Przetarg nieograniczony na "kompleksową dostawę gazu ziemnego (sprzedaż i usługa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na "kompleksową dostawę gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do obiektów Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrodzisk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-09
  • Numer ogłoszenia583099-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583099-N-2020 z dnia 2020-09-09 r.

Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim: Przetarg nieograniczony na "kompleksową dostawę gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do obiektów Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim, krajowy numer identyfikacyjny 32479000000000, ul. ul. Władysława Bartniaka  21/23 , 05-825  Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22-77-09-202, , e-mail administracyjny@grodzisk.sr.gov.pl, , faks 22 755 73 76.
Adres strony internetowej (URL): www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Organ kontroli Państwowej lub ochrony prawa - Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.warszawa.so.gov.pl (zakładka Sądy Rejonowe)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Dopuszczone jest przesłanie ofert drogą pocztową na adres Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim (ul. Bartniaka 21/23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki)
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na "kompleksową dostawę gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do obiektów Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim".
Numer referencyjny: ZP/SR/2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem, jest zrealizowanie przez Wykonawcę kompleksowej dostawy gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do obiektów Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim: budynku przy ul. Bartniaka 21/23 oraz budynek przy ul. Kościuszki 14. Zapotrzebowanie Zamawiającego na gaz do budynku przy ul. Bartniaka 21/23 łącznie wynosi 500 000 kWh. Zapotrzebowanie Zamawiającego na gaz do ul. Kościuszki 14 łącznie wynosi 500 000 kWh. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe może odbiegać od faktycznego wykorzystania i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
65200000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 212240,36
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-10-15   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12 2020-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną ofertę, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 13-23 ustawy;b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, w zakresie:a) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;b) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. W przypadku Wykonawców niebędących właścicielem sieci dystrybucyjnej Wykonawca zobowiązany jest posiadać zawartą umowę dystrybucyjną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego przez OSD.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;3) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy, oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;2) aktualnej koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. W przypadku Wykonawców niebędących właścicielem sieci dystrybucyjnej załączyć należy oświadczenie o zawartej umowie dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego przez OSD;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 21 września 2020 r. do godz. 09:00. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.3) Wadium ustala się w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 gr).4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.5) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6) Wadium w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim na numer rachunku bankowego 51 1130 1017 0021 1000 0290 0004 z adnotacją ZP/SR/2/2020 „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do obiektu Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim”. Dowodem wniesienia wadium będzie odcinek polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na w/w rachunku bankowym Zamawiającego.7) Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszym SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. 2020, poz. 299 z późn. zm.) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacji) oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie opisując ją „Wadium – ZP/SR/2/2020 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do obiektu Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim”. Dokument wadialny musi identyfikować Wykonawcę oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim, w przetargu nieograniczonym na „Kompleksową dostawę gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do obiektu Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim.” 8) Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
1. Sprzedaż gazu ziemnego winna spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodne z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. -Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. 2020, poz. 833 z późn. zm., dalej-Prawo energetyczne) i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U. 2019, poz. 1145 z późn. zm., dalej-Kodeks cywilny) oraz aktami wykonawczymi, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami niniejszej umowy, a także zgodnie z ofertą Wykonawcy wynikającą z taryfy.2. Rozliczenie za sprzedaż gazu odbywać się będzie na podstawie faktycznego jego zużycia wg cen i stawek opłat wynikających z oferty cenowej Wykonawcy z uwzględnieniem dopuszczalnych zmian, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 5 SIWZ. 3. Strony nie ustalają dla Wykonawcy minimalnej kwoty gwarantowanej zapłaty w przypadku nieskładania przez Zamawiającego zamówienia (zapotrzebowania) objętego umową. 4. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe wskazane przez Zamawiającego może odbiegać od faktycznego zużycia i nie będzie stanowiło podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości.5. Rozliczenia za zrealizowane dostawy dokonywane będą w 1-miesięcznych okresach rozliczeniowych w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę nie później niż do 7-go dnia miesiąca następującego po okresie rozliczeniowym, z terminem płatności nie krótszym niż 30 dni, liczonym od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. 6. Za datę zapłaty faktury uważa się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.7. Wykonawca zobowiązuje się do: a. posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;b. posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. W przypadku Wykonawców niebędących właścicielem sieci dystrybucyjnej do posiadania zawartych ważnych umów z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), w zakresie niezbędnym do realizacji umowy;c. sprzedaży paliwa gazowego z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych; d. prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającą poprawność rozliczeń;e. udostępniania Zamawiającemu danych pomiarowo – rozliczeniowych w zakresie sprzedaży paliwa gazowego do obiektu objętego umową otrzymanych od właściwego OSD;f. przyjmowania od Zamawiającego zgłoszeń i reklamacji dotyczących sprzedaży paliwa gazowego.8. Strony ustalają odpowiedzialność Wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy sprzedaży poprzez zapłatę kary umownej Zamawiającemu z następujących tytułów i w wysokości:a. w przypadku czasowej utraty przez Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy uprawnień, koncesji lub zezwoleń lub dokumentów niezbędnych do wykonywania przedmiotu umowy bądź innych sytuacji w których Wykonawca nie może (nie świadczy) dostaw gazu – w wysokości 2% brutto wartości umowy sprzedaży, za każdy dzień nie wykonania umowy lub nie świadczenia dostaw gazu;b. w przypadku odstąpienia od umowy dostawy przez Wykonawcę z przyczyn dotyczących Wykonawcy – w wysokości 10 % brutto wartości umowy sprzedaży;c. w przypadku nie udostępnienia Zamawiającemu w terminie 7 dni od złożenia wniosku danych pomiarowo – rozliczeniowych w zakresie sprzedaży paliwa gazowego do obiektu objętego umową otrzymanych od właściwego OSD-w wysokości 2% brutto wartości umowy sprzedaży, za każdy dzień nieudostępnienia przedmiotowych danych następujący po upływie 7 dniowego terminu od złożenia wniosku o ich udostępnienie; d. w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu umowy nie odpowiadającego warunkom umowy wskazanym w ust. 1 tj. nie spełniającego wymagań prawnych lub parametrów technicznych lub standardów jakościowych określonych we wskazanych tam regulacjach - w wysokości 2% brutto wartości umowy sprzedaży za każdy taki stwierdzony przypadek;e. w przypadku nie poinformowania Zamawiającego o utracie koncesji, umowy dystrybucyjnej, innych uprawnień lub zezwoleń, w wyniku czego nie będzie możliwe zrealizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia lub o podjęciu decyzji o otwarciu likwidacji Wykonawcy lub wszczęciu wobec niego postępowania upadłościowego lub restrukturyzacyjnego w terminie 3 dni od wystąpienia zdarzenia - w wysokości 2% brutto wartości umowy sprzedaży.9. Jeżeli kara umowna nie pokryje wysokości poniesionej szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania do pełnej wysokości szkody. Zamawiający może dochodzić odszkodowania na warunkach ogólnych, także w przypadkach nieobjętych karami umownymi.10. Zamawiający może potrącić kary umowne, o których mowa w niniejszym punkcie, z wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy.11. Zamawiający może rozwiązać niniejszą umowę z zachowaniem 3-miesiecznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. 12. Zamawiający może rozwiązać niniejszą umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku zaistnieniu jednej z poniższych okoliczności:1) zmiana umowy została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1–1b, 1d i 1e ustawy;2) Wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;3) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że Zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej;4) W razie utraty przez Zamawiającego tytułu prawnego do któregokolwiek z miejsc odbioru, do których dostarczane jest paliwo gazowe przez Wykonawcę (w części dotyczącej dostarczania i sprzedaży paliwa gazowego do miejsca odbioru, w odniesieniu do którego Zamawiający utracił tytuł prawny, zaś w pozostałym zakresie umowa będzie nadal wiązać strony);5) W razie gdy Wykonawca utraci koncesję, umowę dystrybucyjną, inne uprawnienia lub zezwolenia, w wyniku czego nie będzie możliwe zrealizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany poinformować niezwłocznie (nie później niż w terminie 3 dni od ich zaistnienia) Zamawiającego o w/w okolicznościach;6) W przypadku podjęcia decyzji o otwarciu likwidacji Wykonawcy lub wszczęciu wobec niego postępowania upadłościowego lub restrukturyzacyjnego, jeżeli odpowiednie przepisy nie stanowią inaczej. Wykonawca jest zobowiązany poinformować niezwłocznie (nie później niż w terminie 3 dni od ich zaistnienia) Zamawiającego o w/w okolicznościach.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności:1) nieotrzymania przez Zamawiającego środków koniecznych do realizacji umowy od dysponenta odpowiedniego stopnia, 2) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.14. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o którejś z wymienionych w ust. 13 pkt 1 lub 2 umowy okoliczności.15. Odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie powinny nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.16. W przypadku odstąpienia od umowy lub jej rozwiązania Wykonawca ma prawo żądać tylko wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.17. Odstąpienie od niniejszej umowy lub jej rozwiązanie nie wpływa na istnienie i skuteczność roszczeń Zamawiającego o zapłatę kar umownych określonych w umowie.18. Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie ani inne roszczenia od Zamawiającego będące następstwem rozwiązania umowy lub odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie.19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy.20. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.21. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:a) wystąpienia zmian lub okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a których wprowadzenie jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami Prawa energetycznego lub wydanymi na tej podstawie przepisami wykonawczymi;b) zmiany cen jednostkowych, określonych dla kompleksowej dostawy gazu, będącej skutkiem zmiany stawki podatku akcyzowego lub stawki podatku VAT. Zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami tych przepisów;c) zmiany podmiotów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego);d) w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa lub wystąpieniem okoliczności niespowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, w zakresie terminu realizacji umowy lub warunków płatności.Zmiany treści postanowień zawartej umowy będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności za wyjątkiem zmian, o których mowa w pkt c).22. W zakresie nieuregulowanym niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa energetycznego wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi, aktualnie obowiązującej taryfy Wykonawcy oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U.2019, poz. 1843 z późn. zm.). 23. Wszelkie spory, jakie mogą powstać w związku z realizacją niniejszej umowy, jej Strony rozstrzygać będą w drodze negocjacji, a w przypadku niemożności porozumienia rozstrzygać będzie Sąd miejscowo właściwy dla siedziby Zamawiającego.24. Projekt umowy z w/w warunkami przygotuje Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 15 ustawy Zamawiający informuje, iż nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI