Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa drzew i krzewów produkowanych w pojemnikach, oznaczonych etykietą wraz z dostawą niezbędnych materiałów w celu urządzania terenów zieleni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa drzew i krzewów produkowanych w pojemnikach, oznaczonych etykietą wraz z dostawą niezbędnych materiałów w celu urządzania terenów zieleni”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156bc5f3-a7f6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000084/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa drzew i krzewów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.erzeszow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów / oświadczeń / wyjaśnień / zawiadomień / informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@erzeszow.pl . 2. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w sekcji V pkt 5.11 ogłoszenia składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy - Gmina Miasto Rzeszów, adres skrzynki ePuap uzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.6. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na "Liście wszystkich postępowań" na miniPortalu.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-D.271.22.55.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę roślin ogrodniczych w tym transport i rozładunek wraz z pozostałymi materiałami oraz sadzenie w obiektach wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, którego zakres dotyczy 28 jednostek objętych dostawą roślin o określonych parametrach i różnych odmianach z materiałami ogrodniczymi wraz z wykonaniem usługi nasadzeń roślin obejmującej: ściąganie darni, przygotowanie gleby pod rośliny, wzbogacenie ziemią, sadzenie roślin, wbijanie pali i mocowanie taśmą pnia drzewa, ściółkowanie, podlewanie.Załącznik nr 2 do wzoru umowy jest szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i obejmuje dostawę drzew, krzewów, bylin wraz z materiałami ogrodniczymi: agrotkanina, ekobordy, kompost ogrodniczy, kora dekoracyjna, kruszywo dolomitowe, nasiona traw, obornik granulowany, paliki do drzew z poprzeczkami i taśmą do mocowania, rura drenarska i przelewowa z zakończeniem, sito przelewowe, torf kwaśny, trójnik drenarski, ziemia uniwersalna, zrębki, żwir, oraz usługę nasadzeń z przygotowaniem gleby pod rośliny, ściąganie darni, wzbogacanie ziemią, założenie agrotkaniny z mocowaniem jej do podłoża, założenie i mocowanie eko-bordów, wbijanie palików do mocowania pnia drzew, wykonanie mis, ściółkowanie, podlewanie. Przez wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia wysokość [m] rozumie się wysokość danego gatunku korony drzewa lub krzewu (części nadziemnej uformowanej na wymienionej wysokości), podaną w metrach a także obwód pnia drzewa nie mniejszy niż podany także w metrach, który jest mierzony na wysokości 1 m. Wymienione parametry obwodu pnia zapotrzebowanych drzew, które zostały oznaczone * muszą być zastosowane bez zamienników, gdyż wynika to z decyzji administracyjnych, na które zostały wydane zezwolenia na wycinkę.Rośliny do posadzenia to: 21 gatunków drzew w ilości 338 sztuk (brzoza, buk, cyprysik nutkajski, dąb, grab, jarząb, jodła, kasztanowiec czerwony, klon, lipa, miłorząb, modrzew, platan, surmia, śliwa wiśniowa, świerk, tulipanowiec amerykański, wiśnia, winobluszcz, złotokap , żywotnik zachodni). 21 gatunków krzewów w ilości 1555 sztuk (azalia, berberys, budleja, cis, cyprysik tępołuskowy, dereń, hibiskus, hortensja, jałowiec, karagana, krzewuszka, magnolia, mahonia, pęcherznica, pięciornik, róża, różanecznik, sosna górska, tawuła japońska, trzmielina, wierzba japońska, 1080 szt. bylin, traw, pnączy i cebul obejmujących różne gatunki: (bluszcz, bodziszek, ciemiernik, czosnek ozdobny, dmuszek jajowaty, funkia, hakonechloa, kokornak, lawenda, miecznica, milin, miskant, niezapominajka błotna, pragnia syberyjska, rdest wężownik, rozplenica japońska, runianka japońska, trawa pampasowa, tulipan niski, turzyca ptasie łapki, winobluszcz, wrzos pospolity .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.2.6.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03452000-3 - Drzewa