Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01 lipca 2022 r. do dnia 30 czerwca 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W ZĄBKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389379446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dzika 36
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 603047505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sp6zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp6zabki.szkolnastrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01 lipca 2022 r. do dnia 30 czerwca 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c39c56ef-bb30-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088499/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) https://miniportal.uzp.gov.pl;
2) https://Sp6Zabki/SkrytkaESP;
3) zamowienia.publiczne@sp6zabki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Brak specjalnych wymagań
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązuje
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Brak ograniczenia stosowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP6.ZP.271.06.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 6 w Ząbkach w okresie od 01 lipca 2022 r. do 30 czerwca 2026 r. ,o łącznym szacunkowym wolumenie 1745000,00 kWh .
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający w oparciu o art. 139 ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy, Zamawiający będzie rozpatrywał:
1. w zakresie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2. w zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: oferty Wykonawców, którzy posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj.: Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późn.zm.).
3. w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1000000,00 (słownie: jeden milion złotych zero groszy)
4. w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: oferty Wykonawców, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się dostawą energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 1,5 Gwh.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, że nie zachodzi okoliczność o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 i 109 ust. 1 i 4 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. koncesja do prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 2. polisa lub inny dokument w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1000000,00 PLN,
3. wykaz wykonanych usług o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 1,5 Gwh.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 11000,00 PLN
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
2. Wykonawca, który powołuje się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu także składa Oświadczenie dotyczące tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany do umowy mogą być dokonane zgodnie z przepisami art. 455 ustawy Pzp i wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach przewidzianych w umowie oraz w przypadku:
a) wprowadzenia regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron nin. umowy w zakresie wynikającym z tych regulacji prawnych, wykazanym w dokumentach uzasadniających ich wpływ na wykonanie zamówienia,
b) w przypadku okoliczności wystąpienia inflacji jak i wahania cen jednostkowych przedmiotu umowy, do wysokości wartości ich zmian,
c) oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego lub/ i Wykonawcy,
d) innych nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawcy,
e) zakres zmian nie może wykraczać poza zapisy zawarte w art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-27 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP https://Sp6Zabki/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni