IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
przedłużenie okresu gwarancji |
20,00 |
skrócenie terminu dostawy |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:§ 11 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy wsytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zachodzikonieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można byłotego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przezWykonawcę; 2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczeniewskazanych w ofercie pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na pomocedydaktyczne nie gorsze niż zaoferowane. W przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcjizaoferowanych przez Wykonawcę pomocy dydaktycznych. W takiej sytuacji Zamawiający możewyrazić zgodę na zamianę pomocy będących przedmiotem umowy na inne, o lepszych bądź takichsamych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producentao zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana pomocy nie możespowodować zmiany ceny, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia; 3) doszłodo wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonaniazobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dlazamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 5) jeżeli nastąpi zmianapowszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotuzamówienia; 6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności zarealizację przedmiotu zamówienia; 7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osóbkontaktowych itp. 8) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych doprawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, w tymnp. w przypadku braku uznania pomocy za niekwalifikowane; 9) w przypadku wystąpienia siływyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego niemożna było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiuludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 10) zmiany terminu realizacjiumowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń których nie dało się przewidzieć 11) zmianyliczby lub rodzajów przedmiotów w obrębie asortymentów wymienionych w tabeli w OPZ, przynieprzekroczeniu wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
09.12.2020, godzina:
08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
numeracja z SIWZ: Zamawiający nie przewiduje: 21.1.1 Udzielania zamówień o jakich mowa w art.67 ust 1 pkt 6 i 7 Ustawy ani prawa opcji 21.1.2 zawarcia umowy ramowej, 21.1.3 składania ofertwariantowych, 21.1.4 rozliczania w walutach obcych, 21.1.5 aukcji elektronicznej, 21.1.6 zwrotukosztów udziału w postępowaniu, 21.1.7 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 23 Klauzulainformacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Łodzi 90-338 Łódź, ul. Przędzalniana 70b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Piotr Ciotucha Kontakt: zsp3@inspektor-rodo.com.plc) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a ponadto w okresie wynikającym zprzepisów Umowy w związku z realizacją projektu pn. „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcieszkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramachEuropejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. f)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawieart. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; − nie przysługuje Pani/Panu: − wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. UWAGA: • skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników. • prawo do ograniczenia przetwarzania niema zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej. • W przypadku gdywykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia 2016/679, wymagałobyniewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwylub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. • Wystąpienie z żądaniem, o którymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 17 Opiskryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem ichznaczenia i sposobu oceny ofert 17.1 Oferta wykonawcy otrzyma ilość punktów wynikającą zewzoru: P=C+TD + OG gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej C – ilość punktówprzyznana ofercie badanej w kryterium Cena OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej wkryterium wydłużenie Okresu Gwarancji TD - ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryteriumSkrócenie terminu dostawy 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie zewzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa; Co – cena badanejoferty. Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Skrócenie terminu dostawy (TD) - 20 %Maksymalny termin dostawy to 5 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Jeśliwykonawca nie zaoferuje skrócenia terminu dostawy (nie zaznaczy żądnego z kwadratów wformularzu oferty) wówczas przyjmuje się , że dostawa nastąpi w terminie 5 dni kalendarzowych iwykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W przypadku skrócenia ww. okresu Wykonawcaotrzyma: - skrócenie terminu dostawy do 4 dni kalendarzowych – 20 pkt - skrócenie terminu dostawydo 2 dni kalendarzowych – 30 pkt - skrócenie terminu dostawy do 1 dnia kalendarzowego – 40 pktMaksymalnie można uzyskać 20 pkt. 17.1.3 Okres gwarancji (OG) – 20 % Minimalny okresgwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczone meble wynosi 24 miesiące od daty odbioru.W przypadku wydłużenia ww. okresu o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma: - 6 miesięcy – 5 pkt(łącznie 30 miesięcy); - 12 miesięcy – 10 pkt (łącznie 36 miesięcy); - 24 miesiące - 20 pkt (łącznie 48miesięcy). Maksymalnie można uzyskać 20 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Skrócenie terminu dostawy”,oraz „Wydłużenie okresu gwarancji nastąpi na podstawie zadeklarowanych okresów przezWykonawcę w Formularzu ofertowym. 17.3 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, któraotrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonaćwyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilansceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, ajeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożylite oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając ofertydodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.