Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez dla Komunalnego Zakładu Gospodarczego w Radoszycach i Centrum Usług Wspólnych w Radoszycach w roku 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadoszyce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-01
  • Numer ogłoszenia760044-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 760044-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

Komunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach: Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez dla Komunalnego Zakładu Gospodarczego w Radoszycach i Centrum Usług Wspólnych w Radoszycach w roku 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Komunalny Zakład Gospodarczy (KZG) w Radoszycach, ul. Leśna 29, 26-230 Radoszyce, NIP 6581867725, Maciej Gajda, e-mail: kzg@radoszyce.pl.
Centrum Usług Wspólnych (CUW) w Radoszycach, ul. Ogrodowa 21, 26-230 Radoszyce, NIP 6581984951, Ewelina Ptak, e-mail: cuw@cuwradoszyce.pl

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach, krajowy numer identyfikacyjny 29073615300000, ul. ul. Leśna  29 , 26-230  Radoszyce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 736 480, e-mail kzg@radoszyce.pl, faks 413 736 480.
Adres strony internetowej (URL): http://www.kzgradoszyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
POROZUMIENIEo współpracy i wzajemnych rozliczeniach realizacji zamówienia publicznego określonego zarządzeniem nr 66/2020 z dnia 26 listopada 2020 r. Burmistrza Miasta i Gminy Radoszycezawarte w dniu 30 listopada 2020 r. w Radoszycach pomiędzy:1. Centrum Usług Wspólnych (CUW) w Radoszycach, ul. Ogrodowa 21, 26-230 Radoszyce reprezentowanym przez Ewelinę Ptak - Kierownika, oraz2. Komunalnym Zakładem Gospodarczym (KZG) w Radoszycach, ul. Leśna 29, 26-230 Radoszyce reprezentowanym przez Macieja Gajdę – p.o. Kierownika,zwanymi odpowiednio w dalszej części Porozumienia „Stronami”. Podstawą niniejszego Porozumienia jest zarządzenie Nr 66/2020 z dnia 26.11.2020 r. Burmistrza Miasta i Gminy Radoszyce w sprawie wyznaczenia Komunalnego Zakładu Gospodarczego w Radoszycach do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na materiały pędne dla środków transportowych eksploatowanych przez Komunalny Zakład Gospodarczy i Centrum Usług Wspólnych w Radoszycach, stanowiącym załącznik do niniejszego porozumienia.§ 11. Strony określają, że postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na następujące materiały pędne w szacunkowych ilościach w skali roku: 1) dla CUW – ok. 24 000 l oleju napędowego 2) dla KZG – ok. 25 000 l oleju napędowego 3) dla KZG – ok. 2 500 l benzyny bezołowiowej Pb95 4) dla KZG – ok. 1 500 l gazu LPG 2. KZG odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za:a) pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne;b) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego;c) powołanie członków komisji przetargowej w składzie trzyosobowym w tym 1 członek wskazany przez CUW. d) ewentualne powołanie biegłych; e) zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej i innym uczestnikom. f) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach; g) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowanie, i inne, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym. h) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.§ 21. Komisja przetargowa obraduje w siedzibie KZG w Radoszycach przy ul. Leśna 29.2. Komisja przetargowa pracuje na podstawie "Regulaminu pracy komisji przetargowej" z dnia 30.11.2020 r. obowiązującego w KZG w Radoszycach.§ 3Strony ustalają, że po wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia w prowadzonym postępowaniu, KZG jako Zamawiający zawrze umowę w imieniu Gminy Radoszyce na rzecz obu stron z wybranym dostawcą. § 4Strony ustalają, że ewentualne koszty powstałe w toku postępowania ponoszą po połowie. Rozliczenie kosztów nastąpi po zakończeniu postępowaniu i po zawarciu umowy z wybranym dostawcą. Tymczasowo wszystkie niezbędne koszty ponosi KZG.§ 51. Pojazdy eksploatowane przez CUW będą tankowane olejem napędowym wg zapotrzebowania wskazanego przez kierowców tych pojazdów, na terenie siedziby KZG. 2. Za faktyczną ilość zatankowanego oleju napędowego do pojazdów CUW - KZG wystawiał będzie notę księgową dla CUW - dwa razy w miesiącu – w połowie oraz na koniec danego miesiąca obciążając CUW, według stawek zakupu brutto.§ 6CUW będzie dokonywał płatności za noty księgowe w terminie 7 dni od daty jej doręczenia na wskazany rachunek bankowy w nocie księgowej.§ 7Niniejsze porozumienie zawarte zostaje na czas obowiązywania zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Radoszyce powołanego na wstępie. § 8Wszelkie zmiany, jak również wypowiedzenie niniejszego porozumienia wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.§ 9Spory wynikłe w związku z realizacją niniejszego Porozumienia rozstrzygane będą polubownie, ostatecznie przez Burmistrza Miasta i Gminy Radoszyce. § 10Porozumienie sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron oraz dla Burmistrza Miasta i Gminy Radoszyce.§ 11W sprawach nieuregulowanych niniejszym porozumieniem, zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740) oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.kzgradoszyce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.kzgradoszyce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Komunalny Zakład Gospodarczy (KZG) w Radoszycach, ul. Leśna 29, 26-230 Radoszyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez dla Komunalnego Zakładu Gospodarczego w Radoszycach i Centrum Usług Wspólnych w Radoszycach w roku 2021
Numer referencyjny: KZG.283.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez dla Komunalnego Zakładu Gospodarczego w Radoszycach i Centrum Usług Wspólnych w Radoszycach w roku 2021 z podziałem na części: Część 1 – Dostawa oleju napędowego Dostawa oleju napędowego bezpośrednio do zbiornika na paliwo będącego własnością KZG, znajdującego się na terenie siedziby KZG w Radoszycach ul. Leśna 29. Paliwo dostarczane będzie sukcesywnie w ilości ok. 5 000 litrów miesięcznie. Szacunkowa ilość dostarczanego oleju napędowego wynosi 49 000 l (ok. 25 000 l dla KZG i ok. 24 000 l dla CUW)Część 2 – Dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPGDostawa paliw odbywać się będzie przez bezpośrednie tankowanie do pojazdów, maszyn, i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Szacunkowa ilości dostarczanych paliw wynosi: 2 500 litrów benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG w ilości 1 500 litrów w skali roku.2. Kody CPV:Dla części 1: CPV : 09134100-8 – olej napędowy Dla części 2: CPV : 09132100-4 – benzyna bezołowiowa, 09133000 -0 – skroplony gaz ropopochodny (LPG)4. Zamawiający zastrzega, iż wielkości zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych.5. Oferowany ON i Pb95 może być charakteryzowany przez normy zakładowe producenta, ale o parametrach jakościowych tożsamych lub lepszych od przedstawionych w przywołanych wyżej normach i Rozporządzeniach.

II.5) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09132100-4
09133000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla części 1:Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Dla części 2:Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części 2:Zdolności techniczne i zawodowe – wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże że, dysponuje co najmniej jedną czynną stacją paliw z możliwością tankowania benzyną bezołowiową 95 i gazem LPG w odległości nie większej niż 5,0 km od siedziby Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 Pzp należy przedłożyć:Dla części 1 i części 2: aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.1 i 1.2 oraz pkt 2 ppkt. 2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości2) posiada koncesję, licencję, zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, licencji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej objętej zakresem zamówienia2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda aby Wykonawca:Dla części 1:przedłożył ważną koncesję, licencję, zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, licencji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej objętej zakresem zamówienia.Dla części 2:przedłożył ważną koncesję, licencję, zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, licencji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej objętej zakresem zamówienia oraz przedłożył wykaz stacji paliw – tj. wykaz stacji paliw na których zmawiający dokonywał będzie tankowania pojazdów i sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania załącznik nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
rabat cenowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Projekt umowy stanowi załącznik nr 4a i 4b do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W takim przypadku Wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa – nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy), adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
brak
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski inny z tłumaczeniem
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Radoszyce, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, fax. 41 373 50 84, gmina@radoszyce.pl inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radoszyce jest Paulina Bojanowska tel. 82 5611302, mail: inspektor@cbi24.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez dla Komunalnego Zakładu Gospodarczego w Radoszycach i Centrum Usług Wspólnych w Radoszycach w roku 2021, Znak sprawy: KZG.283.2.2020 - prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa oleju napędowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa oleju napędowego bezpośrednio do zbiornika na paliwo będącego własnością KZG, znajdującego się na terenie siedziby KZG w Radoszycach ul. Leśna 29. Paliwo dostarczane będzie sukcesywnie w ilości ok. 5 000 litrów miesięcznie. Szacunkowa ilość dostarczanego oleju napędowego wynosi 49 000 l (ok. 25 000 l dla KZG i ok. 24 000 l dla CUW).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
rabat cenowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa paliw odbywać się będzie przez bezpośrednie tankowanie do pojazdów, maszyn, i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Szacunkowa ilości dostarczanych paliw wynosi: 2 500 litrów benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG w ilości 1 500 litrów w skali roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09132100-4, 09133000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
rabat cenowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Mam do oddania 2 pralki, 1 ma spalony silnik, a 2 zatarte łożyska - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam do oddania 2 pralki, 1 ma spalony silnik, a 2 zatarte łożyska. Potrzebuję firmy, która by zabrała je własnym transportem.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI