Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31A
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiedlce
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-15
  • ZamawiającySąd Rejonowy w Siedlcach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00028800
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierzowska 31 A

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256400881

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.rycerz@siedlce.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.siedlce.sr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

sąd

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e9b1e8e-9790-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025964/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa gazowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

htttps://www.ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości, dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane Regulaminie Portalu e-Usług. Ofertę należy złożyć sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zam. Publ. 2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31 A w okresie od dnia 01 maja 2021 r. do dnia 30 kwietnia 2022 r.Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego będzie realizowana na podstawie umowy kompleksowej zawierającej postanowienia dotyczące sprzedaży i dystrybucji gazu ziemnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09121000-3 - Gaz węglowy, gaz zasilający/sieciowy lub podobne gazy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-01 do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;- Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada:a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej;- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedawcy) gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;2) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie o podpisanej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania gazu ziemnego – składane w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej - według wzoru załącznika Nr 4 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Składając ofertę wspólną Wykonawcy składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika (określonego w pełnomocnictwie (lidera). Wypełniając Formularz ofertowy oraz inne dokumenty dotyczące Wykonawcy, w miejscu „Nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjantów, wspólników).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniają zgodnie z wzorem formularza ofertowego - oświadczanie z którego wynika jakie usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

a) zmian nazwy jednostki, zmian adresu jednostki,b) zmian technicznych dotyczących np. numeru układu pomiarowego (Gazomierza), zmian dotyczących zmniejszenia zapotrzebowania mocy jako zmiany wynikającej ze zmniejszenia zapotrzebowania;c) zmian dotyczących zmniejszenia / zwiększenia zapotrzebowania mocy jako zmiany wynikającej ze zmiany zapotrzebowania maksymalnie o jeden przedział zgodnie z taryfą operatora.d) zmian dotyczących zwiększenia zapotrzebowania nie więcej niż 10 % maksymalnej wartości umowy brutto, jako zmiany wynikającej ze zwiększenia zapotrzebowania;e) zmiany organów, uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter informacyjny np. numer konta bankowego;f) zmiany maksymalnej wartości umowy brutto, w przypadku zmiany zmiany ceny za usługę dystrybucji w przypadku wprowadzenia do stosowania nowych Taryf Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zatwierdzonych Decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,g) zmiany maksymalnej wartości umowy brutto, w przypadku zmiany ceny sprzedaży gazu ziemnego w przypadku zmian stawki podatku VAT oraz akcyzy w zakresie przedmiotowej umowy,.h) zmiany maksymalnej wartości umowy brutto, w przypadku zmiany zmiana wysokości opłaty stałej oraz zmiennej w trakcie umowy wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa URE nowej Taryf Operatora bez względu czy zmiana jest korzystna.i) zmiany maksymalnej wartości umowy brutto nie więcej niż 10 % maksymalnej wartości umowy brutto, w przypadku zmiany zaistnienie okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.j) zmiana opisu przedmiotu zamówienia lub umowy w przypadku zmiany przepisów prawa energetycznego lub innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym w zakresie sprzedaży, obrocie dystrybucji paliwa gazowego mających zastosowanie do umowy lub mających wpływ na świadczenia Wykonawcy w tym w zakresie certyfikatów efektywności energetycznej.Zmiana umowy wymaga zgłoszenia strony wnioskującej o zmianę w formie pisemnej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmiany.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Smart Pzp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Żuromin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI