Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dziennego Domu „Senior-WIGOR” w Świdnicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dziennego Domu „Senior-WIGOR” w Świdnicy na rok 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDzienny Dom "Senior-WIGOR"
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-17
  • Numer ogłoszenia611525-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 611525-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Dzienny Dom "Senior-WIGOR": Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dziennego Domu „Senior-WIGOR” w Świdnicy na rok 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzienny Dom "Senior-WIGOR", krajowy numer identyfikacyjny 36234409300000, ul. Ul. Saperów  27 , 58-100  Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 640 73 65; 74 853 87 70, e-mail b.juszczyk@senior-wigor.swidnica.pl, faks 74 640 73 65.
Adres strony internetowej (URL): www.senior-wigor.swidnica.pl; http://bip.swidnica.nv.pl/ddp
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.swidnica.nv.pl/ddp

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.swidnica.nv.pl/ddp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednikiem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednikiem posłańca. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 01.12.2020 r. do godziny 12:00, pok. 106, w siedzibie Dziennego Domu „Senior-WIGOR” ul. Saperów 27 w Świdnicy.
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dziennego Domu „Senior-WIGOR” w Świdnicy na rok 2021
Numer referencyjny: DDSW.2300.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dziennego Domu „Senior-WIGOR” w Świdnicy wraz z dostawą i rozładunkiem. Miejsce dostaw: 58-100 Świdnica, ul. Saperów 27. Dostawa artykułów żywnościowych przeznaczona będzie do przygotowania obiadów, zajęć kulinarnych i terapeutycznych, imprez okolicznościowych w Dziennym Domu „Senior-WIGOR” w Świdnicy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów żywnościowych. Zestawienie artykułów danego pakietu żywnościowego od nr 1 do nr 7 zawiera Załącznik Nr 2. Harmonogram dostaw poszczególnych pakietów żywnościowych:• 2 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 10:00)dla pakietu:nr 3 Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich• 3 razy w tygodniu (w poniedziałki, środy i piątki w godzinach od 7:30 do 10:00)dla pakietu:nr 1 Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i produktów mięsnychnr 2 Dostawa mięsa drobiowego i podrobów• 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 10:00)dla pakietu:nr 5 Dostawa ryb i warzyw mrożonychnr 6 Dostawa warzyw, owoców i przetworównr 7 Dostawa jaj i pozostałych artykułów spożywczych• 6razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty od 7:30 do 10:00)dla pakietu:nr 4 Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu wcześniejszym.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, spełniający normyjakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej.Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia.Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymogi sanitarno-techniczne do przewozu żywności) oraz rozładunku w miejscu dostawy i wniesieniu do magazynów. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jakości i transportu towarów. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu).Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15100000-9
15500000-3
15810000-9
15200000-0
15331170-9
15300000-1
15800000-6
03142500-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-02   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że posiada decyzję lub inny dokument Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą zakład, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; wykaże co najmniej 2 pozycje odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda, z podaniem podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (Załącznik Nr 8 do SIWZ). b) dysponuje pojazdem do przewozu żywności - posiada decyzję lub inny dokument Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.c) Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą realizowały dostawy posiadają stosowne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac przy wykonywaniu, których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:1) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 2) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawię art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,4) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,5) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,6) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 i 6 ustawy Pzp,7) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art.24 ust. 5 i 7 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:1) decyzję lub inny dokument Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzający zakład, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność,2) decyzję lub inny dokument Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzający środek transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; wykaże co najmniej 2 pozycje odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda, z podaniem podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (Załącznik Nr 8 do SIWZ),4) dowody, czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, są to dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje - powinny być wydane nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert,- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi zostały wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o którym mowa powyżej.5) Oświadczenie Wykonawcy - że osoby, które będą realizowały dostawy posiadają stosowne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu, których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowyZestawienie kosztów pakietów żywnościowychOświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowaniaOświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek ZUSOświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie SkarbowymOświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej Wykaz wykonanych dostawWzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Okoliczności zmiany umowy.Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach:a) Jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),b) Jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikające ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,c) Zmiany do umowy mogą być wprowadzone tylko w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i produktów mięsnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Antrykot z kością kg 10Boczek surowy kg 10Boczek wędzony kg 25Łopatka bez kości kg 800Karczek wieprzowy b/k kg 200Kiełbasa biała parzona kg 25Kiełbasa Krakowska sucha drobiowa kg 2Kiełbasa Krakowska sucha wieprzowa kg 2Kiełbasa podwawelska min. 94 % mięsa kg 100Kiełbasa śląska (mięso wieprzowe min. 72%) kg 250Kiełbasa zwyczajna (mięso wieprzowe min. 64%, mięso wołowe min. 8%) kg 150Kości wieprzowe wędzone kg 100Ozory wieprzowe kg 25Polędwica wędzona drobiowa kg 5Schab z kością kg 400Słonina bez skóry kg 50Szynka wieprzowa b/k kg 800Szynka wieprzowa wędzona wiejska kg 10Żeberka wieprzowe kg 30Wątroba wieprzowa kg 60Wołowina Extra pieczeniowa kg 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - Dostawa mięsa drobiowego i podrobów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filety z kurczaka - piersi bez kości i skóry kg 600Filet z piersi indyka kg 100Flaki wołowe krojone luz – blanszowane kg 100Porcja rosołowa ze skrzydłami kg 1200Serca drobiowe kg 25Udko z kurczaka świeże (waga 1 szt.250-300 g) kg 500Wątroba drobiowa kg 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,97
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Drożdże piekarskie 10g szt. 30Jogurt naturalny opak. 150g / 400g kg 65Jogurt owocowy Jogobella 150g kg 150Kefir opak. od 300-400 g kg 20Margaryna 80% tluszczu 250g kg 100Masło Extra 200g zaw.tł.82% kg 50Maślanka naturalna w opakowaniu o poj.1 litr l 5Mleko 2% w woreczku l 60Mleko UHT, zawartość tłuszczu 2% w opakowaniu kartonowym 1 l z zamknięciem plastikowym szt. 120Mleko zagęszczone 7,5%tł. niesłodzone; w opakowaniu kartonowym 500g z zamknięciem plastikowym szt. 10Ser biały półtłusty kg 275Ser biały ziarnisty opak.kubek 200g kg 2Ser mozzarella w zalewie typ kulka,45% tł. masa netto sera 100-125g kg 2Ser pleśniowy błękitny, opak. 100-120g kg 1Ser pleśniowy camembert, opak. 100-120g kg 1Ser topiony kremowy, śmietankowy ( ser 28%, masa netto 100g) kg 12Ser typu Feta sałatkowo-kanapkowy 18% tł. W opakowaniu kartonowym waga 270g-300 g kg 2Ser żółty Masdamer zawartośc tłuszczu 25-30% kg 5Ser żółty Pełnotłusty Gouda zawartość tłuszczu 25-30% kg 5Ser żółty Salami zawartość tłuszczu 25-30% kg 5Serek homogenizowany waniliowy opakowanie 180g Łowicz kg 50Śmietana 30 % w opakowaniu od 250 – 375 ml kg 2Śmietana 18% opak. od 350 - 400g kg 550Twaróg śmietankowy mielony waga od 200- 250g kg 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15511003-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bułka słodka nadziewana 80 g szt. 750Bułka zwykła 100 g szt. 800Bułka zwykła 50 g szt. 200Chleb tostowy 0,5 kg szt. 50Chleb żytni – razowy 0,5 kg krojony szt. 2000Chleb wiejski pytlowy 0,6 kg, krojony 12/13 mm kromka, pakowany w folię szt. 3000Ciastka kruche kg 5Ciastka zboże wieloziarniste kg 5Oponka 80 g szt. 150Pączki nadziewane 60 g szt. 750
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,97
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - Dostawa ryb i warzyw mrożonych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Brokuł mrożony, op. 2 kg kg 100Brukselka mrożona, op. 2,5 kg kg 100Ciasto franuskie w rolce op. od 270g do 375g op. 5Fasola szparagowa mrożona zielona, op. 2,5 kg kg 50Fasolka szparagowa mrożona żółta, op. 2,5 kg kg 10Groszek mrożony, op. 2,5 kg kg 100Kalafior mrożony, op. 2,5 kg kg 180Maliny mrożone, op. 2,5 kg kg 2,5Marchewka kostka op. 2,5 kg kg 140Ryba mrożona Dorsz SHP (filet) rozmiar 16-32 kg 125Ryba mrożona Morszczuk SHP (filet) argetyński produkcja morska kg 125Ryba mrożona Mintaj SHP (filet) kg 50Ryba mrożona Miruna 220-440g (filet) produkcja morska kg 125Szpinak liście mrożony, op. 2,5 kg kg 150Śledź po wiejsku w wiaderkach do 4kg kg 96Truskawka mrożona, op. 2,5 kg kg 60Warzywa na patelnie kg 20Włoszczyzna 4-skł. Mrożona, op. 2,5 kg kg 500Zupa jarzynowa 6-skł. Mrożona, op. 2,5 kg kg 180
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0, 15331170-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - Dostawa warzyw, owoców i przetworów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ananas w puszce - plastry w syropie; op. 565g kg 5Awokado kg 1Banany kg 10Bakłażan kg 1Biała rzodkiew kg 150Botwinka pęczek 100Brokuły świeże kg 5Brukselka świeża kg 5Brzoskwinie w puszce - połówki w zalewie; op. 850g kg 5Buraki czerwone kg 500Cebula kg 400Cebula biała (czosnkowa) kg 2Cebula czerwona kg 5Chrzan konserwowy masa netto min.280 g kg 15Chrzan korzeń kg 1Cukinia w sezonie kg 10Cytryna kg 20Czereśnie kg 5Czosnek kg 3Daktyle suszone, drylowane opak. od 100-200g kg 1Dynia kg 15Dżem niskosłodzony masa netto 280g ( truskawkowy, wiśniowy, brzoskwiniowy ) kg 5Fasola sucha 'Jaś" kg 120Fasolka szparagowa w sezonie (żółta, zielona) kg 15Grejpfrut kg 5Groch suchy łuskany połówki kg 60Groszek konserwowy masa netto min.400g kg 20Gruszka kg 10Grzyby suszone kg 3Imbir kg 1Jabłka kg 250Kabaczek kg 5Kalafior świeży ( bez liści ochronnych)min.śr.20 cm szt. 30Kapusta biała kg 300Kapusta biała w sezonie szt. 150Kapusta czerwona kg 120Kapusta kwaszona (pakowana w wiaderka) kg 600Kapusta pekińska kg 200Kapusta włoska szt. 100Ketchup Pudliszki łagodny, pikantny (pomidory zawartość min. 198 g na 100 g ketchupu), kg 10Kiwi kg 10Kokos szt. 5Kompot aronia masa netto 900g szt. 150Kompot czarna porzeczka masa netto 900g szt. 150Kompot śliwka masa netto 900g szt. 250Kompot truskawka masa netto 900 g szt. 250Kompot wiśnia masa netto 900g szt. 250Konfitura niskosłodzona masa neto 240g ( z malin, moreli, owoce leśne ) kg 5Koncentrat barszczu czerwonego 300ml, zagęszczony sok z buraków min 59% litr 15Koncentrat pomidorowy 30%; opakowanie 0.2 i 0.9 litra kg 200Koper świeży pęczek 750Kukurydza konserwowa masa netto min.400 g kg 40Mandarynki kg 10Mango kg 1Marchew kg 500Musztarda (delikatesowa, sarepska masa netto 180 g) kg 15Nektar jabłkowy, pomarańczowy ; min 50% soku; opakowanie kartonowe z zamknięciem plastikowym litr 40Nektar wiśniowy, min.35% soku opakowanie kartonowe z zamknięciem plastikowym litr 20Nektar z czarnej porzeczki min. 25% soku, opakowanie kartonowe z zamknięciem plastikowym litr 40Nektarynki kg 10Ogórek świeży gruntowy/ szklarniowy dl.15-25 cm. kg 300Ogórki kiszone kg 250Ogórki konserwowe masa netto 900 g kg 150Oliwki zielone z papryką masa netto od 200-350g kg 5Oliwki czarne drylowane masa netto 200-350g kg 5Orzechy laskowe łuskane op. 100 g kg 1Orzechy nerkowca op. 75 g kg 1Orzechy włoskie łuskane op. 100 g kg 1Owoce suszone kg 10Papryka konserwowa masa netto 900 g kg 30Papryka świeża (czerwona, żółta, zielona) kg 40Patison konserwowy masa netto 900 g kg 10Pestki dyni łuskane, opak. od 100-200g kg 1Pieczarki kg 200Pieczarki marynowane, masa netto od 250-400g kg 5Pietruszka korzeń kg 100Pietruszka zielona pęczek 750Pomarańcze kg 10Pomidor kg 100Pomidor w sezonie kg 100Pomidory koktajlowe kg 1Pomidory w puszce, całe bez skórki, opak. od 400-425g kg 1Pomidory suszone w oleju, opak. od 100-250g kg 2Por kg 50Powidła śliwkowe węgierkowe masa netto 290g kg 5Rabarbar kg 10Rodzynki kg 1Rukola świeża op. 100g op. 10Rzodkiewka w sezonie pęczek 100Sałata głowiasta masłowa szt. 300Sałata lodowa szt. 20Seler korzeń kg 100Seler naciowy kg 10Słonecznik łuskany, opak. od 100-200g kg 2Syropy owocowe ; poj. od 430 do 450 ml o smaku truskawkowym, malinowym, pomarańczowym,żurawinowym, czarnej porzeczki kg 10Szczaw konserwowy opakowanie 250ml i 900ml kg 70Szczaw liść świeży pęczek 40Szpinak świeży op. 200g op. 5Szczypior pęczek 500Śliwka kalifornijska suszona kg 3Śliwki węgierki kg 10Truskawki świeże kg 20Winogron biały kg 10Winogron czerwony kg 10Wiśnie świeże kg 10Ziemniaki kg 7500Ziemniaki młode w sezonie kg 2500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 - Dostawa jaj i pozostałych artykułów spożywczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bazylia suszona, opakowanie 100 g kg 1Biszkopty okrągłe z galaretką o smaku malinowym, oblane czekoladą od strony galaretki, op. min. 294 g kg 5Biszkopty okrągłe z galaretką o smaku pomarańczowym, oblane czekoladą od strony galaretki, op. min. 294 g kg 5Biszkopty okrągłe z galaretką o smaku wiśniowym, oblane czekoladą od strony galaretki, op. min. 294 g kg 5Bita śmietana w sprayu, 250 ml l 1Budyń smietankowy, waniliowy b/c opak.40g kg 2Bułka tarta luksusowa 500g szt. 300Ciasteczka z ciasta ptysiowego w kształcie słomki, op. min. 250 g kg 10Ciastka kruche o smaku maślanym z marmoladą o smaku wiśniowym, op. 2 kg kg 10Ciastka kruche z nadzieniem kokosowym lub adwokat oblane czekoladą, op. min. 1000 g kg 10Ciastka z ciasta francuskiego z masłem w kształcie precla, posypane cukrem, op. min. 294 g kg 10Ciastka z kawałkami czekolady oraz orzechami laskowymi, op. min. 135 g kg 5Cukier kryształ 1kg kg 300Cukier puder 0.5 kg szt. 20Cukier trzcinowy drobny nierafinowany op. 500g szt. 1Cukier waniliowy 32g kg 2Cukierki czekoladowe (michałki, trufle) kg 10Cukierki owocowe nadziewane opakowania max.2 kg kg 5Cukierki - galaretka w czekoladzie (różne smaki) kg 5Czekolada mleczna, masa kakaowa minimum 30%, masa mleczna minimum 15%. op.100g szt. 25Czekolada gorzka, masa kakaowa minimum 64%, op. 100g szt. 25Czekolada mleczna z bakaliami, masa kakaowa minimum 29%, masa mleczna minimum 17%, rodzynki 13,0%,kawałki orzeszków arachidowych 9,8% op.100g szt. 25Czekolada mleczna z orzechami, masa kakaowa minimum 29%, masa mleczna minimum 17%, kawałki orzechów laskowych 12%, op.100g szt. 25Czekolada mleczna, kakao min. 30% op.100g (okolicznościowa - świąteczna) szt. 150Cynamon mielony, opak. 20g kg 1Czosnek granulowany, opak.100g kg 7Galaretka owocowa (wiśnia, truskawka, brzoskwinia, cytyna, agrest) opak.75g-100g kg 2Goździki opak. 20g kg 0,5Herbata ekspresowa Lipton w saszetkach w kształcie piramidki ze sznurkiem i zawieszką (etykietą), różne smaki, min. 6 smaków: żurawina-porzeczka, grejpfrut-pomarańcza, malina-wiśnia, limonka-cytryna, melisa-gruszka, melisa-pomarańcza, op. 20 szt. x 2 g. Zamawiający zastrzega sobie wybór wariantów smakowych w ramach realizacji umowy, szt. 10Herbata ekspresowa Lipton czarna, w saszetkach ze sznurkiem i zawieszką (etykietą), w opakowaniu 100 szt. x 2 g szt. 20Herbata expresowa Lipton czarna w opakowaniu 50 szt. x 2g szt. 10Herbata expresowa czarna op. 100 saszek szt. 50Herbata expresowa owocowa opak.20 saszetek szt. 50Herbatniki z cukrem kg 10Jaja kurze klasa wagowa M klasa jakości A szt. 6000Jarzynka 200g kg 50Kakao naturalne waga 150 g kg 2Kasza gryczana kg 100Kasza jaglana opakowanie 4x100g op. 5Kasza jęczmienna średnia kg 150Kasza manna błyskawiczna 500g kg 50Kardamon mielony, op 10g kg 1Kawa palona mielona do parzenia metodą tradycyjną; 100%kawy naturalnej Arabica, pakowana próżniowo, opakowania 250g szt. 25Kawa rozpuszczalna , 100% kawy naturalnej Arabica ,w szklanym opakowaniu, waga kawy netto 200g szt. 20Kawa ziarnista ,100% kawy naturalnej , opakowania 0,5 kg / 1kg kg 5Kisiel owocowy b/c (Żurawina, cytryna, malina, wiśnia) opak.60g kg 15Kminek ziarno , opak.50g kg 1Koperek suszony, op. 6g kg 2Krakersy super, op. 180g kg 5Kruche wafle przekładane kremem o smaku kakaowym, op. min. 500 g kg 5Kruche wafle przekładane kremem o smaku śmietankowym, op. min. 500 g kg 5Kwasek cytrynowy 50g kg 0,5Liść laurowy 6g kg 0,5Maggi w płynie masa netto 960g szt. 100Majeranek suszony, opak.50g kg 3Majonez Świdnicki 0.9 l l 5Mak niebieski, mielony op.od 100-250g kg 1Makaron opak. do 1kg (świder, nitka, kolanka, muszelka, pióra) kg 300Makaron zacierka 4 jajeczny 250g szt. 300Mąka krupczatka typ 450 kg 10Mąka poznańska, wrocławska 1 kg kg 600Mąka pszenna z pełnego przemiału 1kg kg 10Mąka ziemniaczana 1kg kg 50Mąka żytnia 1 kg kg 10Mikołaj czekoladowy 60g - figurka z mlecznej czekolady szt. 150Miód pszczeli naturalny l 10Ocet spirytusowy 10% opak.0,5l l 50Ocet winny z białego wina poj.250 ml l 1Olej kokosowy nierafinowany 450 ml l 1Olej rzepakowy 1 l szt. 500Oliwa z oliwek extra virgin l 1Oregano suszone, opak.50g kg 0,5Paluszki słone 300 g kg 3Paluszki z sezamem 300 g kg 3Papryka mielona ostra 25g kg 4Papryka mielona słodka 25g kg 8Pieprz mielony naturalny 20g kg 5Pierniki korzenne w kształcie serca kg 5Pierniki w czekoladzie nadziewane kg 5Pietruszka suszona, op. 6g kg 1Płatki owsiane górskie, op. 500g szt. 10Posypka do ciast, maczki kolorowe i czekoladowe,opak.200g kg 1Proszek do pieczenia 30g kg 2Przyprawa do drobiu, 100 g kg 2Przyprawa do flaków, 100 g kg 1Przyprawa do gyrosa, 30 g kg 2Przyprawa do mięsa Prymat, 200 g kg 10Przyprawa do piernika, op. 25g kg 1Rozmaryn suszone listki, waga 100 g kg 1Ryż biały długo-ziarnisty kg 250Ryż jaśminiowy op. 1 kg kg 5Sezam łuskany, op. od 100-280g kg 1Soda oczyszczona opak.min.60g kg 1Sos grzybowy w proszku Winiary 34g szt. 100Sos pieczarkowy w proszku Winiary 26g szt. 100Sos myśliwski w proszku Winiary 30g szt. 100Sos pieczeniowy w proszku jasny Winiary 30g szt. 100Sos pieczeniowy w proszku ciemny Winiary 30g szt. 100Sól himalajska rózowa drobno mielona kg 1Sól spożywcza jodowana kg 200Tortilla wraps, opakowanie 4 sztuki waga od 250-300g op. 10Tymianek suszony waga 100 g kg 0,5Wiórki kokosowe, op. od 100-200g kg 1Woda mineralna gazowana poj.0,5 l szt. 60Woda mineralna gazowana poj.1,5l szt. 60Woda mineralna niegazowana poj.0,5 l szt. 60Woda mineralna niegazowana poj.1,5l szt. 60Woda mineralna lekko gazowana poj.0,5 l szt. 60Woda mineralna lekko gazowana poj.1,5l szt. 60Ziele angielskie całe 15g kg 1Zioła prowansalskie 100g kg 0,5Zupa w proszku ogonowa Winiary op. 40g szt. 200Zupa w proszku barszcz biały Winiary op. 66g szt. 150Zupa w proszku barszcz czerwony Winiary op. 60g szt. 50Zupa w proszku żurek Winiary op. 49g szt. 150Zupa w proszku borowikowa Winiary op. 45 g szt. 200Zupa w proszku pieczarkowa Winiary op.44g szt. 200Żurek w szklanych butelkach l 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę brygadzie spawaczy prace przy budowie kotłowni - Lubin
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy spawaczy do prac przy budowie kotłowni (rurociągi stalowe). Proszę dzwonić. Obiekt przemysłowy w m. Lubin. Planowany termin rozpoczęcia prac - styczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI