Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Remont elewacji wschodniej zabytkowej kamienicy położonej na działce nr 48/7 przy ul. 3-go Maja 1 w Dukli
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoDukla
WojewództwoPodkarpackie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-14
ZamawiającyGMINA DUKLA
Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
Numer ogłoszenia2021/BZP 00042315
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042315 z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Remont elewacji wschodniej zabytkowej kamienicy położonej na działce nr 48/7 przy ul. 3-go Maja 1 w Dukli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http:/bip.dukla.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http:/bip.dukla.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): pkt 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OI.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont elewacji wschodniej zabytkowej kamienicy położonej na działce nr 48/7 przy ul. 3-go Maja 1 w Dukli:rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 10 m – 229,50 m2,obicie zmurszałych tynków ściany wschodniej - 169,67 m2,przygotowanie i naprawa podłoża – oczyszczenie muru – 202,93 m2, ciśnieniowe czyszczenie elewacji zimna wodą - 202,93 m2,gruntowanie natryskowe ściany elewacji - 202,93 m2,tynki zewnętrzne cem. wap. IV kat. – 202,93 m2,tynki cem. wap. na ościeżach - 58,81 m2,systemowe tynki wykańczające – szpachla - 202,93 m2,malowanie tynków farbami renowacyjnymi dwukrotnie - 262,75 m2,czyszczenie deszczułek ścian i podłóg werandy - 96,83 m2,dwukrotna impregnacja grzybobójcza i ogniochronna werandy - 96,83 m2,dwukrotne malowanie desek ścian i podłóg werandy - 96,83 m2,naprawa ościeżnic okiennych i drzwiowych - 24 szt.,wymiana skrzydeł okiennych ramiaków, listwy przemykowych – 12 szt.,dopasowanie skrzydeł okiennych – 12 szt.,podłogi z desek struganych werandy o wymiany na pow. 20 % - 12 m2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
77220000-8 - Usługi impregnacji drewna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.6.2. W zakresie wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określa wymagania co do warunków, na poziomie poniżej opisanym, dotyczących:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej; Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Braku podstaw wykluczenia:a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2 mogą dotyczyć:1) zastosowania innych niż przewidziane w dokumentach, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1,2 technologii, materiałów, urządzeń oraz rozwiązań projektowych i funkcjonalnych;2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny;3) zmiany rozwiązań projektowych z uwagi na wykryte w dokumentach, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1, 2 wady lub usterki;4) zmiany położenia lub wysokości części robót budowlanych;5) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych;6) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych;7) terminu realizacji umowy.W przypadku gdy zmiany, o których mowa w ust. 3, proponuje Wykonawca, warunkiem ich dokonania jest złożenie przez Wykonawcę wniosku zawierającego:1) opis propozycji zmiany;2) uzasadnienie zmiany;3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy;4) opis wpływu zmiany na harmonogram rzeczowo-finansowy i termin wykonania umowy.Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 3 wymagają zmiany dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1 lub pkt 2, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian z informacją o konieczności ich zastosowania lub opinią przeciwną nie zmiany, zgłoszenie wykonania robót budowlanych oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą zostać dokonane, jeżeli uzasadniają to zaistniałe niżej wymienione okoliczności:1) korzyści materialne, organizacyjne, funkcjonalne lub eksploatacyjne skutkujące obniżeniem kosztu wykonania robót, obniżeniem kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu lub podniesieniem wydajności urządzeń oraz usprawnieniami w trakcie użytkowania obiektu;2) zmiana obowiązujących przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji zamówienia mająca wpływ na wykonanie przedmiotu umowy;3) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót;4) wady lub usterki dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1, 2 bez usunięcia których nie jest możliwa prawidłowa i zgodna ze sztuką budowlaną realizacja przedmiotu umowy;5) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego lub innego Wykonawcę zatrudnionego przez Zamawiającego na terenie tej samej budowy.6) zaistnienie nieprzewidzianych warunków uniemożliwiających realizację umowy:a) geologicznych polegających na wystąpieniu gruntów słabonośnych, zmienności warunków geologiczno-inżynierskich w podłożu wykonywanych robót budowlanych, wystąpienia wód gruntowych powyżej zaprojektowanego poziomu posadowienia, zagrożeń związanych z osuwiskami, kurczeniem i pęcznieniem gruntu;b) niekorzystnych warunków atmosferycznych takich jak zbyt niskie temperatury, nagłe i intensywne opady śniegu, deszczu, gradu, porywiste wiatry, zanieczyszczenie powietrza, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy;c) hydrologicznych polegających na wezbraniach wód w rzekach, powodziach, opadach deszczów nawalnych, roztopach, zatorach;d) przerw w dostawie nośników energii elektrycznej lub wody trwających powyżej 3 dni;7) działanie siły wyższej (np. stan klęski żywiołowej, nadzwyczajnej zmiany stosunków prawnych lub cen materiałów).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http;s://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby na kilka dni do pomocy przy pracach ogrodniczych - Rzeszów
Lokalizacja zleceniapodkarpackie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby na kilka dni do pomocy przy pracach ogrodniczych: rozwożenie i plantowanie ziemi, sadzenie tuj, grabienie liści.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.