Dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Sypniewo w sezonie grzewczym 2022/2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Sypniewo w sezonie grzewczym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSypniewo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-12
  • ZamawiającyGmina Sypniewo
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00289715
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Sypniewo w sezonie grzewczym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sypniewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 27

1.5.2.) Miejscowość: Sypniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-216

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sypniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sypniewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Sypniewo w sezonie grzewczym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00b78403-130e-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018509/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO OBIEKTÓW GMINY SYPNIEWO W SEZONIE GRZEWCZYM 202/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.sypniewo.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.sypniewo.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespół Placówek Oświatowych w Gąsewie Poduchownym, ul. Reymonta 12, Zespół Placówek Oświatowych w Sypniewie ul. Broniewskiego 6, Ośrodka Zdrowia w Sypniewie ul Witosa 2 w ilości około 65 000 dm3/rok, o następujących parametrach:
• gęstość w temperaturze 15 stopni C nie wyższa niż 860 kg/m3
• wartość opałowa minimum 42,6 MJ/kg
• zawartość siarki max 0,2 %
• barwa czerwona
Olej opałowy odpowiadający wymaganiom jakościowym wg Polskiej Normy PN-C-96024:L1.
W zależności od potrzeb, ilości oleju opałowego może zostać zmniejszona lub zwiększona o 15% bez konieczności zmiany umowy.
Termin realizacji do 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego. Dostawy będą realizowane w litrach rzeczywistych bez przeliczania ilości oleju do temp. +15 stopni C (do dyspozycji trzy zbiorniki, 3000 l – Ośrodek Zdrowia w Sypniewie, 8000 l. – Zespół Placówek Oświatowych w Sypniewie, 10000 l. – Zespół Placówek Oświatowych w Gąsewie Poduchownym).
Miejsce dostawy oleju opałowego: Zespół Placówek Oświatowych w Gąsewie Poduchownym, ul. Reymonta 12, Zespół Placówek Oświatowych w Sypniewie ul. Broniewskiego 6, Ośrodek Zdrowia w Sypniewie ul Witosa 2.
Podana ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową, jaką Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy i może się zmniejszyć lub zwiększyć, w zależności od warunków atmosferycznych. Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnej ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryteria kształtują się następująco:
Lp. KRYTERIUM ZNACZENIE KRYTERIUM
1. Cena 60%
2. Termin płatności 40%

2) Przyjęta metoda przyznawania punktów polegać będzie na ocenie każdej oferty wg 100 punktowej skali, przy czym:
3) Punkty w kryterium CENA będą wyliczone w sposób następujący:

Najniższa cena ofertowa spośród złożonych ofert
W1= ---------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena ofertowa badanej oferty

4) Punkty w kryterium „Termin płatności”, tj. W2 na cały przedmiot zamówienia będą wyliczone w sposób następujący:
a) Zamawiający wyznacza najkrótszy termin płatności na 14 dni od dnia dostarczenia faktury,
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu płatności równy 14 dni - Zamawiający wówczas przyzna: 0 punktów
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu płatności równy 21 dni - Zamawiający wówczas przyzna: 20 punktów
• w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu płatności równy 30 dni - Zamawiający wówczas przyzna: 40 punktów
• w przypadku jeżeli Wykonawca zaoferuje inny niż wskazany powyżej termin płatności, wówczas w celu przyznania punktacji termin płatności zostanie zaokrąglony w dół do wskazanego okresu,

5) wymagane jest podanie w Formularzu Ofertowym terminu płatności w dniach
6) W=W1+W2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:
• Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie i dołączenie do oferty aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (art. 32, ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne), a w przypadku wykonawców zagranicznych posiadanie aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonym w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w który wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie obrotu olejem opałowym lekkim.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na platformie zakupowej w miejscu publikacji postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI