„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz chodników na terenie Gminy Olszanica...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz chodników na terenie Gminy Olszanica w okresie zimowym 2020/2021”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlszanica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Olszanica
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia603852-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603852-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Gmina Olszanica: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz chodników na terenie Gminy Olszanica w okresie zimowym 2020/2021”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica, krajowy numer identyfikacyjny 37044005700000, ul.   81 , 38-722  Olszanica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-13 461-76-10, e-mail gmina@olszanica.pl, faks 0-13 461-73-73.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.olszanica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.olszanica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę wraz z dokumentami w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Urząd Gminy Olszanica, 38-722 Olszanica 81

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz chodników na terenie Gminy Olszanica w okresie zimowym 2020/2021”
Numer referencyjny: RRG.271.1.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej zimowym utrzymaniu dróg gminnych i wewnętrznych oraz chodników na terenie Gminy Olszanica w okresie zimowym.Zamawiający podzielił zadanie na VIII części, jak poniżej:- Część 1 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Olszanica”. - Część 2 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Orelec”. - Część 3 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Paszowa”. - Część 4 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Rudenka”. - Część 5 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Zwierzyń”. - Część 6 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Stefkowa”. - Część 7 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Wańkowa”. - Część 8 zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Uherce Mineralne”. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia:  W zakresie Część 1 zamówienia - w miejscowości Olszanica długość dróg do odśnieżania: 10,534 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 8,584 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 8,584 km, długość chodników: 0,415 km. W zakresie Część 2 zamówienia - w miejscowości Orelec długość dróg do odśnieżania: 4,860 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 4,560 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 4,560 km. W zakresie Część 3 zamówienia – w miejscowości Paszowa długość dróg do odśnieżania: 4,095 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 4,095 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 4,095 km  W zakresie Część 4 zamówienia - w miejscowości Rudenka długość dróg do odśnieżania: 2,720 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 2,240 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 2,240 km  W zakresie Część 5 zamówienia - w miejscowości Zwierzyń długość dróg do odśnieżania: 3,210 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 2,500km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 2,500 km  W zakresie Część 6 zamówienia - w miejscowości Stefkowa długość dróg do odśnieżania: 3,182 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 3,182 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 3,182 km. W zakresie Część 7 zamówienia - w miejscowości Wańkowa długość dróg do odśnieżania: 2,331 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 2,331 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 2,331 km  W zakresie Część 8 zamówienia - w miejscowości Uherce Mineralne. długość dróg do odśnieżania: 13,099 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 8,877 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 8,877 km, długość chodników: 0,660 km.Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne i wewnętrzne oraz chodniki na wyraźne polecenie (telefoniczne zgłoszenie) sołtysa danego sołectwa lub pracownika gminy.2) Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi.3) Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4) W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak aby cały rejon był przejezdny.5) W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego.6) W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa.7) Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8) Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych.9) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy – szczególnie z uwzględnieniem wykonywania usługi odśnieżania w innych miesiącach niż wskazane w SIWZ.10) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.11) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC.12) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).13) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.14) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa i dostarczenia ich zbiorczo raz w tygodniu do upoważnionego pracownika urzędu gminy. Wzór karty pracy zawiera załącznik nr 1 do umowy.15) Cena za odśnieżanie liczona za 1 km efektywnego odśnieżania dróg i chodników w poszczególnych rejonach potwierdzonych przez sołtysa danej wsi. 16) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac.17) Wykonawca musi posiadać gniazdo zapalniczki w obsługujących pojazdach oraz wyraża zgodę na instalację oprogramowania GPS, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi. 18) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. odśnieżania dróg gminnych i wewnętrznych oraz chodników w ilości wykraczającej poza ilość określoną w opisie przedmiotu zamówienia oraz wartość określoną w umowie z wykonawcą w granicach do 50 % wartości zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie części 1 i 8:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: minimum jednym ciągnikiem o mocy min. 70 kM z pługiem dwustronnym lub skośnym bądź samochodem/pojazdem z pługiem dwustronnym lub skośnym do odśnieżania dróg.  minimum jednym miniciągnikiem o mocy min. 20 kM z pługiem dwustronnym lub skośnym bądź samochodem/pojazdem z pługiem dwustronnym lub skośnym do odśnieżania chodników.W zakresie części 2, 3, 4, 5, 6 i 7:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: minimum jednym ciągnikiem o mocy min. 70 kM z pługiem dwustronnym lub skośnym bądź samochodem/pojazdem z pługiem dwustronnym lub skośnym do odśnieżania dróg.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć́ więcej niż̇ jedną ofertę̨ częściową (na 2 lub więcej części) to musi dysponować odrębnymi pojazdami dla każdej z części zamówienia oddzielnie. Niedopuszczalne jest wykazywanie dysponowania tymi samymi pojazdami w różnych częściach na które ofertę składa wykonawca.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ – w zakresie warunku określonego w pkt. 4.2.3 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy (załącznik nr 1 do SIWZ):1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Zamawiającego chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Zmiana umowy jest dopuszczalna w niżej wymienionym zakresie: a) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy a wynikających z warunków atmosferycznych odbiegających od założonych podczas prowadzenia postępowania, b) przedłużenia terminu zakończenia umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady śniegu lub niskie temperatury po 30.04.2021 r.),c) skrócenia terminu zakończenia umowy w przypadku braku opadów śniegu i mrozu,d) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych),e) zmiany osobowe tj. zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz wystąpienia konieczności zmiany osób, przy pomocy, których zamawiający realizuje przedmiot umowy nie wymagają aneksu do umowyf) danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany.4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Olszanica”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i chodników poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Olszanica. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Część 1 zamówienia - w miejscowości Olszanica długość dróg do odśnieżania: 10,534 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 8,584 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 8,584 km, długość chodników: 0,415 km.Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne i wewnętrzne oraz chodniki na wyraźne polecenie (telefoniczne zgłoszenie) sołtysa danego sołectwa lub pracownika gminy.2) Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi.3) Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4) W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak aby cały rejon był przejezdny.5) W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego.6) W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa.7) Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8) Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych.9) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy – szczególnie z uwzględnieniem wykonywania usługi odśnieżania w innych miesiącach niż wskazane w SIWZ.10) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.11) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC.12) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).13) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.14) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa i dostarczenia ich zbiorczo raz w tygodniu do upoważnionego pracownika urzędu gminy. Wzór karty pracy zawiera załącznik nr 1 do umowy.15) Cena za odśnieżanie liczona za 1 km efektywnego odśnieżania dróg i chodników w poszczególnych rejonach potwierdzonych przez sołtysa danej wsi. 16) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac.17) Wykonawca musi posiadać gniazdo zapalniczki w obsługujących pojazdach oraz wyraża zgodę na instalację oprogramowania GPS, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi. 18) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Orelec”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Orelec. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Część 2 zamówienia - w miejscowości Orelec długość dróg do odśnieżania: 4,860 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 4,560 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 4,560 km. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne i wewnętrzne oraz chodniki na wyraźne polecenie (telefoniczne zgłoszenie) sołtysa danego sołectwa lub pracownika gminy.2) Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi.3) Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4) W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak aby cały rejon był przejezdny.5) W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego.6) W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa.7) Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8) Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych.9) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy – szczególnie z uwzględnieniem wykonywania usługi odśnieżania w innych miesiącach niż wskazane w SIWZ.10) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.11) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC.12) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).13) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.14) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa i dostarczenia ich zbiorczo raz w tygodniu do upoważnionego pracownika urzędu gminy. Wzór karty pracy zawiera załącznik nr 1 do umowy.15) Cena za odśnieżanie liczona za 1 km efektywnego odśnieżania dróg i chodników w poszczególnych rejonach potwierdzonych przez sołtysa danej wsi. 16) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac.17) Wykonawca musi posiadać gniazdo zapalniczki w obsługujących pojazdach oraz wyraża zgodę na instalację oprogramowania GPS, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi. 18) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Paszowa”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Paszowa. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Część 3 zamówienia – w miejscowości Paszowa długość dróg do odśnieżania: 4,095 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 4,095 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 4,095 km Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne i wewnętrzne oraz chodniki na wyraźne polecenie (telefoniczne zgłoszenie) sołtysa danego sołectwa lub pracownika gminy.2) Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi.3) Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4) W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak aby cały rejon był przejezdny.5) W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego.6) W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa.7) Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8) Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych.9) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy – szczególnie z uwzględnieniem wykonywania usługi odśnieżania w innych miesiącach niż wskazane w SIWZ.10) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.11) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC.12) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).13) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.14) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa i dostarczenia ich zbiorczo raz w tygodniu do upoważnionego pracownika urzędu gminy. Wzór karty pracy zawiera załącznik nr 1 do umowy.15) Cena za odśnieżanie liczona za 1 km efektywnego odśnieżania dróg i chodników w poszczególnych rejonach potwierdzonych przez sołtysa danej wsi. 16) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac.17) Wykonawca musi posiadać gniazdo zapalniczki w obsługujących pojazdach oraz wyraża zgodę na instalację oprogramowania GPS, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi. 18) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Rudenka”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Rudenka. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Część 4 zamówienia - w miejscowości Rudenka długość dróg do odśnieżania: 2,720 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 2,240 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 2,240 km Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne i wewnętrzne oraz chodniki na wyraźne polecenie (telefoniczne zgłoszenie) sołtysa danego sołectwa lub pracownika gminy.2) Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi.3) Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4) W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak aby cały rejon był przejezdny.5) W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego.6) W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa.7) Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8) Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych.9) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy – szczególnie z uwzględnieniem wykonywania usługi odśnieżania w innych miesiącach niż wskazane w SIWZ.10) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.11) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC.12) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).13) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.14) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa i dostarczenia ich zbiorczo raz w tygodniu do upoważnionego pracownika urzędu gminy. Wzór karty pracy zawiera załącznik nr 1 do umowy.15) Cena za odśnieżanie liczona za 1 km efektywnego odśnieżania dróg i chodników w poszczególnych rejonach potwierdzonych przez sołtysa danej wsi. 16) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac.17) Wykonawca musi posiadać gniazdo zapalniczki w obsługujących pojazdach oraz wyraża zgodę na instalację oprogramowania GPS, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi. 18) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Zwierzyń”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Zwierzyń. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Część 5 zamówienia - w miejscowości Zwierzyń długość dróg do odśnieżania: 3,210 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 2,500km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 2,500 km Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne i wewnętrzne oraz chodniki na wyraźne polecenie (telefoniczne zgłoszenie) sołtysa danego sołectwa lub pracownika gminy.2) Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi.3) Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4) W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak aby cały rejon był przejezdny.5) W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego.6) W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa.7) Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8) Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych.9) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy – szczególnie z uwzględnieniem wykonywania usługi odśnieżania w innych miesiącach niż wskazane w SIWZ.10) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.11) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC.12) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).13) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.14) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa i dostarczenia ich zbiorczo raz w tygodniu do upoważnionego pracownika urzędu gminy. Wzór karty pracy zawiera załącznik nr 1 do umowy.15) Cena za odśnieżanie liczona za 1 km efektywnego odśnieżania dróg i chodników w poszczególnych rejonach potwierdzonych przez sołtysa danej wsi. 16) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac.17) Wykonawca musi posiadać gniazdo zapalniczki w obsługujących pojazdach oraz wyraża zgodę na instalację oprogramowania GPS, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi. 18) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Stefkowa”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Stefkowa. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Część 6 zamówienia - w miejscowości Stefkowa długość dróg do odśnieżania: 3,182 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 3,182 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 3,182 km.Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne i wewnętrzne oraz chodniki na wyraźne polecenie (telefoniczne zgłoszenie) sołtysa danego sołectwa lub pracownika gminy.2) Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi.3) Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4) W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak aby cały rejon był przejezdny.5) W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego.6) W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa.7) Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8) Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych.9) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy – szczególnie z uwzględnieniem wykonywania usługi odśnieżania w innych miesiącach niż wskazane w SIWZ.10) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.11) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC.12) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).13) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.14) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa i dostarczenia ich zbiorczo raz w tygodniu do upoważnionego pracownika urzędu gminy. Wzór karty pracy zawiera załącznik nr 1 do umowy.15) Cena za odśnieżanie liczona za 1 km efektywnego odśnieżania dróg i chodników w poszczególnych rejonach potwierdzonych przez sołtysa danej wsi. 16) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac.17) Wykonawca musi posiadać gniazdo zapalniczki w obsługujących pojazdach oraz wyraża zgodę na instalację oprogramowania GPS, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi. 18) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Wańkowa”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Wańkowa. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Część 7 zamówienia - w miejscowości Wańkowa długość dróg do odśnieżania: 2,331 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 2,331 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 2,331 km Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne i wewnętrzne oraz chodniki na wyraźne polecenie (telefoniczne zgłoszenie) sołtysa danego sołectwa lub pracownika gminy.2) Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi.3) Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4) W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak aby cały rejon był przejezdny.5) W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego.6) W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa.7) Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8) Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych.9) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy – szczególnie z uwzględnieniem wykonywania usługi odśnieżania w innych miesiącach niż wskazane w SIWZ.10) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.11) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC.12) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).13) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.14) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa i dostarczenia ich zbiorczo raz w tygodniu do upoważnionego pracownika urzędu gminy. Wzór karty pracy zawiera załącznik nr 1 do umowy.15) Cena za odśnieżanie liczona za 1 km efektywnego odśnieżania dróg i chodników w poszczególnych rejonach potwierdzonych przez sołtysa danej wsi. 16) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac.17) Wykonawca musi posiadać gniazdo zapalniczki w obsługujących pojazdach oraz wyraża zgodę na instalację oprogramowania GPS, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi. 18) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Uherce Mineralne”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i chodników poprzez odśnieżanie oraz doraźne zwalczanie śliskości w miejscowości Uherce Mineralne. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Część 8 zamówienia - w miejscowości Uherce Mineralne: długość dróg do odśnieżania: 13,099 km, długość dróg do zwalczania śliskości: 8,877 km, długość dróg do odśnieżania wraz z zwalczaniem śliskości: 8,877 km, długość chodników: 0,660 km.Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) Wykonawca wyjeżdża odśnieżać drogi gminne i wewnętrzne oraz chodniki na wyraźne polecenie (telefoniczne zgłoszenie) sołtysa danego sołectwa lub pracownika gminy.2) Drogi powinny być odśnieżane w miarę możliwości i usytuowania terenu na maksymalną szerokość drogi.3) Drogi i chodniki należy odśnieżać po ustaniu opadów śniegu. 4) W przypadku obfitych opadów śniegu w pierwszej kolejności powinien być odśnieżony minimum jeden pas ruchu oraz wykonane mijanki na drogach w całym rejonie tak aby cały rejon był przejezdny.5) W przypadku opadów nocnych nieustających po godzinie 23:00 rozpoczęcie usuwania śniegu powinno rozpocząć się nie później niż o godzinie 4:00 dnia następnego bez wezwania Zamawiającego.6) W przypadku długotrwałych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający o każdej porze dnia i nocy może zlecić (telefonicznie) wykonywanie w pierwszej kolejności odśnieżania wybranych odcinków dróg danego sołectwa.7) Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość jezdni drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. 8) Odśnieżanie dróg należy wykonywać według V i VI standardu odśnieżania, w ramach posiadanych środków finansowych.9) Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy – szczególnie z uwzględnieniem wykonywania usługi odśnieżania w innych miesiącach niż wskazane w SIWZ.10) Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.11) Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu (zgodnie z prawem o ruchu drogowym) przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC.12) Środki transportowe oferowane przez wykonawcę winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).13) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.14) W celu ewidencji świadczonych usług wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy sprzętu zawierającego datę odśnieżania i kilometraż dróg odśnieżonych potwierdzonego przez sołtysa danego sołectwa i dostarczenia ich zbiorczo raz w tygodniu do upoważnionego pracownika urzędu gminy. Wzór karty pracy zawiera załącznik nr 1 do umowy.15) Cena za odśnieżanie liczona za 1 km efektywnego odśnieżania dróg i chodników w poszczególnych rejonach potwierdzonych przez sołtysa danej wsi. 16) Doraźne zwalczanie śliskości na drogach i chodnikach odbywa się tylko na wezwanie Zamawiającego z wyraźnym wskazaniem zakresu prac.17) Wykonawca musi posiadać gniazdo zapalniczki w obsługujących pojazdach oraz wyraża zgodę na instalację oprogramowania GPS, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi. 18) Sprzęt i materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI