta Radomia w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 70300000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71319000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia w zakresie określonym w art. 193 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 65 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, októrej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Pełnomocnictwo wsytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3) W przypadkupodmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa wart. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca może w celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III 1.3), w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iżWykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnićzamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musiwskazywać w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniuzamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Pisemnezobowiązanie, o którym mowa powyżej musi być złożone - na druku, którego wzór zostałdołączony do materiałów przetargowych 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wpkt III.4): • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeliw kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania maosoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w językuobcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> > język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie UrzęduZamówień Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48 224587701;e-mail:uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48 224587700 Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl 2) Wprzypadku kierowania jakiejkolwiek korespondencji związanej z niniejszym postępowanieminformujemy, iż Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe nadawcy korespondencji. W związkuz powyższym niezbędne jest zastosowanie poniższej klauzuli informacyjnej skierowanej do nadawcykorespondencji: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że: a) administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b)kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - napodstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danychosobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłączniepodmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; e) Pani/Panadane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcjąkancelaryjną; f) posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratoradostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania* - napodstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. PrezesUrzędu Ochrony Danych Osobowych) h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, októrych mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. Wyjaśniania: * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników. **prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawcaubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których daneosobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówieniapublicznego w niniejszym postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki co drugi tydzień - Garwolin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki co drugi tydzień. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI