Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do zbiorników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Baboszewo.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBaboszewo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-08
  • ZamawiającyGMINA BABOSZEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-29
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do
zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Baboszewo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A

1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236611091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do
zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Baboszewo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12fef2f8-20f4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002016/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Baboszewo w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja elektroniczna pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w
rozumieniu ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020, poz.344),
za pośrednictwem platformy zakupowej, pod adresem: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl
Dopuszczalna jest również komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami pocztą elektroniczną
pod adresem e-mail: zp@gminababoszewo.pl podając numer sprawy ZP.271.1.11.2021. W przypadku
komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie
potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie
zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet,
2) komputer klasy PC lub MAC
Dla systemu Windows niezbędne jest oprogramowanie w wersji 32 oraz 64 bitowej które znajduje się w
sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 -> Windows x86 Offline oraz Windowsx64
Dla systemu Mac należy wybrać Java SE Development Kit 8u202 -> Mac OS X x64
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,
Poniżej ścieżki dostępu dla najpopularniejszych przeglądarek:
Internet Explorer 11 – opcje internetowe -> zawartość -> certyfikaty
Google Chrome – ustawienia -> prywatność i bezpieczeństwo -> bezpieczeństwo -> zarządzaj
certyfikatami
Firefox – opcje -> prywatność i bezpieczeństwo -> wyświetl certyfikaty
Prawidłowo skojarzony certyfikat powinien się wyświetlić w zakładce: „osobisty” na przeglądarkach
Internet Explorer 11 i Google Chrome „użytkownik” na przeglądarce Firefox. Gdyby nie był on widoczny
należy skontaktować się z wystawcą certyfikatu i poprosić o pomoc przy skojarzeniu certyfikatu z
przeglądarką. Skojarzenie podpisu z przeglądarką nie dotyczy komputerów typu Mac (tutaj system nie
wymaga skojarzenia z przeglądarką). Na komputerach typu Mac może być konieczne zainstalowanie
dodatkowego oprogramowania: Dodatkowe oprogramowanie dla Mac
4) zainstalowanie oprogramowania Java które można pobrać z oficjalnej strony Oracle:https://www.oracle.com/java/technologies/javase/javase8-archive-downloads.html
Alternatywą dla oprogramowania Java od firmy Oracle jest JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji
GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, jest ona dostępna na stronie: https://adoptopenjdk.net.
Po instalacji oprogramowania Java należy uruchomić ponownie przeglądarkę.
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp,
podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonują
poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie /art.117 ust.4 Pzp/ oraz zobowiązanie
podmiotu udostepniającego zasoby, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa - sporządza się w
postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18
ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz.U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.).
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za
dokumenty złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli ich czytelna treść dotrze do zamawiającego przed
upływem tego terminu. Za datę wpływu informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień przyjmuje się datę
ich złożenia na platformie zakupowej eZamawiający.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020 poz.2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Baboszewo
(dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo.
Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo lub drogą e-mailową pod adresem: urzad@gminababoszewo.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: iod@gminababoszewo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwana dalej uPzp).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) 60 000 dm3 oleju napędowego i 3000 dm3 benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Baboszewo w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) kryterium „Cena” w PLN:
1)znaczenie kryterium - 100% ;
2)opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = Cmin x 100
Cb
gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin. – cena brutto w ofercie z najniższą ceną
Cb - cena brutto w ofercie ocenianej (badanej).
100 - maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena

Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ paliwo gazowe będące przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przepisami tj. ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz.U.2021.716) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych.
Parametry jakościowe paliw płynnych zostały określone w rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 ze zm. )
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) 1300 dm3 gazu płynnego LPG (autogazu) do pojazdu stanowiącego własność Gminy Baboszewo w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) kryterium „Cena” w PLN:
1)znaczenie kryterium - 100% ;
2)opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Cena”:
C = Cmin x 100
Cb
gdzie:
C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin. – cena brutto w ofercie z najniższą ceną
Cb - cena brutto w ofercie ocenianej (badanej).
100 - maksymalna ilość punktów do zdobycia dla kryterium cena

Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ paliwo gazowe będące przedmiotem zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przepisami tj. ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz.U.2021.716) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych.
Parametry jakościowe paliw płynnych zostały określone w rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680 ze zm. )
Podstawa prawna: art. 246 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego (w okresie realizacji zamówienia):
1) dysponuje stacją paliwową umożliwiającą tankowanie bezpośrednio do zbiorników pojazdów czynną minimum przez sześć dni w tygodniu ( pon.-sob.) w godzinach min. od 7.00 do 17.00 .
a) część 1 zamówienia:
- co najmniej jedno stanowisko do tankowania pojazdów z dystrybutora oleju
napędowego/ benzyny bezołowiowej 95, posiadającego aktualną legalizację
Państwowego Urzędu Miar – w odległości nie większej niż 10 km od siedziby
Zamawiającego, z możliwością dojazdu od strony Baboszewa ciągników rolniczych i pojazdów wolnobieżnych (nie może być znaku drogowego B6 zakazującego ruch tych pojazdów)
b)część 2 zamówienia:
co najmniej jedno stanowisko do tankowania pojazdów z dystrybutora LPG, posiadającego aktualną legalizację Państwowego Urzędu Miar – w odległości nie
większej niż 10 km od siedziby zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 5,7 uPzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)w celu potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne,
2)w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór załącznik nr 5.1 (część 1 zamówienia) i 5.2. (część 2 zamówienia) do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie wymagane

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę należy przygotować korzystając z formularza ofertowego oraz innych wzorów
dokumentów i oświadczeń załączonych na platformie zakupowej w zakładce „Dokumenty
zamówienia”.
2. Do oferty (wzór zał. nr 1 do SWZ) Wykonawca załącza:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (wzór zał. nr 2 do SWZ - załączony na
platformie zakupowej w zakładce „Dokumenty zamówienia”), potwierdzające brak podstaw
wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie
tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe
wymienione w pkt 8 SWZ.
Ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej opatrzonej przez wykonawcę lub pełnomocnika
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej przez
wykonawcę lub pełnomocnika kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo w postaci
elektronicznej z podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub podpisem osobistym, złożonym przez
mocodawcę lub notariusza. Pełnomocnictwo winno potwierdzać istnienie umocowania do
dokonania danej czynności na dzień jej dokonania.
3) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa, wraz ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór zał. nr 7 do SWZ). Zobowiązanie składa się w postaci
elektronicznej z podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu
udostępniającego zasoby.
4) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy mogą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
przez Wykonawców.

2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp -wzór zał. nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy dot. podstaw wykluczenia z postępowania, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4, 5,7 składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany Umowy w zakresie:
1) zmiany wartości umowy określonej w §3 ust.1
2) zmiany zakresu umowy określonego w § 1 ust.1
2. Zmiana wartości umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć np. znaczny wzrost lub spadek cen paliw płynnych, zmiana wartości umowy, określonej w § 3 ust.1 nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie. /Podstawa prawna: art.455 ust.1 pkt 3c uPzp/
3. Zmianę zakresu rzeczowego umowy dopuszcza się w okolicznościach związanych z:
1) rezygnacją przez Zamawiającego z zakupu ilości paliw płynnych określonej w §1 ust.1 w przypadku zmniejszonego zużycia wynikającego z potrzeb Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sprzedażą lub awarią pojazdów, maszyn i urządzeń Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenie zmniejszonej ilości paliw płynnych będzie się odbywać odpowiednio według stałego rabatu określonej w §3 ust.3 Umowy.
2) ze zwiększeniem przez Zamawiającego ilości paliw płynnych określonej w §1 ust.1 w przypadku zwiększonego zużycia wynikającego z potrzeb Zamawiającego, w szczególności spowodowanych zakupem nowych pojazdów, maszyn i urządzeń, zwiększonym zużyciem na potrzeby odśnieżania dróg itp. Rozliczenie zwiększonej ilości paliw płynnych będzie się odbywać odpowiednio według stałego rabatu określonego w §3 ust.3 Umowy.
4. Łączna wartość zmian wynikających ze zmiany zakresu rzeczowego umowy nie może przekraczać 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa warzyw, ziemniaków, jabłek oraz kiszonek
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Baboszewo: Remont i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Baboszewo.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa warzyw, ziemniaków, jabłek oraz kiszonek
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: DOSTAWA BIOMASY - ZRĘBKI DRZEWNEJ
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI