„Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-25
  • ZamawiającyPowiat Lubelski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00122321
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjnym Domu Dziecka w Przybysławicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162254881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przybysławice 18

1.5.2.) Miejscowość: Garbów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjnym Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133085068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wola Gałęzowska 116

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dziecka w Woli Gałęzowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132098229

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wola Gałęzowska 116

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Dziecka „OFICYNA” w Woli Gałęzowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133085074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wola Gałęzowska 116b

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Matczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171239579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matczyn 4

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Bychawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133104647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Andersa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powait.lublin.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122525279

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mełgiewska 11c

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-954

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Bystrzycy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133062794

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bystrzyca 92

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Załuczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133063279

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Załucze 59

1.5.2.) Miejscowość: Niedrzwica Duża

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132393856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133063204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bychawska 4

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4133063233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 81

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Niemcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133067188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Różana 8

1.5.2.) Miejscowość: Niemce

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego w Pszczelej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133063285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pszczela Wola 9

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Techniki Rolniczej im. W. Witosa w Piotrowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133063227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrowice 183

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Mjr. H. Dobrzańskiego w Bychawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133063032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Reymonta 4b

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Powiat Lubelski działający na podstawie art. 38 ust. 1 Pzp w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz niżej wymienionych zamawiających

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3fb59c3-bbc5-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031912/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie (bez dystrybucji).

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej przetargi@powiat.lublin.pl lub poczty elektronicznej wskazanej w części „Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami” SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z systemu miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP): https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Wymagany jest stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512kb/s, zaktualizowana przeglądarka internetowa (zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera), włączona obsługa Java ver. 1.8 (w przypadku systemu operacyjnego MacOs, także oprogramowanie Java JDK Oracle), system operacyjny MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem
2016/679” została szczegółowo opisana w cz. XXXVII.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679” została szczegółowo opisana w cz. XXXVII.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.23.2022.AZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych.
1a. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin z siedzibą w Lublinie przy ul. Garbarskiej 21 - przedsiębiorstwo energetyczne posiadające koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji energii elektrycznej.
1b. Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego na podstawie generalnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Wykonawcą, a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z ustawą - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2021r., poz. 716z późn. zm.) i odnośnymi aktami wykonawczymi tj. koncesją na obrót energią, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz ustawą - Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz. U. z 2020r., poz. 1740).
1c. Zamawiający posiada z OSD umowy o świadczeniu usług dystrybucji zawarte w 2014r. na czas nieokreślony.
1d. Zamawiający upoważni Dostawcę do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i złożenia w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego pełnomocnictwa, zgłoszenia umowy sprzedaży. Obecny sprzedawca rezerwowy energii to PGE Obrót S.A. ul. 8 Marca 6, skr. poczt. 63, 35-959 Rzeszów (umowy na czas nieokreślony – do momentu wyłonienia nowego sprzedawcy).
1e. Zamawiający oświadcza, że poprzez zawarcie umowy sprzedaży energii elektrycznej wskazuje Dostawcę jako podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe na rynku bilansującym. Ryzyko i koszty związane z niezbilansowaniem energii elektrycznej ponosi Dostawca.
1f. Dostawa energii będzie się odbywała na podstawie umowy, dla Odbiorców wykazanych w Załączniku Nr 6 do SWZ.
1g. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 685 528 zł.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2023-07-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: „Cena” w zł

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – posiadanie aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r poz. 716 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
2. Warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Przepisy ust. 4-6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 5
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian cen (odpowiednio: zmniejszenia lub zwiększenia) określonych w ust. 1 w przypadku zmiany:
1) stawki podatku akcyzowego,
2) stawki podatku od towarów i usług,
3) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 ustawy - o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z dnia 10 października 2002r. (Dz. U z 2020r., poz. 2207)
4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli Dostawca udokumentuje wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyska pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia.
3. W przypadku niewykazania przez Dostawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1-4 na wzrost wynagrodzenia Dostawcy, Zamawiający ma prawo odmówić waloryzacji wynagrodzenia Dostawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów, potwierdzających żądania Dostawcy.
4. Strony dopuszczają możliwość zmian grup taryfowych dla punktów poboru objętych Załącznikiem Nr 1 do Umowy, w trakcie jej obowiązywania, wyłącznie w obrębie grup taryfowych uwzględnionych i wycenionych w ofercie Dostawcy. Po zmianie grupy taryfowej rozliczenia będą się odbywać zgodnie z cenami podanymi dla tej taryfy w ofercie przetargowej złożonej przez Dostawcę. Zmiana, o której mowa powyżej będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w odnośnym zakresie, zawierającego odpowiednio zmodyfikowany Załącznik Nr 1 do Umowy.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1-4 nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy i obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów, z zastrzeżeniem ust. 3.
§ 6
2. Zamawiający zastrzega, że prognoza zużycia energii wskazana w Załączniku Nr 1 do Umowy stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może w zależności od rzeczywistych potrzeb ulec zmianie, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości Punktów Poboru Energii (PPE) dla poszczególnych Odbiorców, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, z zastrzeżeniem ust. 4.
3. Zmiany, których mowa w ust. 2 dokonywane będą w granicach dyspozycji art. 455 ww. ustawy Pzp oraz na wniosek Zamawiającego bez konieczności renegocjowania warunków umowy. Zmiana wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
§ 12
W przypadku zmiany przepisów bezwzględnie obowiązujących ulegają automatycznie zmianie postanowienia niniejszej Umowy. Z zastrzeżeniem postanowień Umowy, wszelkie inne zmiany Umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego na miniPortalu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam hotelu dla zwierząt w terminie: 01-04.05.2024 r. - Puławy
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam hotelu dla zwierząt w terminie: 01-04.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI