Zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyGmina Strzelin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00039423
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka 11

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 39 21 971

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efa7d2ea-a41a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001815/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacjiorazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, zuwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej. Przezśrodki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznejzdefiniowane w ustawiez dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123 i 730). 2. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawyPzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotuudostępniającegozasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postacielektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnympodpisemelektronicznym. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszczamożliwośćprzekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazinformacji:elektronicznie na adres e-mail: zamowieniapubliczne@strzelin.pl lub za pośrednictwemPlatformyznajdującej się pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zakładce„Korespondencja”.4.Ogólne zasady korzystania z Platformy,a) zgłoszenie do postępowania wymagazalogowaniaWykonawcy do Systemu na subdomenie: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl,lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp dopostępowania”zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostaniepowiadomiony omożliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakładakonto wykonująckroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następniepowtarza hasło,wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. c) RejestracjaWykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym ZamawiającyzalecaWykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty wpostacielektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnegootrzymainformację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należyskontaktować siępod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.d) Po założeniu kontaWykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, wszczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeńorazinformacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.5.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 5.1. dokumenty wformacie„pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 5.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów wformacieinnym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tymWykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.6.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MBwtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. RównocześnieZamawiającyrekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf. 7. Pozostałe informacje zawartesą w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że: -administratoremPani/Pana danych osobowychjest Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie, ul. Ząbkowicka11, 57-100Strzelin;- Kontakt zadministratorem bezpieczeństwainformacji w Urzędzie Miasta i Gminy wStrzelinie,ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin: e-mail: umig@strzelin.pl lub pisemnie na adressiedzibyadministratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawieart. 6ust. 1 lit. cRODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego naadministratorze,związanym zniniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-odbiorcami Pani/Panadanychosobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania woparciu o art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych (t.jDz. U. z 2019 r.poz. 2019 zezm.), dalej ustawa Pzp; - Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane,zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia, ajeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;a po tymczasie przez okres wymaganyprzepisami szczególnymi prawa, wszczególności ze względuna celearchiwalne- zgodnie z JRWA:dokumentacja zamówień publicznychposiada kategorięarchiwalną B5(okres przechowywania 5 lat)natomiast umowa zawartą w wynikupostępowania w trybiezamówieńpublicznych posiada kategorięarchiwalną B10 (okres przechowywania10 lat);- obowiązekpodaniaprzez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjestwymogiemustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje niebędąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:−na podstawie art.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16RODOprawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych ;−na podstawie art. 18 RODOprawożądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków,októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ; −prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Panadotyczącychnarusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lube RODOprawo dousunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych,o którymmowa wart. 20RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. cRODO. -przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego naniezgodnezRODOprzetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora.Organemwłaściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu lodowiska poprzez stworzenie strefy aktywnego wypoczynku poprzez wykonanie dwóch etapów - Etap I oraz Etap II:Etap I:1) Prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontaż i utylizacja nawierzchni;2) Naprawę nawierzchni asfaltobetonowej płyty dawnego lodowiska;3) Budowę miasteczka rowerowego (montaż znaków drogowych, wymalowanie oznakowania poziomego, montaż stojaków rowerowych);4) Wykonanie nawierzchni syntetycznej w strefie bezpieczeństwa toru rowerowego typu pumptrack wraz z przygotowaniem podłoża pod stelaż toru rowerowego pumptrack;5) Budowę toru rowerowego Pumptrack (montaż prefabrykowanego toru rowerowego);6) Demontaż otwartych koryt betonowych liniowych z wpustami deszczowymi i zastąpienie ich zamkniętymi korytkami liniowymi;Etap II:1) Rozbiórkę koszy na śmieci, ławek, masztów flagowych, słupów oświetleniowych itp.;2) Rozbiórkę trybuny bocznej i utwardzonych nawierzchni betonowych;3) Budowę skateparku (montaż prefabrykowanych urządzeń ze sklejki wodoodpornej);4) Przebudowę trybuny głównej;5) Wykonanie nawierzchni utwardzonych z chodnikowych płyt betonowych;6) Wykonanie naprawy nawierzchni alejek otaczających płytę dawnego lodowiska z użyciem asfaltu modyfikowanego gumą;7) Budowę zewnętrznej instalacji monitoringu;8) Budowę zewnętrznej instalacji oświetlenia;9) Uporządkowanie i wyrównanie terenu;10) Założenie trawników, wykonanie nasadzeń;11) Montaż nowych urządzeń małej architektury (kosze na śmieci, ławki, kwietniki różane);12) Szafkę z układem pomiarowo-rozliczeniowym wraz z przyłączem Wykonawca, w porozumieniu z Tauron, przeniesie w miejsce wskazane w projekcie. Koszty przeniesienia szafki wraz z przyłączem oraz wykonaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wszelkich zgód i opinii są po stronie Wykonawcy. 13) Zmieniono lokalizację drugiego punktu dostępowego (PKP) (schemat E301). Radiowa łączność WiFi odbywać się będzie pomiędzy obiektem monitorowanym a budynkiem PKP przy ul. Bolka I Świdnickiego w Strzelinie gdzie należy zainstalować drugi zestaw AP (punkt dostępowy 5 GHz zintegrowany z anteną kierunkową ) do komunikacji radiowej i podłączyć do sieci LAN obiekt PKP (pomieszczenia Straży Miejskiej). Stanowisko dozoru może znajdować się na dowolnym wyznaczonym przez zamawiającego i przeznaczonym do tego celu komputerze PC w Straży Miejskiej poprzez sieć LAN. Punkty dostępowe 5 GHz zintegrowane z anteną kierunkową do komunikacji radiowej należy usytuować: 1 na słupie SW1 na wysokości min. 5m, 2 na budynku PKP (przy ul. Bolka I Świdnickiego). Urządzenia zamontować zachowując bezpośrednią widoczność pomiędzy nimi. W budynku PKP do punktu dostępowego AP doprowadzić zasilanie z obwodów elektrycznych zasilania urządzeń komputerowych budynku poprzez inżektor PoE z zasilacza 24V.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie siękierował następującymi kryteriami: a) Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rękojmi (G) -40punktów. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości =wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (okres gwarancji i rękojmi).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 15 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie, przebudowie lub remoncie drogi, chodnika, placu lub parkingu o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych),b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie, przebudowie lub remoncie drogi, chodnika, placu lub placu zabaw o nawierzchni syntetycznej o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),c) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie, przebudowie lub remoncie jednej linii oświetlenia drogowego lub parkowego o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).W przypadku gdy jedna robota budowlana spełnia jednocześnie trzy w/w kryteria, Zamawiający przyjmie wymóg posiadanego doświadczenia za spełniony. W przypadku gdy jedna robota budowlana spełnia jednocześnie dwa z trzech w/w kryteriów i jedno osobno, Zamawiający przyjmie wymóg posiadanego doświadczenia za spełniony.Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11)2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) Kierownik robót drogowych - minimalne wymagania: - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,b) Kierownik robót elektrycznych – minimalne wymagania:- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020. poz. 220 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1117). Połączenie stanowisk, o których mowa w pkt 20.2.4. ust. 2 lit. a) – b) możliwe jest tylko pod warunkiem spełniania łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla poszczególnych stanowisk.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofertoświadczeniaobraku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr3 do SWZ. 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw dowykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymaganeprzez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, któregoofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni oddnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzieńzłożenia. 4.Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) Oświadczeniewykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualnena dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodniezzałącznikiem nr 2 do SWZ; 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzającespełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępująwymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dniod dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) wykaz robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. W przypadkuskładania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/woświadczenie.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie zzałącznikiem nr 6do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertęwspólną składają jednowspólne w/w oświadczenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstawwykluczeniu z postępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: a) tabelę zbiorczą cenyryczałtowej –zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ; b) pełnomocnictwo upoważniającedozłożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; c) pełnomocnictwo dla pełnomocnikado reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (jeżelidotyczy); d)zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiemnr 10 do SWZ (jeżeli dotyczy); e) oświadczeniepodmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotuoraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniui zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 2.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niegoZamawiający kieruje informacje,korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóchlub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinnabyć sporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaskłada każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumentywspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składapełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składającyofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum,zawierającą, co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięciagospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określeniezakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie możebyć krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości irękojmi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniawarunki udziału wpostępowaniu określone w pkt 20.2. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscyWykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek określony w pkt 20.2.4 ppkt 1) SWZ winien spełniać conajmniej jedenz tych Wykonawców. 6. Wodniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacjizawodowych lubdoświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają robotybudowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt20.2.4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzuofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składają oświadczenie na podstawie art. 117 ust.4dotyczące robót budowlanych, którewykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określonowprojektowanychpostanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. m.in.: samochód ciężarowy, koparka, spycharka ładowarka, koparko- ładowarka;b) czynności związane z rozbiórką elementów dróg;c) czynności związane z wykonaniem nawierzchni asfaltobetonowej oraz nawierzchni syntetycznej;d) czynności związane z montażem prefabrykowanego toru rowerowego typu Pumptrack oraz z montażem prefabrykowanych urządzeń typu Skatepark ze sklejki wodoodpornej;e) czynności związane z budową zewnętrznej instalacji monitoringu.
2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI