Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą nie powiązanego z siecią, stanowiącą własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 81 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia1@kostrzyn.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą nie powiązanego z siecią, stanowiącą własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2003562-4dda-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000196/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra . Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji, zostały opisane w regulaminie internetowej platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą,
ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, tel. 95-727-81-00, adres e-mail: urzad@kostrzyn.um.gov.pl; Pozostałe informacje są zawarte w rozdziale XX.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2021.KB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 433931,27 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111589,37 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na konserwacji oświetlenia drogowego i parkowego stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą. Sieć oświetlenia łącznie z układami sterowania i zabezpieczenia zostały wydzielone i stanowią odrębne obwody.
2. Przedmiot umowy obejmuje konserwację 909 szt. lamp oświetlenia ulicznego i parkowego, 71 szt. lamp montowanych w podłożu oraz 78 szt. lamp w ławkach. Szczegółowy wykaz lamp stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. W ramach umowy Wykonawca wykona:
1) prace wynikające z:
a) Ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne ( Dz.U. z 2020 poz.833 ze zm.),
b) Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2020 poz.1333 ze zm.),
c) Polskich Norm.
2) prace awaryjne obejmujące w szczególności:
a) wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem,
b) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli,
c) wymianę źródeł światła,
d) wymianę oprawek, stateczników, kondensatorów,
e) wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnęk latarń,
f) likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego,
g) regulację i wymianę zegarów sterujących,
h) okresowe kontrole przeprowadzone wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego.
3) inne prace:
a) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, w której dokonywane są zapisy wszystkich zrealizowanych prac, w tym wymiana źródeł światła i podzespołów opraw oraz użytych materiałów,
b) uzupełnienie książek obiektów o blokowy schemat obwodu wraz z przypisaniem do niego nr urządzenia pomiarowego (licznika) i ewidencyjnego PLENED,
c) ocena stanu technicznego sieci oświetleniowej obejmującej także przegląd techniczny opraw i wnęk latarni, wraz z konserwacją zawiasów (raz w miesiącu),
d) przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach wraz z dokonaniem odpowiedniego wpisu do dokumentacji eksploatacyjnej,
e) utrzymywanie pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę,
f) czyszczenie opraw oświetleniowych w II kwartale każdego roku objętego umową,
g) przegląd, czyszczenie i konserwacja szafki lub tablicy zasilającej,
h) raz w tygodniu oględziny punktów świetlnych w godzinach świecenia (porze nocnej),
4) prace określone w ust. 3 pkt 3) litera f), g) i h) podlegają pisemnemu zgłoszeniu Zamawiającemu lub ustaleniu z inspektorem nadzoru pod rygorem nieuznania ich wykonania. Dopuszcza się dokonanie zgłoszenia pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny złożonych ofert. Postępowanie przez Zamawiającego zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia na zadanie co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych zapisów;
a) Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł.
b) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 15.000 zł
4) zdolności technicznej i zawodowej;
a) Wykaz usług - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, związanej z bieżącą konserwacją lub utrzymaniem, naprawami linii oświetlenia drogowego, a ilością punktów świetlnych co najmniej 500 szt. o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 8 do SWZ.
b) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że będzie dysponował potencjałem technicznym obejmującym następujące urządzenia i narzędzia:
- podnośnik koszowy o wysięgu minimum 6 m spełniający wymogi narzucone obowiązującymi przepisami drogowymi i BHP – minimum 1 sztuka,
- kablowóz do lokalizacji uszkodzeń kabli ziemnych (kenotron) – 1 szt.,
- przyrządami pomiarowymi po 1 szt.:
• miernik do pomiaru rezystancji izolacji na napięcie 2,5 kV i 0,5 kV (typu MIC),
• miernik impedencji pętli zwarcia (typu MZC),
• miernik do pomiaru rezystancji uziemienia (MRU),
• cyfrowy miernik cęgowy (CMP),
• lokalizator przewodów i kabli (LKZ),
• tester kolejności faz,
- drabina aluminiowa składaną, 10m z atestem do pracy przy słupach energetycznych – 1 szt.,
c) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV oraz sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego,
- osobami posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości,
- osobami nadzorującymi posiadającymi ważne świadectwo kwalifikacyjne dozoru i eksploatacji w zakresie instalacji elektrycznych i sieci elektroenergetycznych, z minimalnym 5 - letnim stażem pracy w zawodzie,
- osobami posiadającymi zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do obsługi podnośnika koszowego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (wraz z potwierdzeniem zapłaty) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł.
b) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 15.000 zł
3) W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)Wykaz usług - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, związanej z bieżącą konserwacją lub utrzymaniem, naprawami linii oświetlenia drogowego, a ilością punktów świetlnych co najmniej 500 szt. o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 8 do SWZ,
b)Wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że będzie dysponował potencjałem technicznym obejmującym następujące urządzenia i narzędzia:
- podnośnik koszowy o wysięgu minimum 6 m spełniający wymogi narzucone obowiązującymi przepisami drogowymi i BHP – minimum 1 sztuka,
- kablowóz do lokalizacji uszkodzeń kabli ziemnych (kenotron) – 1 szt.,
- przyrządami pomiarowymi po 1 szt.:
• miernik do pomiaru rezystancji izolacji na napięcie 2,5 kV i 0,5 kV (typu MIC),
• miernik impedencji pętli zwarcia (typu MZC),
• miernik do pomiaru rezystancji uziemienia (MRU),
• cyfrowy miernik cęgowy (CMP),
• lokalizator przewodów i kabli (LKZ),
• tester kolejności faz,
- drabina aluminiowa składaną, 10 m z atestem do pracy przy słupach energetycznych – 1 szt., - Załącznik nr 9 do SWZ
c) Wykaz osób - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV oraz sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego,
- osobami posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości,
- osobami nadzorującymi posiadającymi ważne świadectwo kwalifikacyjne dozoru i eksploatacji w zakresie instalacji elektrycznych i sieci elektroenergetycznych, z minimalnym 5 - letnim stażem pracy w zawodzie,
- osobami posiadającymi zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do obsługi podnośnika koszowego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego – Załącznik nr 10 SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
26. Ofertę należy złożyć z wymaganymi załącznikami:
1 Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego - Załącznik nr 1 do SWZ
2 Kalkulacja ceny - Załącznik nr 2 do SWZ
Oświadczeniem w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 3 do SWZ.
3 Oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego
– zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
– zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;
4 Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
5 Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale V ust. 8 pkt.3 SWZ,
2) oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 8 pkt.6 SWZ., zgodnie z Załącznikiem 4A i 5A do SWZ.
6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:
1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy,
3) Oświadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym
przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikami nr 4 i 5 do SWZ (składa każdy z wykonawców);
7 Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:
1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy,
3) Oświadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym
przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikami nr 4 i 5 do SWZ (składa każdy z wykonawców);
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w XVIII SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania o numerze ZP.271.25.2021.KB w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 08.12.2021r. do godziny 8.30
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 08:45
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni