Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 986 Tuszyma - Ropczyce – Wiśniowa poprzez budowę chodnika dla pieszych w km 32+008 - 32+172 w m. Glinik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 986 Tuszyma - Ropczyce – Wiśniowa poprzez budowę chodnika dla pieszych w km 32+008 - 32+172 w m. Glinik
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc26c802-a97c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007375/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa chodników w ciągu dróg wojewódzkich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w pkt14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu związanym z postępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego Zamawiający zamieszcza poniżej Klauzulę informacyjną z art.13rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej „RODO”.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2„RODO”,Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jestWojewództwoPodkarpackie - Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. T. Boya Żeleńskiego 19a,35-105Rzeszów;2. Inspektorem ochrony danych osobowych w PZDW jest Pan Jakub Baraniewski(email:iod@pzdw.pl);3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;4.Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy Pzp5. Dane osobowe Wykonawcybędąprzechowywane, zgodnie ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowaniaoudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danychosobowychbezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do danychosobowychWykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22RODO;8. Wykonawca posiada:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowychdotyczących Wykonawcy;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danychosobowychWykonawcy;(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkowaćzmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników.)- napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;(Wyjaśnienie: prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlub państwaczłonkowskiego.)- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdyWykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcynarusza przepisyRODO;9. Wykonawcy nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo dousunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. 10.Zamawiający, jako administrator danych osobowych w rozumieniu OgólnegoRozporządzenia oochronie danych osobowych, przewiduje powierzenie przetwarzania danychosobowych wykonawcy,na podstawie postanowień umownych zawartych w projektowanychpostanowieniach umowy wsprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tejumowy i wymaga odwykonawcy przestrzegania tych postanowień.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WRI/4/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 986 Tuszyma - Ropczyce – Wiśniowa poprzez budowę chodnika dla pieszych w km 32+008 - 32+172 w m. Glinik”. na podstawie projektu wykonawczego i innych dokumentów przekazanych przez Zamawiającego. Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 986, obejmuje następujące prace budowlane:1. Roboty przygotowawcze w tym rozbiórka przepustów, nawierzchni asfaltowych i zjazdów.2. Roboty ziemne wykopy, nasypy3. Wykonanie muru oporowego z elementów prefabrykowanych4. Wykonanie podbudów z kruszywa, chudego betonu i betonu asfaltowego5. Wykonanie odwodnienia – kanały rurowe, studnie połączeniowe, studzienki ściekowe i przykanaliki 6. Wykonanie elementów ulic (krawężniki, obrzeża betonowe)7. Wykonanie zjazdów indywidualnych 8. Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej i betonu asfaltowego9. Wykonanie umocnienia dna rowu elementami prefabrykowanymi10. Wykonanie przebudowy przepustów pod koroną drogi11. Wykonanie urządzeń zabezpieczających ruch pieszych12. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomegozgodnie z częścią przedmiarowo – kosztorysową, Wykonawca: uzgodni z Zamawiającym listę materiałów z rozbiórki, które zostaną wykorzystane w przyszłych pracach budowlanych, materiały pochodzące z rozbiórki, wykazane jako własność Zamawiającego, Wykonawca dostarczy na plac składowy RDW Mielec po uzgodnieniu z Kierownikiem Rejonu wszelkie koszty dostawy i rozładunku ponosi Wykonawca. pozostałe materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca pomniejszy swoją cenę ofertową o wartość materiałów pochodzących z rozbiórki. Materiały nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca zutylizuje lub zagospodaruje we własnym zakresie. Wykonawca będzie prowadził gospodarkę odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach ( t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 797),Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Techniczny P W stanowiący Załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, do wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego.Zamawiający wskazuje zakres tych usług lub robót budowlanych oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; - roboty ziemne - odwodnienie - - podbudowy - - - nawierzchnia - elementy ulic - roboty wykończeniowe - -- - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawiekryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe – okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10