Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Równem etap II żelbetowy zbiornik na wodę p.poż. do zewnętrznego gaszenia pożaru oraz wykonanie zagospodarowania terenu (drogi i place)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11
1.5.2.) Miejscowość: Dukla
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Równem etap II żelbetowy zbiornik na wodę p.poż. do zewnętrznego gaszenia pożaru oraz wykonanie zagospodarowania terenu (drogi i place)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dbb03fd-9900-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006673/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Buowa zbiornika p.poż przy SP w Równem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.dukla.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treśćdotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcaprzekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu Poczty elektronicznej,każda ze Stron na żądania drugiej Strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Postępowanieodbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia składane wtrakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami muszą być sporządzone w językupolskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na językpolski. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami: Maria Chłap, email:przetarg@dukla.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95146/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:22.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowychprzetwarzanych na potrzeby niniejszego postępowania jest: Gmina Dukla.SEKCJA IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OI.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych w Równem o salę gimnastyczną wraz zprzebudową części przyziemia na zaplecze szatniowo-sanitarne i magazynowe orazzagospodarowanie terenu tj. budowa wewnętrznych dróg dojazdowych, dojść i placówmanewrowych.Dane techniczne zbiornika: - kubatura 331,65 m3, - pojemność teoretyczna225,00 m3, - pojemność rzeczywista 200,00 m3, - wysokość 3,00 m, - długość 13,20 m, -szerokość 6,70 m. WYPOSAŻENIE ZBIORNIKA Elementy stalowe ze stali nierdzewnej OH18N9:-drabinka złazowa umożliwiająca zejście na dno zbiornika,- włazy 80x80 cm wg PN-EN 124,- dwaprzewody ssawne DN 110 wykonane ze stali nierdzewnej zabezpieczone nawlocie koszemssawnym z zaworem zwrotnym, górna część przewodu zakończona nasadą strażacką typu 110w ilości 2 szt.,- rura wentylacyjna ze stali nierdzewnej DN 100,- tabliczka informacyjna zokreśloną pojemnością zbiornika. Zbiornik usytuowano pomiędzy wewnętrzną komunikacjądrogową, placem manewrowym, a granicą działki szkolnej. Zbiornik zaprojektowano 1,5 m odgranicy działki nr 2050/2.ZAGOSPODAROWANIE TERENU: Zaprojektowano wykonaniewewnętrznych dróg dojazdowych i placów manewrowych z płyt JOMB na podbudowie zkruszywa łamanego z zasypaniem spoin piaskiem i zamknięciem krawężnikamibetonowymi. Wykonanie na istniejącej kanalizacji deszczowej studni żelbetowej śr. 1200 mm zszczelnym dnem betonowym i nakrywą żeliwną. Wykonanie rurociągu z rur PE śr. 65 od studnido proj. zbiornika p.poż oraz ułożenie kabla YKY 3x2,5 mm od szkoły do proj. Studni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4