„Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuczępy
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-25
  • Numer ogłoszenia614935-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614935-N-2020 z dnia 2020-11-25 r.

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: „Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 26022935600000, ul. Rzędów  40 , 28-142  Tuczępy, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 864 22 51, 15 816 51 02, , e-mail zgok@zgokrzedow.pl, , faks 15 816 51 03.
Adres strony internetowej (URL): www.zgokrzedow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego 100% udziałów stanowi własność Gmin.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zgok.ornet.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zakład Gospodarki odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Rzędów 40, 28 – 142 Tuczępy sekretariat - pok. 16

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie”
Numer referencyjny: ZGOK.P/4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest hurtowa sprzedaż i dostawa oleju napędowego w ilości ok. 130 m3 realizowana przez Wykonawcę do zbiornika paliw zlokalizowanego: Rzędów 40, 28-142Tuczępy, stanowiącego własność Zamawiającego: - wskazane ilości są poglądowe, - w okresie obowiązywania umowy wskazane ilości mogą ulec zmianie zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu,pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wskazanej w umowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o którychmowa a art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze,środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dlaosób niepełnosprawnych. Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianego paliwa jest ustalona na podstawie zużycia w 2019 i części 2020r., ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliw w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułunie pobrania przewidywanej ilości paliwa. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.

II.5) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał kompetencje lubuprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów tj.: koncesji na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami Prawa energetycznego
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. Wykonawcy,polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zgodnie z art.22a ustawy Pzp. 1.Wykonawca, zgodnie z art.22a ustawy Pzp może w celu potwierdzenia spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu dokonkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polegana zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, żerealizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wszczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotuWykonawca składa wraz z ofertą. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcyprzez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lubekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału wpostępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, októrych mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym wogłoszeniu i w SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościachinnych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał siędo udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskuteknieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa,podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawywykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przezzamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2)zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykażezdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o którychmowa w ust. 1. 7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacjiinnych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówieniapublicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantujerzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają wszczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniuzamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazanezdolności dotyczą. 8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, składa wraz z ofertą stosownedokumenty w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9. Wykonawca, który powołujesię na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawwykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunkówudziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, októrych mowa w pkt.12.I. SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniuzamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, októrym mowa w pkt. 1 lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, żenie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa wpkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającymodpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych dojego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3 stosuje się. 5.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę,zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tegodokumentu. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przezwykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którymmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnychinformacji dotyczących tego dokumentu. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polegana zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawyPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1lit. a). 8. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych wpkt 1 lit. a), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie częścizamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawcapolega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 9. W przypadku wskazania przezwykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1, w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnychbaz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przezwykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 10. W przypadku wskazania przez wykonawcęoświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1, które znajdują się w posiadaniuzamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przezzamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzeniaokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanychoświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 11. Jeżeli jest to niezbędne dozapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożeniawszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegająwykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżelizachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lubdokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.12.Zgodnie z art.26 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którymmowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, októrych mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzeniapostępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budząwskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia,uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebiewskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzieleniawyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnieniepostępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniudotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowejzamawiający żąda dokumentów potwierdzających posiadanie takich kompetencji lubuprawnień, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, w szczególności:a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jestwpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwieczłonkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania. - W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lubdokumentów, o których mowa w pkt 1, w formie elektronicznej pod określonymi adresamiinternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierasamodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. -W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowaw pkt 1, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lubdokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. -Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania oudzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwaćwykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniulub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożoneuprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnychoświadczeń lub dokumentów. - Zgodnie z art.26 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca niezłożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentówniezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty sąniekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości,zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielaniawyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienialub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albokonieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz oferty według załącznika Nr 1 SIWZ, 2. Jeżeli Wykonawca, powołuje sięna zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczeniaoraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniuzamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). 3. JeżeliWykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunkówudziału w postępowaniu udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Dokument ten winien określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innegopodmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przywykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przywykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawcapolega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, którychwskazane zdolności dotyczą. Ww. dokument należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli Wykonawca,zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje opodwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 5. W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3), składakażdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzająspełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którymkażdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia. 6. Dokumenty, potwierdzające upoważnienie do reprezentowania wykonawcy przezosobę/osoby podpisujące ofertę. 7. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdyWykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółkicywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 9. Zgodnie zart.26 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożyłwadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym,chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłobyunieważnienie postępowania. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronieinternetowej informacji z otwarcia ofert Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej, na której zamieszczono SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp(informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienie. Uwaga: - Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów przez grupę kapitałową rozumie się wszystkichprzedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednegoprzedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. - Ww. oświadczenie nie będzie brane poduwagę, jeżeli złożone zostanie przez Wykonawcę wraz z ofertą. Wykonawcy, wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne). 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sięo udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występującychwspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio dowykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt III.3) składakażdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzaćspełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którymkażdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniakażdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu zpostępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 5 ustawy Pzp (art. 24 ust. 5 w zakresie określonymprzez zamawiającego), spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane jest łącznie.Składanie oświadczeń lub dokumentów wymaganych w postępowaniu następuje wg zasadokreślonych w pkt 12 SIWZ oraz w pkt III.3)- III.6). 6. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający będzie żądał przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tychwykonawców. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnąodpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art.366Kodeksu cywilnego. Dotyczy wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4) –składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się jedokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2 stosuje się. 4. Wprzypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający możezwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenieniezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W przypadku wątpliwości co do treścidokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organówkraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenieniezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, którypolega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawyPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4). 7.Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt III.4),dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którynie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy Pzp. 8. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępnościoświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4), pkt III.5) i pkt III.7), w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych bazdanych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcęoświadczenia lub dokumenty. 9. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lubdokumentów, o których mowa w pkt III.4), pkt III.5) i pkt III.7), które znajdują się w posiadaniuzamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przezzamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzeniaokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanychoświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnieniaodpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdymetapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lubdokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału wpostępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożoneuprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lubdokumentów. 11. Zgodnie z art.26 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, októrym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, októrych mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzeniapostępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazaneprzez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lubpoprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ichzłożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegaodrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Zgodnie z art.26 ust. 3a ustawyPzp, jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwepełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba żemimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnieniepostępowania. Dotyczy tajemnicy przedsiębiorstwa. 1. W przypadku, gdy informacje zawarte wofercie, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien w sposób nie budzącywątpliwości zastrzec, że nie mogą być udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacjestanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. W tym celu informacje zawarte w ofercie, któreWykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane, muszą być oznaczone klauzulą: „Tajemnicaprzedsiębiorstwa” i dołączone do oferty, np. w osobnej wewnętrznej kopercie (odrębnie odpozostałych informacji zawartych w ofercie) - zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte.Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencjiprzez tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacjetechniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartośćgospodarczą, co do których, przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ichpoufności. Wykonawca zastrzegając tajemnice przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć dooferty pisemne uzasadnienie w którym winien wykazać, że zastrzeżone w ofercie informacjestanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przywołanych powyżej przepisów, tj.: żezastrzeżona informacja: -ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwalub jest inną informacją posiadającą wartość gospodarczą, -nie została ujawniona do wiadomościpublicznej, -podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zalecasię, aby uzasadnienie, o którym mowa powyżej było sformułowane w sposób umożliwiający jegoudostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania, w przypadku uznania przez Zamawiającegozasadności tego zastrzeżenia. Zgodnie z art.8 ust.3 ustawy Pzp nie ujawnia się informacjistanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwejkonkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane orazwykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie możezastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Termin płatności faktury 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych niedopuszczalna jest pod rygorem nieważnościzmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonanowyboru wykonawcy z wyjątkiem sytuacji przewidzianych poniżej: a) zmiana obowiązującej stawkiVAT, b) zmiana ilości paliwa określonej w § 1 ust. 3 umowy, która nie będzie prowadziła do zmianywartości umowy, c) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania kwotyprzewidzianego w § 2 ust. 5 umowy. 2. Wszelkie wprowadzane zmiany wymagają formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO,Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład GospodarkiOdpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, (Rzędów 40, 28 – 142 Tuczępy,telefon kontaktowy: 15 864 22 51); 2) Administrator wyznaczył Inspektora ochrony Danych, z którymmogą Państwo kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danychosobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@zgokrzedow.pl lub pisemnie na adresAdministratora. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji praw orazobowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego na: „Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami KomunalnymiSpółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie” oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ichprzetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieńpublicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych -ustawa zdnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)-zwana dalej ustawa Pzp; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i następne oraz art. 96ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; przekazane danebędą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego dane te zostały przekazane, apo tym czasie –przez okres a także w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnieobowiązującego prawa; 6) 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) PosiadaPani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawieart. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: − wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Do obowiązkówWykonawcy, ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego należą m.in. obowiązkiwynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawcabezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miałzastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymiinformacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązekinformacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazujeZamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno zwyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww.obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której danezostały przekazane w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca składa (o iledotyczy) stosowne oświadczenie w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. Wprzypadku wystąpienia konieczności powierzenia Wykonawcy danych osobowych, Zamawiający, napodstawie art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych), odrębną umową powierzy Wykonawcy przetwarzanie danychosobowych niezbędnych do realizacji umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Klimontów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI