Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp (nie mniej niż 48 kWp) na gruncie przy budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta przy ul. Okradzionowskiej 29B w Sławkowie oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy do 35 kWp (nie mniej niż 30 kWp) na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej w Sławkowie – 2 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławków
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sławków
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-09
  • Numer ogłoszenia583059-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583059-N-2020 z dnia 2020-09-09 r.

Gmina Sławków: Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp (nie mniej niż 48 kWp) na gruncie przy budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta przy ul. Okradzionowskiej 29B w Sławkowie oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy do 35 kWp (nie mniej niż 30 kWp) na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej w Sławkowie – 2 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławków, krajowy numer identyfikacyjny 27625755800000, ul. ul. Rynek  1 , 41-260  Sławków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2931552 w. 41, , e-mail sod@slawkow.pl, , faks 322 931 233.
Adres strony internetowej (URL): www.slawkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/przetargi Urzędu Miasta lub bip.slawkow.pl/rejestry publiczne/zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.slawkow.pl/zamówienia publiczne i przetargi/przetargi Urzędu Miasta lub bip.slawkow.pl/rejestry publiczne/zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Sławkowa
Adres:
Urząd Miasta Sławkowa Rynek 1, 41-260 Sławków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp (nie mniej niż 48 kWp) na gruncie przy budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta przy ul. Okradzionowskiej 29B w Sławkowie oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy do 35 kWp (nie mniej niż 30 kWp) na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej w Sławkowie – 2 części.
Numer referencyjny: ZP-I.271.18.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp (nie mniej niż 48 kWp) na gruncie przy budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta przy ul. Okradzionowskiej 29B oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy do 35 kWp (nie mniej niż 30 kWp) na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej w Sławkowie – 2 części.2. Zadanie zrealizowane jest w ramach projektu Gminy Sławków pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej dla poprawy efektywności energetycznej gospodarki wodno - ściekowej w Sławkowie.” współfinansowanego przy pomocy dotacji celowej z budżetu Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji w roku 2020.3. Zamówienie obejmuje 2 zadania – części: 1) Część nr 1 - Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp (nie mniej niż 48 kWp) na gruncie przy budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta przy ul. Okradzionowskiej 29B w Sławkowie. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o następujących parametrach: Charakterystyka elektryczna:1) moc minimalna panelu: 320Wp;2) typ ogniw: monokrystaliczne;3) wymiar ogniwa maksymalnie: 162x162;4) ilość ogniw w module: od 60 do 104;5) wydajność/sprawność minimum: 19,2%;6) maksymalne napięcie systemu: 1000V DC;7) tolerancja mocy minimum: -0; +4,99W;8) temperaturowy współczynnik napięcia TcV: od 0 do -0,31%/0C;9) temperaturowy współczynnik mocy TcP: od 0 do -0,40%/0C;10) minimalny prąd zwrotny: 20A;11) ilość diód bypass: minimum 4;12) wysokość ramy minimum: 40mm;13) narożniki ramy modułu: zaciskane mechanicznie nie dopuszczalne narożniki typu self-locking.Wymagane certyfikaty: 1) IEC – 61215,61730;2) obciążenie statyczne: minimum 6000 Pa;3) ssanie wiatru: minimum 4000 Pa;4) odporność na amoniak : według normy 62716;5) odporność na efekt LID: według normy 60904;6) odporność na sól: według normy 61701;7) klasa stosowania: A;8) Flash test: wymagany dla każdego modułu;9) EL test: wymagany dla każdego modułu.Budowa panelu:1) waga maksymalna – 19 kg;2) gniazdo przyłączeniowe minimum: IP65;3) szkło zewnętrzne: minimum 3,2mm pokryte warstwą antyrefleksyjną o przepuszczalności minimum 94% potwierdzone oświadczeniem producenta szkła;4) zabezpieczenie antykradzieżowe – naklejka z nazwą właściciela instalacji o treści: ”Własność Gminy Sławków”, zalaminowana na trwale pod szybą modułu. System winien być oparty o 2 inwertery fotowoltaiczne. Inwerter musi spełniać wymogi ogólnego stosowania wynikające z Rozporządzenia Komisji (UE) 2016/631-NC RfG. Dane techniczne inwertera:1) częstotliwość (zakres częstotliwości) 50 Hz / 60 Hz (45-65 Hz);2) topologia falownika – beztransformatorowa;3) zakres temperatury otoczenia od -40 do +600C;4) chłodzenie aktywne.Część nr 2 - Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 35 kWp (nie mniej niż 30 kWp) na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej w SławkowieZamówienie obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o następujących parametrach: Charakterystyka elektryczna:1) moc minimalna panelu: 320Wp;2) typ ogniw: monokrystaliczne;3) wymiar ogniwa maksymalnie: 162x162;4) ilość ogniw w module: od 60 do 104;5) wydajność/sprawność minimum: 19,2%;6) maksymalne napięcie systemu: 1000V DC;7) tolerancja mocy minimum: -0; +4,99W;8) temperaturowy współczynnik napięcia TcV: od 0 do -0,31%/0 C;9) temperaturowy współczynnik mocy TcP: od 0 do -0,40%/0 C;10) minimalny prąd zwrotny: 20A;11) ilość diód bypass: minimum 4;12) wysokość ramy minimum: 40mm;13) narożniki ramy modułu: zaciskane mechanicznie nie dopuszczalne narożniki typu self-locking.Wymagane certyfikaty: 1) IEC – 61215,61730;2) obciążenie statyczne: minimum 6000Pa;3) ssanie wiatru: minimum 4000Pa;4) odporność na amoniak : według normy 62716;5) odporność na efekt LID: według normy 60904;6) odporność na sól: według normy 61701;7) klasa stosowania: A;8) Flash test: wymagany dla każdego modułu;9) EL test: wymagany dla każdego modułu.Budowa panelu:1) waga maksymalna – 19 kg;2) gniazdo przyłączeniowe minimum: IP65;3) szkło zewnętrzne: minimum 3,2mm pokryte warstwą antyrefleksyjną o przepuszczalności minimum 94% potwierdzone oświadczeniem producenta szkła;4) zabezpieczenie antykradzieżowe – naklejka z nazwą właściciela instalacji o treści: ”Własność Gminy Sławków”, zalaminowana na trwale pod szybą modułu.System winien być oparty o 1 inwerter fotowoltaiczny. Inwerter musi spełniać wymogi ogólnego stosowania wynikające z Rozporządzenia Komisji (UE) 2016/631-NC RfG. Dane techniczne inwertera:1) częstotliwość (zakres częstotliwości) 50 Hz / 60 Hz (45-65 Hz);2) topologia falownika – beztransformatorowa;3) zakres temperatury otoczenia od -40 do +600C;4) chłodzenie aktywne. Wykonawcy są zobowiązani do dokonania uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz zgłoszenie zakończenia prac do organów Państwowej Straży Pożarnej, jeżeli prawo tego wymaga. Zakres zamówienia obejmuje także wykonanie dokumentacji technicznej oraz zgłoszenie w zakładzie energetycznym – dostawcy energii elektrycznej. Potwierdzeniem zakończenia montażu będzie rozruch i potwierdzenie zgłoszenia do zakładu energetycznego przyłączenia mikro instalacji. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. Moduły fotowoltaiczne powinny pochodzić z bieżącej produkcji. Wykonawca powinien dostarczyć dokumenty będące podstawą gwarancji producenta i dokumenty wymagane do zgłoszenia mikro instalacji u dostawcy energii elektrycznej. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali oględzin miejsca dostawy i montażu na etapie sporządzania ofert. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji: Dla części nr 1 – wynosi dla panelu: 15 lat na wady ukryte produktu i 25 lat na sprawność modułów nie mniejszą niż 80% mocy początkowej, gwarancja dla inwertera – min. 5 lat, gwarancja na montaż wynosi min. 3 lata. Bieg okresu gwarancji liczony będzie od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Dla części nr 2 – wynosi dla panelu: 15 lat na wady ukryte produktu i 25 lat na sprawność modułów nie mniejszą niż 80% mocy początkowej, gwarancja dla inwertera – min. 5 lat, gwarancja na montaż wynosi min. 3 lata. Bieg okresu gwarancji liczony będzie od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

II.5) Główny kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311200-2
45315100-9
45223110-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 56
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Maksymalny termin wykonania zamówienia: Część nr 1 - Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp (nie mniej niż 48 kWp) na gruncie przy budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta przy ul. Okradzionowskiej 29B w Sławkowie – do 8 tygodni od podpisania umowy.Część nr 2 - Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 35 kWp (nie mniej niż 30 kWp) na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej w Sławkowie– do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia - dotyczy każdej z części.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia - dotyczy każdej z części.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał posiadanie zdolności technicznej i zawodowej poprzez: Dla części 1: 1)wykazanie, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej na gruncie za kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy zł 00/100 brutto);2) wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne G1 (grupa 1) (E i D: eksploatacji – E lub dozoru – D) do eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci, wydawane przez SEP- Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalacji odnawialnych źródeł energii, wydawany przez UDT- Urząd Dozoru Technicznego. Dla części 2: 1) wykazanie, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej na gruncie za kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy zł 00/100 brutto);2) wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne G1 (grupa 1) (E i D: eksploatacji – E lub dozoru – D) do eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci, wydawane przez SEP- Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalacji odnawialnych źródeł energii, wydawany przez UDT- Urząd Dozoru Technicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Wykonawca składa załącznik nr 5 do SIWZ – oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej albo załącznik nr 6 do SIWZ – oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (w każdej z części), do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących oświadczeń lub dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu z Rozdziału V pkt 4 podpunkt 3) dot. zdolności technicznej lub zawodowej: 1) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona ( w każdej z części) do przedstawienia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, następujących dokumentów: 1) Certyfikat IEC 61215/61730; 2) dokument potwierdzający odporność na sól według normy 61701; 3) dokument potwierdzający odporność na amoniak według normy 62716; 4) dokument potwierdzający odporność na obciążenie statyczne minimum 6000Pa; 5) dokument potwierdzający odporność na ssanie wiatru minimum 4000Pa; 6) odporność na efekt LID według normy 60904;7) Flash test wymagany dla każdego modułu; 8) EL test wymagany dla każdego modułu; 9) klasa stosowania – A;10) Certyfikat spełniający wymogi z Rozporządzenia Komisji (UE) 2016/631 z dnia 14 kwietnia 2016 r. ustanawiającego kodeks sieci dotyczący wymogów w zakresie przyłączenia jednostek wytwórczych do sieci.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:a) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1A i 1B do SIWZ - odrębne dla poszczególnych części, , wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ,b) wypełniony czytelnie, podpisany załącznik do Formularza oferty: Zestawienie oferowanych rozwiązań (załącznik nr 2A i 2B do SIWZ) - odrębne dla poszczególnych części,c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku spółki cywilnej upoważnienie do występowania w imieniu spółki może wynikać z umowy spółki dołączonej do oferty bądź oferta może zostać podpisana przez wszystkich wspólników.d) dokument/y, z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (Rozdział V pkt 5),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena za realizację całego przedmiotu zamówienia 60,00
okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia 20,00
termin wykonania przedmiotu zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w części II SIWZ – Wzór umowy dla każdej części. 2. Zamawiający zawrze z Wykonawcą Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ - dla każdej cześci.3. Zamawiający dopuszcza zmiany umów w przypadkach i na warunkach określonych we wzorach umów - w części II SIWZ.4. Dokonanie zmian wymaga dochowania warunków wynikających ze wzoru umowy dla każdej części.5. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zamieszcza wymagane informacje w Klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Ograniczenia stosowania RODO :1) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.2) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.3) W zakresie protokołu z postępowania, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp (nie mniej niż 48 kWp) na gruncie przy budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta przy ul. Okradzionowskiej 29B w Sławkowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp (nie mniej niż 48 kWp) na gruncie przy budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta przy ul. Okradzionowskiej 29B oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy do 35 kWp (nie mniej niż 30 kWp) na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej w Sławkowie – 2 części.Zadanie zrealizowane jest w ramach projektu Gminy Sławków pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej dla poprawy efektywności energetycznej gospodarki wodno - ściekowej w Sławkowie.” współfinansowanego przy pomocy dotacji celowej z budżetu Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji w roku 2020.Zamówienie obejmuje 2 zadania – części: 1) Część nr 1 - Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp (nie mniej niż 48 kWp) na gruncie przy budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta przy ul. Okradzionowskiej 29B w Sławkowie. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o następujących parametrach: Charakterystyka elektryczna:1) moc minimalna panelu: 320Wp;2) typ ogniw: monokrystaliczne;3) wymiar ogniwa maksymalnie: 162x162;4) ilość ogniw w module: od 60 do 104;5) wydajność/sprawność minimum: 19,2%;6) maksymalne napięcie systemu: 1000V DC;7) tolerancja mocy minimum: -0; +4,99W;8) temperaturowy współczynnik napięcia TcV: od 0 do -0,31%/0C;9) temperaturowy współczynnik mocy TcP: od 0 do -0,40%/0C;10) minimalny prąd zwrotny: 20A;11) ilość diód bypass: minimum 4;12) wysokość ramy minimum: 40mm;13) narożniki ramy modułu: zaciskane mechanicznie nie dopuszczalne narożniki typu self-locking.Wymagane certyfikaty: 1) IEC – 61215,61730;2) obciążenie statyczne: minimum 6000 Pa;3) ssanie wiatru: minimum 4000 Pa;4) odporność na amoniak : według normy 62716;5) odporność na efekt LID: według normy 60904;6) odporność na sól: według normy 61701;7) klasa stosowania: A;8) Flash test: wymagany dla każdego modułu;9) EL test: wymagany dla każdego modułu.Budowa panelu:1) waga maksymalna – 19 kg;2) gniazdo przyłączeniowe minimum: IP65;3) szkło zewnętrzne: minimum 3,2mm pokryte warstwą antyrefleksyjną o przepuszczalności minimum 94% potwierdzone oświadczeniem producenta szkła;4) zabezpieczenie antykradzieżowe – naklejka z nazwą właściciela instalacji o treści: ”Własność Gminy Sławków”, zalaminowana na trwale pod szybą modułu. System winien być oparty o 2 inwertery fotowoltaiczne. Inwerter musi spełniać wymogi ogólnego stosowania wynikające z Rozporządzenia Komisji (UE) 2016/631-NC RfG. Dane techniczne inwertera:1) częstotliwość (zakres częstotliwości) 50 Hz / 60 Hz (45-65 Hz);2) topologia falownika – beztransformatorowa;3) zakres temperatury otoczenia od -40 do +600C;4) chłodzenie aktywne.Wykonawcy są zobowiązani do dokonania uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz zgłoszenie zakończenia prac do organów Państwowej Straży Pożarnej, jeżeli prawo tego wymaga.Zakres zamówienia obejmuje także wykonanie dokumentacji technicznej oraz zgłoszenie w zakładzie energetycznym – dostawcy energii elektrycznej. Potwierdzeniem zakończenia montażu będzie rozruch i potwierdzenie zgłoszenia do zakładu energetycznego przyłączenia mikro instalacji. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. Moduły fotowoltaiczne powinny pochodzić z bieżącej produkcji. Wykonawca powinien dostarczyć dokumenty będące podstawą gwarancji producenta i dokumenty wymagane do zgłoszenia mikro instalacji u dostawcy energii elektrycznej.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali oględzin miejsca dostawy i montażu na etapie sporządzania ofert. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji: Dla części nr 1 – wynosi dla panelu: 15 lat na wady ukryte produktu i 25 lat na sprawność modułów nie mniejszą niż 80% mocy początkowej, gwarancja dla inwertera – min. 5 lat, gwarancja na montaż wynosi min. 3 lata. Bieg okresu gwarancji liczony będzie od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09331200-0, 45311200-2, 45315100-9, 45223110-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za realizację całego przedmiotu zamówienia 60,00
okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia 20,00
termin wykonania przedmiotu zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 35 kWp (nie mniej niż 30 kWp) na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej w Sławkowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 49,9 kWp (nie mniej niż 48 kWp) na gruncie przy budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta przy ul. Okradzionowskiej 29B oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy do 35 kWp (nie mniej niż 30 kWp) na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej w Sławkowie – 2 części. Zadanie zrealizowane jest w ramach projektu Gminy Sławków pn.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej dla poprawy efektywności energetycznej gospodarki wodno - ściekowej w Sławkowie.” współfinansowanego przy pomocy dotacji celowej z budżetu Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji w roku 2020. Zamówienie obejmuje 2 zadania – części: Część nr 2 - Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy do 35 kWp (nie mniej niż 30 kWp) na terenie Oczyszczalni ścieków przy ul. Browarnej w Sławkowie. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o następujących parametrach: Charakterystyka elektryczna:1) moc minimalna panelu: 320Wp;2) typ ogniw: monokrystaliczne;3) wymiar ogniwa maksymalnie: 162x162;4) ilość ogniw w module: od 60 do 104;5) wydajność/sprawność minimum: 19,2%;6) maksymalne napięcie systemu: 1000V DC;7) tolerancja mocy minimum: -0; +4,99W;8) temperaturowy współczynnik napięcia TcV: od 0 do -0,31%/0 C;9) temperaturowy współczynnik mocy TcP: od 0 do -0,40%/0 C;10) minimalny prąd zwrotny: 20A;11) ilość diód bypass: minimum 4;12) wysokość ramy minimum: 40mm;13) narożniki ramy modułu: zaciskane mechanicznie nie dopuszczalne narożniki typu self-locking.Wymagane certyfikaty: 1) IEC – 61215,61730;2) obciążenie statyczne: minimum 6000Pa;3) ssanie wiatru: minimum 4000Pa;4) odporność na amoniak : według normy 62716;5) odporność na efekt LID: według normy 60904;6) odporność na sól: według normy 61701;7) klasa stosowania: A;8) Flash test: wymagany dla każdego modułu;9) EL test: wymagany dla każdego modułu.Budowa panelu:1) waga maksymalna – 19 kg;2) gniazdo przyłączeniowe minimum: IP65;3) szkło zewnętrzne: minimum 3,2mm pokryte warstwą antyrefleksyjną o przepuszczalności minimum 94% potwierdzone oświadczeniem producenta szkła;4) zabezpieczenie antykradzieżowe – naklejka z nazwą właściciela instalacji o treści: ”Własność Gminy Sławków”, zalaminowana na trwale pod szybą modułu.System winien być oparty o 1 inwerter fotowoltaiczny. Inwerter musi spełniać wymogi ogólnego stosowania wynikające z Rozporządzenia Komisji (UE) 2016/631-NC RfG. Dane techniczne inwertera:1) częstotliwość (zakres częstotliwości) 50 Hz / 60 Hz (45-65 Hz);2) topologia falownika – beztransformatorowa;3) zakres temperatury otoczenia od -40 do +600C;4) chłodzenie aktywne. Wykonawcy są zobowiązani do dokonania uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz zgłoszenie zakończenia prac do organów Państwowej Straży Pożarnej, jeżeli prawo tego wymaga.Zakres zamówienia obejmuje także wykonanie dokumentacji technicznej oraz zgłoszenie w zakładzie energetycznym – dostawcy energii elektrycznej. Potwierdzeniem zakończenia montażu będzie rozruch i potwierdzenie zgłoszenia do zakładu energetycznego przyłączenia mikro instalacji. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przedmioty zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. Moduły fotowoltaiczne powinny pochodzić z bieżącej produkcji. Wykonawca powinien dostarczyć dokumenty będące podstawą gwarancji producenta i dokumenty wymagane do zgłoszenia mikro instalacji u dostawcy energii elektrycznej.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali oględzin miejsca dostawy i montażu na etapie sporządzania ofert. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji: Dla części nr 2 – wynosi dla panelu: 15 lat na wady ukryte produktu i 25 lat na sprawność modułów nie mniejszą niż 80% mocy początkowej, gwarancja dla inwertera – min. 5 lat, gwarancja na montaż wynosi min. 3 lata. Bieg okresu gwarancji liczony będzie od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09331200-0, 45311200-2, 45315100-9, 45223110-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena za realizację całego przedmiotu zamówienia 60,00
okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia 20,00
termin wykonania przedmiotu zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Żory
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI