Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Usługa organizacji kursów, szkoleń lub spotkań odbywających się na platformie e-learningowej w ramach projektu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-04-23
ZamawiającyNAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
Data publikacji ogłoszenia2021-04-15
Numer ogłoszenia2021/BZP 00033689
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033689 z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Usługa organizacji kursów, szkoleń lub spotkań odbywających się na platformie e-learningowej w ramach projektu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POPC.01.01.00-00-0001/18-00, projekt - „Budowa węzłów bezpieczeństwa szkolnego ruchu internetowego Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działanie 1.1. „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nask.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4,Linux;3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja10.0;4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub innyodczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx. 6) dopuszczalna wielkość przesyłanychpojedynczych plików do 50MB. Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES;natomiast dokumenty w formacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) Plik załączony przezWykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy,gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. 2) Oznaczenie czasu odbiorudanych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładnyczas(hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy wzakładce „Pytania/Informacje”. Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie wpodzakładce „Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje woryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce„Pytania/Informacje”(podzakładka „Dodaj pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładcewybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”.Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników)określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybraniedocelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwąumożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/daneosobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”/ „Załącznik zawiera daneosobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika)jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdejprawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art.14Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 rokuwsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający. 2)NASK -PIB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować siępoprzez email inspektorochronydanych@nask.pl; 3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane napodstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówieniapublicznego;4)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym,bankom,operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne,doradcze,podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innympodmiotomuprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas(art. 78);5)Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych,zgodnie zwewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lubobronyprzez ewentualnymi roszczeniami;6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoichdanychosobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawodoprzenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że: a) Skorzystanie przezosobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowaw art.16 rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia ani zmianą wzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym zustawą; b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, októrym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanychosobowych do czasu zakończenia tego postępowania; c) Zamawiający udostępnia daneosobowe, októrych mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),zwanegodalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochronyprawnej, októrych mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,7) W przypadku stwierdzenia,żeprzetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawodowniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Podanie danych osobowychjestdobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzieleniezamówienia,9)Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,10) Państwa dane osobowenie będąprzekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZOSE.2111.3.2021.63.DTR[OSE-B]
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja spotkań e-learningowych w ramach projektu Ogólnopolska Sieć Edukacyjna zwana dalej OSE. Usługa zawiera w sobie całościową organizację spotkań e-learningowych w formie webinarów transmitowanych na żywo. Webinar to rodzaj internetowego seminarium, które umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym spotkanie a uczestnikami, z wykorzystaniem internetu i między innymi urządzeń typu: smartfon, laptop, tablet lub komputer stacjonarny.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80420000-4 - Usługi e-learning
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować min. 1 osobą lub osobami spełniającymi łącznie poniższe minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia tj.: a) Minimum 1 (jedną) osobą posiadającą doświadczenie w obsłudze narzędzia/ narzędzi do obsługi i realizacji webinarów. Znajomość i doświadczenie w obsłudze narzędzia/ narzędzi muszą odnosić się do narzędzia/ narzędzi przy pomocy których Wykonawca będzie realizował przedmiotowe zamówienie. b) Minimum 1 (jedną) osobą posiadającą doświadczenie w opracowywaniu napisów do nagranych webinarów.c) Minimum 1 (jedną) osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu spotkań organizacyjnych przed realizacją webinarów z Zamawiającymi.Każda z osób wskazanych w pkt. a)-c) dodatkowo musi posiadać również doświadczenie w każdym z zakresów wskazanych w pkt i – ii.:i. doświadczenie w realizacji minimum 4 webinarów na żywo, organizowanych w wirtualnym pokoju, dostępnych online z wykorzystaniem połączenia z internetem dla minimum 30 Uczestników; ii. doświadczenie w realizacji minimum 4 webinarów na żywo, organizowanych w formie streamingu do mediów społecznościowych z wykorzystaniem połączenia z internetem dla minimum 500 Uczestników. 3. Jeżeli Wykonawca wskaże np. trzy różne osoby które będą potwierdzały odrębnie spełnienie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt a) – c) to każda z tych osób musi wykazać się również spełnianiem warunków wskazanych w pkt i oraz ii. Jednocześnie Wykonawca może również potwierdzić wszystkie wyżej określone warunki udziału w postępowaniu poprzez wskazanie doświadczenia jednej osoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 2) dokument, o którym mowa w pkt 3.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie pkt 2) stosuje się.4. Jeżeli wykonawca podlega wykluczeniu ze względu na zajście okoliczności wskazanych w przepisach znajdujących zastosowanie w postępowaniu – wykonawca przedkłada dowody, wskazujące na spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust 2 ustawy Pzp (samooczyszczenie).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta składa się z:1) Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ)2) Formularza Cenowego (Załącznik nr 3 do SWZ)3) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);4) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4a do SWZ);5) Pełnomocnictwa wskazującego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum),6) Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem),7) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SWZ, 8) oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.4. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane łącznie. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ) i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4a do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.7. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.8. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, warunek określony w Rozdziałem V ust. 3 pkt 4) SWZ musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 12. [Zmiany postanowień Umowy]1.Zmiana postanowień Umowy, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Pzp, możliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.2.Przewiduje się zmianę terminu lub zakresu umowy w następujących przypadkach:1)gdy dochowanie terminu realizacji jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 11 Umowy, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy; 2)w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;3)zwłoki w realizacji Umowy - w zakresie zmian terminów realizacji Umowy lub zamówień jednostkowych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy; powyższa zmiana nie wyłącza możliwości naliczenia kar umownych; - w zakresie zmiany terminu realizacji Umowy, nie dłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach.4)konieczna będzie zmiana terminu organizacji poszczególnych webinarów realizowanych na podstawie zamówień jednostkowych, w przypadku, gdy ta zmiana terminu spowodowana będzie czynnikami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie. Termin realizacji webinaru powinien mieścić się w okresie obowiązywania Umowy wskazanym w § 2.;5)wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;6)w zakresie zmiany Wykonawcy- w razie złożenia wniosku o likwidację Wykonawcy lub w wypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, których skutkiem będzie niewykonanie obowiązku wynikającego z Umowy, które uprawniałoby Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy. Zmiana taka może nastąpić po stwierdzeniu przez Zamawiającego zaistnienia okoliczności opisanych w niniejszym punkcie oraz potwierdzeniu przez Wykonawcę i podmiot zastępujący Wykonawcę gotowości i możliwości zastąpienia Wykonawcy, bez konieczności dokonywania zmiany pozostałych zapisów Umowy, w szczególności potwierdzenia, że podmiot zastępujący jest gotowy wykonać pozostałą część Przedmiotu Umowy w ramach wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust. 1 Umowy, bez żądania jakichkolwiek dodatkowych świadczeń pieniężnych;5) w zakresie zmiany podwykonawcy lub podmiotu, którym Wykonawca posłuży się do wykonania Umowy lub z którego zasobów będzie korzystać w celu realizacji Umowy - w razie złożenia wniosku o likwidację takiego podmiotu lub w wypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych takiego podmiotu, których skutkiem będzie niewykonanie obowiązku wynikającego z Umowy, które uprawniałoby Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy. Zmiana taka może nastąpić w wyniku pisemnego wniosku Wykonawcy uzasadniającego konieczność jej dokonania wraz z potwierdzeniem za pomocą oświadczenia nowego podwykonawcy o gotowości i możliwości podjęcia się przez nowego podwykonawcę wykonania zobowiązań przewidzianych Umową, na zasadach w niej wskazanych, bez konieczności dokonywania zmiany pozostałych zapisów Umowy, w ramach wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust. 1 Umowy, bez żądania jakichkolwiek dodatkowych świadczeń pieniężnych. Ze względu ograniczoną ilość znaków, pozostała treść zawarta jest we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia wynosi siedem miesięcy od momentu zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 15 grudnia 2021 roku.