IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego i Wykonawcy powodujące zmianę jego danych, 2) gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy np. w wyniku przejęcia, połączenia, nabycia, upadłości wstąpi inny podmiot, który spełni warunki ustalone w ramach postępowania i pod warunkiem, że zmiana nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy i nie ma na celu obejścia stosowania ustawy Pzp, 3) zmiany w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy- w tej sytuacji Wykonawca przedstawi dokument określający wpływ zmian na realizacje przedmiotu umowy, a Strony dokonają uzgodnienia w zakresie sposobu realizacji zamówienia,4) zmiany ceny jednostkowej netto dla poszczególnych grup taryfowych w przypadku ustawowej zmiany stawki akcyzy(podatku akcyzowego) na energię elektryczną,5) zmniejszenia ilości punktów poboru w okresie realizacji przedmiotu umowy np. w przypadku utraty prawa do zarządzania obiektem, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi , a także w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. W takim przypadku rozliczenie pozostałych punktów poboru energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio według stawek i na zasadach określonych w umowie, 6) zwiększenie ilości punktów poboru w okresie realizacji przedmiotu umowy. Rozliczenie dodatkowych punktów poboru energii elektrycznej odbywać się będzie odpowiednio według stawek i na zasadach określonych w umowie, 7) uzasadnionej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 4 w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług obowiązującej dla przedmiotu zamówienia,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o ile pracownicy realizujący zamówienie zatrudnieni są na umowach o pracę, a zmiana przepisów wpłynie na poziom ich wynagrodzenia, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, przy czym zmiana wynagrodzenia wykonawcy będzie możliwa jedynie wówczas, gdy dotyczyć będzie składek opłacanych za pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia.d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. W tym przypadku, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumę wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikającą z wpłat do pracowniczych planów kapitałowych dokonywanych przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 6) obniżenie cen jednostkowych określonych w § 7 ust.1 niniejszej umowy, 2. Zmiany szacunkowej ilości zużycia energii elektrycznej zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego nie wymagają aneksu do umowy.3. Zmiana szacunkowej wartości umowy określona w § 7 ust.24 nie wymaga aneksu do umowy. 4. W przypadku powstania w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia nowej jednostki organizacyjnej, Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zawarcia umowy pomiędzy tą jednostką a Wykonawcą na zasadach określonych w niniejszej umowie.5. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane jako zmiany umowy wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tych zmian, niepowodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, które nie prowadzą również do zachwiania pozycji konkurencyjnej Wykonawcy w stosunku do innych Wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzą do zmiany kręgu Wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu.5. W przypadku wejścia w życie przepisów stanowiących podstawę zmiany wynagrodzenia w sytuacji określonej w pkt 7) ppkt b)-d) Wykonawca w terminie 30 dni od dnia ich wejścia w życie zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu analizę przedstawiającą wpływ zmiany na koszty realizacji zamówienia. Analiza winna być potwierdzona stosownymi przepisami prawa.6. Zamawiający sprawdzi poprawność przedłożonych dokumentów i zasadność zawartych w nich wyliczeń. Ww. dokumenty i wyliczenia będą uznane przez Zamawiającego, jeżeli Zamawiający w terminie 10 dni od dnia ich przedłożenia nie zgłosi na piśmie zastrzeżeń.7. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń w terminie wskazanym w ust. 6, Wykonawca w terminie 10 dni zobowiązany jest odnieść się do ww. zastrzeżeń Zamawiającego.8. W przypadku nieosiągnięcia porozumienia w zakresie zmiany wynagrodzenia Strony mogą powołać biegłego w celu zweryfikowania wyliczeń Wykonawcy.9. W przypadku wejścia w życie przepisów stanowiących podstawę zmiany stawki podatku od towarów i usług Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o zaistniałej zmianie w terminie 30 dni od daty wejścia w życie nowych przepisów. Ceny jednostkowe netto energii zostaną powiększone lub pomniejszone o kwotę podatku Vat wynikającą z nowo obowiązujących przepisów, od dnia ich wejścia w życie.10. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 3), 4) 5) wymagają aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: