Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r.(II)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadzymin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Radzyminie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-17
  • Numer ogłoszenia611579-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 611579-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie: Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r.(II)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Zamawiający: Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 Radzymin 22 667 69 03 cuw@radzymin.pl, godziny pracy: poniedziałek- piątek od 8.00 do 16.00 w imieniu i na rzecz:a) Przedszkola nr 1 w Radzyminie ul. Batorego 10, 05-250 Radzymin,b) Przedszkola im. nr 2 Czerwonego Kapturka w Radzyminie ul. Witosa 78, 05-250 Radzymin,c) Szkoły Podstawowej nr 1 im. ppłka pilota Mariana Pisarka w Radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 Radzymin,d) Szkoły Podstawowej nr 2 im. księżnej Eleonory Czartoryskiej w Radzyminie ul. M. Konopnickiej 24, 05-250 Radzymin,e) Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Konopnickiej w Słupnie Al. Jana Pawła II 14, 05-250 Słupno,f) Szkoły Podstawowej nr 2 im. Michaliny Chełmońskiej-Szczepankowskiej w Słupnie ul. Szkolna 3, 05-250 Radzymin, Słupno,g) Szkoły Podstawowej im. Prymasa Tysiąclecia w Nadmie ul. Szkolna 7, 05-270 Nadma,h) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Janiny Januszewskiej w Ciemnem ul. Wołomińska 208, 05-250 Ciemne,i) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach ul. Mazowiecka 40, 05-255 Stare Załubice,j) Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Radzymin ul. Konstytucji 3 Maja 15, 05-250 Radzymin,k) Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie, ul. Weteranów 31, 05-250 Radzymin,l) Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 Radzymin, m) Radzymińskiego Ośrodka Kultury i Sportu Al. Jana Pawła II 20, 05-250 Radzymin,
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie, krajowy numer identyfikacyjny 01632093300000, ul. 11 Listopada  2 , 05-250  Radzymin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 786 5050, e-mail kwalkowiak@radzymin.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://bip.radzymin.pl/artykuly/50/przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.radzymin.pl/artykuly/50/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie
Adres:
Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 Radzymin, II piętro Dział Administracyjno-Organizacyjny

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r.(II)
Numer referencyjny: DAO.26.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych, w tym: odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), odbieranie odpadów segregowanych, odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, (np. trawy, gałęzi, liści) z następujących placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin: Przedszkole nr 1 w Radzyminie ul. Batorego 10, 05-250 Radzymin, Przedszkole nr 2 im. Czerwonego Kapturka w Radzyminie ul. Witosa 78, 05-250 Radzymin, Szkoła Podstawowa nr 1 im. ppłka pilota Mariana Pisarka w Radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 RadzyminSzkoła Podstawowa nr 2 im. księżnej Eleonory Czartoryskiej w Radzyminie ul. M. Konopnickiej 24, 05-250 Radzymin, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Konopnickiej w Słupnie Al. Jana Pawła II 14, 05-250 Słupno, Szkoła Podstawowa nr 2 im. Michaliny Chełmońskiej-Szczepankowskiej w Słupnie ul. Szkolna 3, 05-250 Radzymin, Słupno Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Nadmie ul. Szkolna 7, 05-270 Nadma, Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Janiny Januszewskiej w Ciemnem ul. Wołomińska 208, 05-250 Ciemne, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Starych Załubicach ul. Mazowiecka 40, 05-255 Stare Załubice, Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin ul. Konstytucji 3 Maja 15, 05-250 Radzymin, Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin – filia, ul. Mazowiecka 49, 05-255 Stare Załubice, Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyminie, ul. Weteranów 31, 05-250 Radzymin, Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 Radzymin, Radzymiński Ośrodek Kultury i Sportu Al. Jana Pawła II 20, 05-250 Radzymin, Radzymiński Ośrodek Kultury i Sportu – „MAZUR” ul. Wołomińska 3, 05-250 Radzymin. Czynności odbioru muszą być realizowane w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020r. poz. 1439 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla województwa mazowieckiego, Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Radzymin oraz innymi przepisami prawa ustawowego i prawa miejscowego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby punktów odbioru odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników wielkości 1100 l, 240l, 120l . Pojemniki zapewnią placówki oświatowe i jednostki organizacyjne. Załącznik nr 1 do OPZ - Szacunkowe zapotrzebowanie- odpady zmieszane, zawiera dane do przygotowania oferty oraz sporządzenia harmonogramu wywozu odpadów komunalnych zmieszanych. Odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych będzie prowadzony w systemie workowym tj. - worek żółty do odpadów metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, - worek niebieski do odpadów z papieru i tektury, - worek zielony do odpadów ze szkła, - worek brązowy na odpady zielone i biodegradowalne. Worki do zbierania odpadów placówki oświatowe i jednostki organizacyjne zapewnią we własnym zakresie. Załącznik nr 2 do OPZ -Szacunkowe dane – odpady selektywnie zbierane, zawiera dane do sporządzenia harmonogramu wywozu odpadów komunalnych selektywnie zbieranych. Placówki oświatowe i jednostki organizacyjne zobowiązane są udostępnić pojemniki z odpadami w dniach ich odbierania (poniedziałek-piątek) od godziny 8.00 w wyznaczonych na ich terenie do tego miejscach (altany śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki i worki). W przypadku, w którym poza pojemnikiem z odpadami, wystawione zostaną dodatkowo worek/worki z odpadami, które nie mieszczą się w pojemniku, Wykonawca zobowiązany jest odebrać zarówno wystawione odpady z pojemnika oraz worki z odpadami. Dopuszczalne jest okazjonalne, wystawienie max.1 dodatkowego worka 120l z odpadami zmieszanymi do jednego odbieranego pojemnika. Wykonawca nie może uchylać się od obowiązku odebrania odpadów, jeżeli pojemnik na odpady umieszczony jest wg powyższych zasad. W przypadku stwierdzenia znacznych ilości odpadów komunalnych zmieszanych wytwarzanych przez placówkę oświatową lub jednostkę organizacyjną, nieproporcjonalnie do zwykłej praktyki, placówka lub jednostka zobligowana jest do zgłoszenia ww. faktu Wykonawcy, przed terminem odbioru, zgodnym z harmonogramem. Odpady zawsze muszą być odebrane bez względu na ich ilość. Placówka oświatowa lub jednostka organizacyjna poniesie koszty odbioru większej, niż wynikającej z harmonogramu, wg ceny za pojemnik z oferty. Wykonawca winien dysponować wyposażeniem umożliwiającym odebranie odpadów komunalnych, oznakowanym w sposób umożliwiający ich identyfikację i spełniającym wymagania przepisów o ruchu drogowym tj. co najmniej jednym pojazdem specjalnym (śmieciarką) przystosowanym do opróżniania pojemników o pojemności od 120l do 1100l, wyposażonym w pełnosprawny wideorejestrator oraz co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych w workach odpadów komunalnych oraz odpadów zbieranych w workach ulegających biodegradacji, wyposażonym w pełnosprawny wideorejestrator. Pojazdy powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające uprzątnięcie terenu w przypadku jego zanieczyszczenia podczas opróżnienia pojemników/odbierania worków. Uprzątnięcie terenu należy do zakresu zamówienia. Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca powinien realizować w godzinach od 8:00 do 18:00. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu odbioru odpadów na rok 2021, zgodnie z częstotliwością odbioru podaną w załącznikach nr 1 i 2 do OPZ. Harmonogram na rok 2021 Wykonawca winien wykonać w terminie 14 dni od podpisania umowy, nie później niż do 31 grudnia 2020r. i dostarczyć w wersji elektronicznej do Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że:a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Radzymina zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2020r. poz. 1439 z późn. zm.); wpis obejmuje co najmniej rodzaje odpadów komunalnych objęte przedmiotem zamówienia.b) posiada wpis do Bazy BDO w zakresie zbierania i transportu odpadów (o której mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797 z późn. zm.) wpis obejmuje co najmniej rodzaje odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia - przez cały okres świadczenia usługi, umożliwiający realizację zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie zdolności technicznej, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że:a) dysponuje co najmniej jednym pojazdem specjalnym (śmieciarką) przystosowanym do opróżniania pojemników o pojemności od 120l do 1100l, wyposażonym w pełnosprawny wideorejestrator.b) dysponuje co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych w workach odpadów komunalnych oraz odpadów zbieranych w workach ulegających biodegradacji, wyposażonym w pełnosprawny wideorejestrator.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Radzymina w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do bazy BDO w zakresie zbierania i transportu odpadów; wpis obejmuje co najmniej rodzaje odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, przez cały okres świadczenia usługi.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby punktów odbioru odpadów komunalnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-25, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI