Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na rzecz Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 66
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik-kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rckik-kielce.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na rzecz Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ad0d1c-6d1b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000276/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.rckik-kielce.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ROZDZIAŁ VIINFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU KOMUNIKACJI Z WYKONAWCAMII. MINIPORTAL1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap..gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłany za pośrednictwem właściwych formularzy do złożenia, zmiany wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 (sto pięćdziesiąt) MB.5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej w formacie danych: doc, docx w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertę należy złożyć w oryginale. 6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). 7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień ,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuję się datę ich przekazania na ePUAP.II. Identyfikator postępowania jest dostępny na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.III. WYJAŚNIENIE DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA SWZ1. Pytania należy kierować drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap..gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej - przetargi@rckik-kielce.com.pl Zamawiający uprzejmie prosi również o wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na adres e-mail: przetargi@rckik-kielce.com.pl2. Treść wszystkich dokumentów stanowiących SWZ należy odczytywać wraz ze wszystkimi wprowadzonymi przez Zamawiającego uzupełnieniami i zmianami.IV. FORMA POROZUMIEWANIA SIĘ1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 61 ust1. Pzp) 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza dostępnego na platformie ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z Biuletynu Zamówień Publicznych lub numerem referencyjnym postepowania. 3. Zamawiający dopuszcza również komunikowanie się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail przetargi@rckik-kielce.com.pl.4. Złożenie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, DVD, pendrive) jest niedopuszczalne jako niespełniające wymagań dotyczących ich składania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, a jego skutkiem jest odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp.5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń inne niż oferta składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email podany w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający spełnia obowiązek informacyjny przekazując klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO w dokumentach postępowania (SWZ i wzór umowy)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część 1 - dostawa energii elektrycznej do budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach, ul. Jagiellońska 66. 25-734 Kielce:1. Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 22 miesięcy wynosi 796 000 kWh (roczne zużycie 435 000 kWh)2. Instalacja odbiorcza jest zakwalifikowana do grupy taryfowej C21.3. Współczynnik mocy tg φ = 0,4.4. Napięcie znamionowe: 0,4 kV.5. Moc przyłączeniowa – 170 kW.6. Moc umowna 85 kW.7. Numer licznika: 97725542.8. Punkt poboru energii (PPE) – PL_ZEOD_2661001558_52.9. Dystrybucja energii elektrycznej odbywa się na podstawie umowy o świadczenie usługi przesyłowej z dnia 8 kwietnia 2019 roku z Polską Grupą Energetyczną Obrót S.A. w Skarżysku-Kamiennej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Część 2 - dostawa energii elektrycznej do budynku Działu Kriobiologicznego (Bank Tkanek i Komórek), ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica:1. Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 22 miesięcy wynosi 181 500 kWh (roczne zużycie 99 000 kWh).2. Instalacja odbiorcza jest zakwalifikowana do grupy taryfowej C21.3. Napięcie znamionowe – 0,4 kV.4. Moc przyłączeniowa – 200 kW.5. Moc umowna 75kW.10. Współczynnik mocy tg φ = 0,4.11. Numer licznika 97725974.6. Punkt poboru energii (PPE) – PL_ZEOD_2604000632_17.12. Dystrybucja energii elektrycznej odbywa się na podstawie umowy o świadczenie usługi przesyłowej z dnia 8 kwietnia 2019 roku z Polską Grupą Energetyczną Obrót S.A. w Skarżysku-Kamiennej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4