Zakup i dostawa 200 ton węgla (ekogroszek) w 2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa 200 ton węgla (ekogroszek) w 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiętochłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-25
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I ZAWODOWYCH IM. AUGUSTYNA ŚWIDRA W ŚWIĘTOCHŁOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007059
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa 200 ton węgla (ekogroszek) w 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I ZAWODOWYCH IM. AUGUSTYNA ŚWIDRA W ŚWIĘTOCHŁOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Sikorskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7700060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspswiet@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zstiz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa 200 ton węgla (ekogroszek) w 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1496012-6cfd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zstiz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://zstiz.ple-mail: zspswiet@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: dokumenty zapisane z rozszerzeniem .pdfnie jest wymagany podpis elektroniczny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: w sekretariacie szkoły, w zaklejonej kopercie, koperta opisana: Zakup i dostawa 200 ton węgla w 2021 - ZSTiZ.26.01.2021"

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że w odniesieniu do:- wykonawcy będącego osobą fizyczną,- wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalnośćgospodarczą,- pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),- członka organu zarządzającego lub nadzorczego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do kontaktów sprawie realizacji zamówienia,1) administratorem Pana/i danych osobowych jest Zamawiający –Zespół Szkół Technicznych i Zawodowych w Świętochłowicach,ul. gen. Wł. Sikorskiego 941-600 Świętochłowice :tel. 32 77 000 60 e-mail: zspswiet@wp.pladres strony, na której Zamawiający umieścił SIWZ: zstiz.pl2) inspektorem ochrony danych osobowych w ZSTiZ w Świętochłowicach jest Elżbieta Wieszałaa) adres: e-mail: zspswiet@wp.pl,b) telefon: 32 77 000 603) Pana/i dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Zakup i dostawa 200 ton węgla (ekogroszek) w 2021 roku”4) Oznaczenie sprawy: ZSTiZ.26.1.2021,5) odbiorcami Pana/i danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;6) Pana/i dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pana/idotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;8) w odniesieniu do Pana/i danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;9) posiada Pan/i:a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danychosobowych Pan/i dotyczących;b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania Pana/idanych osobowych ;c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 ;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych Pan/i dotyczącychnarusza przepisy rozporządzenia 2016/679;10) nie przysługuje Panu/i:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/i danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.Jeżeli z przepisów prawa lub umowy zawartej przez Zamawiającego obowiązek przechowywania dokumentacji postępowania będzie dłuższy niż określony w art. 97 ust. 1. Pzp, dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane przez ten okres.Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSTiZ.26.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 98000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla sortymentu: ekogroszek w ilości 200 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego) wraz z transportem i rozładunkiem o parametrach i na zasadach określonych w SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium „cena” w PLN:A) znaczenie kryterium - 80% (0,8);B) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „ceny”:Lcena = (cmin / c) x 0,8 x 100 pktgdzie:Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „cena” ocenianej ofertyCmin - cena w ofercie z najniższą cenąC - cena w ofercie ocenianej2) Kryterium „Dokonywanie przez przedstawiciela Wykonawcy (np. kierowca), w obecności przedstawiciela Zamawiającego, protokolarnego pobierania z każdej dostawy trzech próbek w celu ewentualnego laboratoryjnego przebadania ich w przypadku zakwestionowania przez zamawiającego, jakości dostawy”:a) znaczenie kryterium - 20% (0,2);b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „pobieranie próbek”:- wykonawca dokonuje „pobieranie próbek”: 20 pkt- wykonawca nie dokonuje „pobierania próbek”: 0 pktWykonawca informuje o spełnieniu lub nie spełnieniu tego kryterium w formularzu ofertowym.W przypadku zobowiązania się do pobierania próbek Wykonawca zapewnia we własnym zakresie przygotowanie protokołów z pobrania oraz odpowiednio oznaczonych worków do przechowywania próbek. Jedna z próbek pozostaje u Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dokonywanie przez przedstawiciela Wykonawcy (np. kierowca), w obecności przedstawiciela Zamawiającego, protokolarnego pobierania z każdej dostawy trzech próbek w celu ewentualnego laboratoryjnego przebadania ich w przypadku zakwestionowania przez zamawiającego, jakości dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,3) zdolności technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Technicznych i Zawodowych, 41-600 Świętochłowice, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-25 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI