Kompleksowa fizyczna i elektroniczna ochrona osób, mienia i obiektów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa fizyczna i elektroniczna ochrona osób, mienia i obiektów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKostrzyn nad Odrą
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-12-03
  • ZamawiającyMiejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00286298
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa fizyczna i elektroniczna ochrona osób, mienia i obiektów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210022921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 4a

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 96 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@kostrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzk.kostrzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa fizyczna i elektroniczna ochrona osób, mienia i obiektów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14297819-4eb2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/mzk_kostrzyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:
a. Platforma, dostępna pod adresem http: platformazakupowa.pl/pn/mzk_kostrzyn i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na stronie postępowania).
Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.
b. mzk@kostrzyn.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy.
2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem poczty elektronicznej stron postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 8/U/MZK/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa fizyczna i elektroniczna ochrona osób, mienia i obiektów Miejskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą, w tym całodobowa ochrona fizyczna i monitoring siedziby Zamawiającego przy ul. Kopernika 4a w Kostrzynie nad Odrą, przez jednego pracownika ochrony fizycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

na kolejny rok kalendarzowy

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Dodatkowa ochrona fizyczna przez jednego pracownika na imprezach organizowanych przez Zamawiającego jeden raz w roku w godzinach od popołudnia do rana dnia następnego podczas „Dnia Komunalnika” (za osobnym zamówieniem i wynagrodzeniem – jako zamówienie uzupełniające) zgodnie ze stawkami godzinowymi oferowanymi w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający ma prawo rozszerzyć zamówienie o dodatkowe obiekty, o ile wystąpi taka konieczność, np. wskutek zakupu nowego mienia lub innej okoliczności, wówczas rozliczenie nastąpi na podstawie stawek z oferty Wykonawcy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: matematyczny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ważną przez cały okres realizacji zamówienia,
2. posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia, deliktowe i kontraktowe na sumę ubezpieczenia min. 1.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia dla szkód osobowych i rzeczowych,
3. wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie - co najmniej 3 usług polegających na stałej fizycznej i elektronicznej ochronie obiektów przez okres co najmniej 6 miesięcy dla każdej usługi, w sposób ciągły,
4. wykażą dysponowanie co najmniej jednym patrolem interwencyjnym wyposażonym w pojazd oraz środki bezpośredniego przymusu,
5. wykażą dysponowanie co najmniej 4 osobami w wieku 25 do 50 lat, posiadającymi licencję pracownika ochrony lub posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji, oraz posiadającymi co najmniej 3-letnie doświadczenie w ochronie osób i mienia, które będą osobiście świadczyły usługę ochrony na obiektach Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą który złożył odrębną ofertę;
2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ważną przez cały okres realizacji zamówienia.
2. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w zakresie deliktowym i kontraktowym na sumę gwarancyjną min. 1.000.000 zł.
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na stałej fizycznej i elektronicznej ochronie obiektów przez okres co najmniej 6 miesięcy w sposób ciągły
4. Wykaz zespołów patroli interwencyjnych, którymi wykonawca będzie dysponował w realizacji zamówienia .
5. Wykaz wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia u zamawiającego, w tym również pracowników spełniających warunki rozdziału XV ust. 5, których wykonawca wskazuje do realizacji zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4.000,00 zł. – (cztery tysiące złotych 00/100).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w GBS w Barlinku O/Kostrzyn nad Odrą, nr 11 8355 0009 0104 0661 2000 0002.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może także zostać złożone w elektronicznej kopii, potwierdzonej przez notariusza.
3. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie.
4. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający wspólną ofertę będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia,
b) określenie szczegółowego zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: strona internetowa prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki 25000 zł - Krosno Odrzańskie
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuję pilnie pożyczki w kwocie 25 tyś. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI