Opracowanie planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Polder Sątopy-Samulewo”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Polder Sątopy-Samulewo”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-04-21
  • ZamawiającyREGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00028685
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Polder Sątopy-Samulewo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280344449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 60

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-437

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 537 21 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Polder Sątopy-Samulewo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-232bad01-92b6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010822/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody "Polder Sątopy-Samulewo"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn/rok-2032

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl. 2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza dozłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również naminiPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dlaWykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawcazobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencjazwiązana z postępowaniem. 3. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w„Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. 4. Link do postępowaniaoraz ID postępowania zostało umieszczone na pierwszej stronie niniejszego SWZ. Dane postępowaniemożna wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „DlaWykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 5. Sposób komunikowania sięZamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) 1) W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanieoświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XVIII SWZ), zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Wewszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania, ogłoszenia BZP lub ID postępowania. 2) Zamawiający może równieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, emailsekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl i ewa.polita.olsztyn@rdos.gov.pl lub zamienniemalgorzata.krupa.olsztyn@rdos.gov.pl. 3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza równieżmożliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres emailsekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z2020 poz. 2415). 6. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o którychmowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formiedokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawyPzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzeniem ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej zwanej RODO, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Olsztynie ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, tel.: 89 53 72 100, fax: 89 527 04 23, e-mail: sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl. 2)Szczegółowe dane kontaktowe do przedstawicieli Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska wOlsztynie, dalej zwanej RDOŚ, podane są na stronie BIP RDOŚ: https://www.gov.pl/web/rdosolsztyn/kontakt2 3) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować sięz Inspektorem Ochrony Danych na adres email: iod.olsztyn@rdos.gov.pl. 4) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualnego zawarcia umowy, a podstawąprawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielaniazamówień publicznych spoczywających na RDOŚ. 5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie obowiązującychprzepisów prawa, lub którym udostępniona zostanie umowa. 6) Podane przez Panią/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującą u Zamawiającego instrukcją kancelaryjną,przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wprzypadku realizacji programów i projektów finansowanych ze środków zewnętrznych wieczyście, a wprzypadku umowy przez okres 10 lat. 7) Podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiemwynikającym z przepisów prawa, związanym z udziałem Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego. Niepodanie przez Wykonawcę danych osobowych uniemożliwiZamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz ewentualnezawarcie umowy. 8) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu, a także niebędą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. 9) Posiada Pani/Pan prawo do:a) dostępu do treściswoich danych (art.15 RODO),b) sprostowania swoich danych (art. 16 RODO), przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników,c) żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych, z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODOd)wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, żeprzetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 10) Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia danych (art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO),b) przenoszenia danych (art. 20 RODO),c)sprzeciwu (art. 21 RODO), wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. 11) Jednocześnie RDOŚ przypomina ociążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osóbfizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonympostępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział wpostępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust.5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOF-OA.082.5.2021.EP.MH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 469577,34 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49250,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Polder Sątopy-Samulewo”, zgodnie z: 1.1. Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ, 1.2. Standardem danych GIS – załącznik nr 1B i 1C do SWZ. 2. Realizacja zamówienia wynika z zapisów art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55, z późn. zm.) 3. Zamówienie prowadzone jest w ramach realizacji umowy Nr 405/2019/Wn14/OP-IN/D zawartej pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej a Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Olsztynie o dofinansowanie w ramach programu priorytetowego nr 4.1.1 „Ochrona i przywracanie różnorodności biologicznej i krajobrazowej Część 1) Ochrona obszarów i gatunków cennych przyrodniczo, zadanie pn. „Opracowanie planów ochrony dla rezerwatów przyrody w województwie warmińsko-mazurskim”. 4. Dokumenty robocze oraz dokumenty końcowe powstałe w trakcie realizacji zamówienia muszą być oznakowane logotypami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie. Wzór logotypów oraz wymogi stosowania logotypów zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert został określony w rozdziale XXI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – DOKUMENTY PRZYRODNICZE

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – DOKUMENTY PLANISTYCZNE

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi „odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia”, o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto.Przez pojęcie „usługa odpowiadająca swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia” należy rozumieć usługę: - wykonania inwentaryzacji przyrodniczej w ramach uzupełnienia stanu wiedzy o obszarach Natura 2000 lub - wykonania monitoringu siedlisk przyrodniczych lub gatunków roślin lub zwierząt, lub - opracowanie projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000, lub - opracowanie projektu planu ochrony dla obszaru Natura 2000, lub - opracowanie projektu zadań ochronnych dla rezerwatu przyrody, lub - opracowanie projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody, lub - opracowanie projektu planu ochrony dla parku narodowego, lub - opracowanie projektu planu ochrony dla parku krajobrazowego.b) Zamawiający, uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobami (zespołem osób) zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: • ekspertami przyrodniczymi spełniającymi następujące wymagania, w minimalnej liczbie wskazanej poniżej:z wykształceniem wyższym – co najmniej studia pierwszego stopnia lub studia drugiego stopnia, lub jednolite studia magisterskie (ochrona środowiska; nauki biologiczne – biologia, ekologia, ekologia i zarządzanie zasobami przyrody/ środowiska, biologia środowiskowa i pokrewne; nauki rolnicze – rybactwo, zootechnika; nauki leśne – leśnictwo; inżynieria i gospodarka wodna, hydrologia i pokrewne) lub z wykształceniem średnim i co najmniej 3-letnim zatrudnieniem lub samozatrudnieniem w sektorze ochrony środowiska, ochrony przyrody, badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nauk przyrodniczych (w zakresie: ochrony siedlisk przyrodniczych lub ochrony gatunków roślin lub zwierząt i ich siedlisk, prowadzenia monitoringów przyrodniczych, ocen oddziaływania na obszary chronione, w tym na obszary Natura 2000, sporządzania raportów z prac terenowych wraz z oceną oddziaływania inwestycji na środowisko przyrodnicze, prowadzenia badań hydrologicznych lub hydrogeologicznych) oraz z doświadczeniem w wykonaniu lub współudziale w przygotowaniu co najmniej 1 dokumentu przyrodniczego lub dokumentu planistycznego, zgodnie z wymogami określonymi dla danego eksperta przyrodniczego.W skład zespołu ekspertów przyrodniczych wchodzić będą osoby, które są ekspertami w poszczególnych dziedzinach nauk przyrodniczych i które zapewnią wykonanie inwentaryzacji określonych w § 10 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 maja 2005 roku w sprawie sporządzania projektu planu ochrony dla parku narodowego, rezerwatu przyrody i parku krajobrazowego, dokonywania zmian w tym planie oraz zasobów, tworów i składników przyrody (Dz.U. z 2005 r. Nr 94 poz. 794), tj.:Minimalna liczba osób doświadczenie:1. Botanik – 1 osoba Osoba posiadająca doświadczenie w wykonaniu lub współudziale w wykonaniu co najmniej 1 ekspertyzy / inwentaryzacji / monitoringu / planowaniu ochrony flory lub badań na potrzeby opracowania projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody, parku krajobrazowego, parku narodowego, lub projektu planu ochrony / planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 w zakresie siedlisk przyrodniczych lub gatunków roślin 2. Ornitolog – 1 osoba Osoba posiadająca doświadczenie w wykonaniu lub współudziale w wykonaniu co najmniej 1 ekspertyzy / inwentaryzacji / monitoringu / planowaniu ochrony ornitofauny lub badań na potrzeby opracowania projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody, parku krajobrazowego, parku narodowego, lub projektu planu ochrony / planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 w zakresie awifauny 3. Ichtiolog – 1 osoba Osoba posiadająca doświadczenie w wykonaniu lub współudziale w wykonaniu co najmniej 1 ekspertyzy / inwentaryzacji / monitoringu / planowaniu ochrony ornitofauny lub badań na potrzeby opracowania projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody, parku krajobrazowego, parku narodowego, lub projektu planu ochrony / planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 w zakresie ichtiofauny 4. Planista - 1 osoba Osoba posiadająca doświadczenie w wykonaniu lub współudziale w wykonaniu co najmniej 1 projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody, parku krajobrazowego, parku narodowego lub projektu planu ochrony, lub planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 • ekspertem ds. GIS (minimum jednym), który dysponuje doświadczeniem polegającym na wprowadzaniu lub gromadzeniu, lub przetwarzaniu, lub wizualizacji danych geograficznych przy użyciu systemu GIS, z wykształ-ceniem minimum średnim (ekspert ds. GIS może być jednocześnie ekspertem przyrodniczym i może pełnić funkcję koordynatora prac). c) Ponadto: • Wykonawca może wskazać jedną osobę jako eksperta przyrodniczego w dwóch lub więcej dziedzinach pod warunkiem posiadania doświadczenia wskazanego dla danego eksperta; • Ekspert przyrodniczy może jednocześnie pełnić funkcję koordynatora prac oraz eksperta ds. GIS pod warunkiem posiadania doświadczenia wskazanego dla tego eksperta; • Wykonawca zobowiązany jest wskazać Koordynatora prac. 2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 5. Zasady udostępniania zasobów zostały określone w art. 118-123 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środkówdowodowych: 1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, októrym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanychprzez Zamawiającego; 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozagranicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywaminie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza niejest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2,powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 4. Wykonawca wpisany dourzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostkicertyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może, zamiast odpowiednichpodmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ustawie Pzp i rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z2020 r. poz. 2415), złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwyorgan lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na podmiotowe środki dowodowe stanowiącepodstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba że Zamawiający ma uzasadnione podstawy dozakwestionowania informacji wynikających z zaświadczenia lub certyfikatu. 5. Zamawiający nie wzywado złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ilewykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiającedostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SWZ; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ; 2. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 1 pkt 1,liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca powołuje się nadoświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którymmowa w ust. 1 pkt 1, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, aw przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośredniouczestniczył lub uczestniczy. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub innypodmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1,jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, oile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3. Jeżeli w imieniuWykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika zdokumentów, o których mowa w ust. 1, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lubinnego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 4. Przepisust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przepisy ust. 1-3 stosuje sięodpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadachokreślonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotemudostępniającym zasoby na takich zasadach. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcędostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ust. 1,pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranychsamodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów. 7.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa wrozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), składa się w formieelektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisachwydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca powołuje sięna doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz októrym mowa w rozdz. XI ust. 10 pkt 1 SWZ, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawcaten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, wktórych wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. 3. Do osoby działającej wimieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającegoumocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku wyboru oferty złożonej przezWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy przedpodpisaniem umowy, przekażą Zamawiającemu umowy regulujące współpracę tychWykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania,zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność zawykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacjiprzedmiotu zamówienia i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjumprzez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 13 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Dźwierzuty
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI