„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na rzecz NASK-PIB”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na rzecz NASK-PIB”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • ZamawiającyNAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033712
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na rzecz NASK-PIB”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na rzecz NASK-PIB”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-059d0594-8d3d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.nask.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;3)Zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0;4) Włączonaobsługa JavaScript;5) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytującypliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczychplików do 50MB.Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiastdokumenty wformacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES.Zamawiający określainformacje natemat kodowania i czasu odbioru danych:1) Plik załączony przez Wykonawcę naPlatformie i zapisany,nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje wsystemie jakozaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniuprzezZamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danychprzezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.Zamawiającykieruje ew.wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce„Pytania/Informacje”.Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce„Otrzymane”.Dokumentyskładane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale lubkopii poświadczonej zazgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje” (podzakładka „Dodajpytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce wybiera docelowy plik,który ma zostaćwczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”.Wykonawca składa ofertę poprzezdodanie wzakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ ipodpisanychkwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistympoprzezwybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostaćzamieszczony.Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. Wprzypadku, gdyzałącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznaczastosowne polecenie„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” / „Załącznik zawiera daneosobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatycznewygenerowaniekomunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowowykonanej operacji tj.dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje czaspełnego przeprocesowaniatransakcji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 orazart.14Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016rokuwsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iwsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający.NASK -PIBwyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować siępoprzez emailinspektorochronydanych@nask.pl;2) Państwa dane osobowe będą przetwarzane napodstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówieniapublicznego;3)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym,bankom,operatorompocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne,doradcze,podatkowe orazpodmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innympodmiotomuprawnionym na mocyustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas(art. 78);4)Dane osoboweprzechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodniezwewnętrznymiustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lubobronyprzezewentualnymi roszczeniami;5) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoichdanychosobowychoraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawodoprzenoszenia danych,prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:a) Skorzystanie przezosobę,której dane osobowedotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowaw art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia ani zmianąwzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym zustawą;b) Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, októrymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanychosobowych doczasu zakończenia tego postępowania;c) Zamawiający udostępnia daneosobowe, októrych mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych iw sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),zwanegodalej„rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochronyprawnej, októrychmowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,6) W przypadku stwierdzenia,żeprzetwarzaniePaństwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawodowniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,7) Podanie danych osobowychjestdobrowolne, alekonieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzieleniezamówienia,8)Decyzje dotycząceprzetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany. Administratornie profiluje danych osobowych,9) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytoriumEuropejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2110.4.2021.97.PKO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej tj. sprzedaż wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji energii, zgodnie z wymaganiami opisanymi szczegółowo w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i Wzorze umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”. 4. Termin wykonania: Umowa zostanie zawarta na czas określony 12 miesięcy od dnia następującego po dniu zakończenia świadczenia na rzecz Zamawiającego dostawy i dystrybucji energii elektrycznej przez dotychczasowego dostawcę. 5. Zamówienie dotyczy obiektu, którym dysponuje NASK – PIB w Warszawie: Kolska 12.6. Charakterystyka obiektu1) Przyłącze nr 1 moc umowna 250 kW *. Licznik nr 512814PPE: PL0000010104500000000000002102332) Przyłącze nr 2 moc umowna 260 kW *. Licznik nr 51281363 PPE:PL00000101045000000000000021023613) Przyłącze nr 3 moc umowna 140 kW *. Licznik nr 51281361 PPE: PL0000010104500000000000002102463

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu tj.:uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833, 843, 875, 1086, 1378, 1565, z 2021 r. poz. 234, 255.), zwanej dalej „ustawą – Prawo energetyczne”. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożeniapodmiotowych środków dowodowych:1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać zapomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych wrozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizującychzadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, daneumożliwiające dostęp do tych środków. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozagranicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) dokumentu, o którym mowa w ust.2 pkt 1) składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jegoaktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej zpodobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 2)dokument, októrym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.„Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkichprzypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w częścidokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożoneprzed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy. Postanowienie pkt 2 stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4,2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5.2. Oferta składa się z:1) Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ)2) Formularza cenowego (Załącznik nr 3 do SWZ);3) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 4 do SWZ);4) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5 do SWZ);5) Pełnomocnictwa wskazującego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum),6) Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem),7) Oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 4 SWZ (w przypadku wykonawców występujących wspólnie) (Załącznik nr 6 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.4. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa Rozdziale V ust. 3 pkt 4) i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.7. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony postanawiają, iż są uprawnione do dokonania zmian Umowy w przypadku:1) gdy wprowadzono nową Taryfę OSD zatwierdzoną decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – Zamawiający dopuszcza zmianę ceny dystrybucji bez zmiany ceny jednostkowej netto dostawy energii elektrycznej;2) zmiany grupy taryfowej lub mocy Umownej na wniosek Zamawiającego; przy czym grupa taryfowa może być zmieniona na pisemny wniosek Zamawiającego, raz w ciągu trwania Umowy, a w przypadku zmiany opłat w okresie 60 dni od wejścia w życie nowej taryfy, po spełnieniu warunków określonych przez Wykonawcy uzgodnionych z OSD, uwzględniających postanowienia Taryfy Wykonawcy, Taryfy OSD i uwarunkowań technicznych. Strony mogą również zgodnie ustalić inne warunki i termin zmiany grupy taryfowej;3) zmiany cen brutto energii na skutek ustawowej zmiany podatku VAT lub podatku akcyzowego;4) zmiany wielkości poboru energii w zależności od potrzeb Zamawiającego;5) w przypadkach określonych w art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych.2. Ponadto Strony są uprawnione do przedłużenia świadczenia przez Wykonawcę usług objętych Umową na okres 3 miesięcy od dnia następującego po terminie końcowym obowiązywania Umowy na takich samych warunkach jak wskazane w Umowie, chyba że warunki te okażą się korzystniejsze dla Zamawiającego. Zamawiający zgłosi do Wykonawca zamiar przedłużenia świadczenia ww. usług osobnym pismem lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w § 14 ust. 1 Umowy (lub zmieniony w trakcie realizacji Umowy zgodnie z § 14 ust. 2 Umowy), najpóźniej na 2 tygodnie przed upływem terminu końcowego obowiązywania Umowy.3. Zmiana postanowień Umowy lub jej załączników mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności.4. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: a) w przypadku zmiany przepisów prawa Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, b) w przypadku powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiającego do odstąpienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umową lub przepisami prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia, pod warunkiem, że posiadają oni koncesję na obrót energią elektryczną, jeżeli realizują dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłową realizację zamówienia.2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć ewentualnym podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znani. 3.Wykonawca składa w pkt 6 Formularza oferta (Załącznik nr 2 do SWZ) Oświadczenie, że zawarł z Operatorem systemu dystrybucyjnego (dalej: „OSD”)Umowę (co najmniej na czas obowiązywania niniejszego zamówienia), w której OSD gwarantuje nam świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego do obiektu, którym dysponuje NASK – PIB tj.: ul. Kolska 12 w Warszawie.
2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI