Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyStrzelińskie Centrum Sportowo – Edukacyjne Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038633
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Strzelińskie Centrum Sportowo – Edukacyjne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021517072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. L. Okulickiego, 10

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 790 26 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@aquaparkstrzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquaparkstrzelin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7e0c540-a361-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przezśrodki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawiez dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym podpisemelektronicznym.3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl 4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytaniapreferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl iformularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwemplatformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którychpojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza,awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osobyuprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: prezes@aquaparkstrzelin.pl5. Zamawiający będzieprzekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnywykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dokonkretnego wykonawcy.6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzaniakomunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególnościlogowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynnościpodejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Pozostałe informacje zawarte są w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowychjestStrzelińskie Centrum Sportowo – Edukacyjne Sp. z o.o., ul. gen. L. Okulickiego 10, 57-100Strzelin;-Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Strzelińskim Centrum Sportowo –EdukacyjneSp. z o.o., ul. gen. L. Okulickiego 10, 57-100 Strzelin,: e-mail: biuro@aquaparkstrzelin.pllub pisemniena adres siedziby administratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnegociążącego naadministratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawozamówieńpublicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana daneosobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okreswymaganyprzepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie zJRWA:dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania5 lat)natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiadakategorięarchiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);- obowiązek podania przez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;− na podstawie art. 16 RODO prawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODOprzetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCS-E36/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego, zgodnie z wykazem punktów poboru stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Zakup energii dla poszczególnych grup taryfowych realizowany będzie w niżej wskazanych wielkościach: 1. C22B - 650000 kWh; 2. C21 - 90000 kWh; 3. C21 - 50000 kWh; 4. C21 - 25000 kWh; Razem - 815000 kWh.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest zwiększenie bieżących dostaw jak te opisane w niniejszej SWZ i zgodnych z jego przedmiotem o wartość do 20% wartości zamówienia udzielanego na podstawie niniejszej SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie siękierował kryterium: Cena oferty (C) 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. że: a) posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważną w okresie realizacji umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenia obraku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie zzałącznikiem nr 3 do SWZ.2.Oświadczenia,o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw dowykluczenia w postępowaniu na dzieńskładania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przezZamawiającego podmiotowe środkidowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania, podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotoweśrodki dowodowe wymagane odwykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy zdnia 16lutego 2007 r. o ochroniekonkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), zinnym wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej – zgodniez załącznikiem nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie zzałącznikiem nr 2 do SWZ; 2.Oświadczenia,o którym mowa w pkt 1, potwierdzające spełnianiewarunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przezZamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania, podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotowe środkidowodowe wymagane odwykonawcy obejmują: a) aktualnie obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważna w okresie realizacji umowy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniuzpostępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuWykonawcazobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą :a)pełnomocnictwo upoważniające dozłożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; b)pełnomocnictwo dla pełnomocnika doreprezentowania wpostępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia - dotyczy ofertskładanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięoudzielenie zamówienia (jeżelidotyczy);c)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobyWykonawcy zgodnie zzałącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy); e)oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnieniewarunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 doSWZ(jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarciaumowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.2. Pełnomocnikpozostajew kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kierujeinformacje,korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcejWykonawców,powinna spełniać następujące wymagania: a)oferta wspólna powinna byćsporządzona zgodniez SWZ, b)sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:-dokumenty,dotyczącewłasnejfirmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składakażdy zWykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumenty wspólnetakie jaknp.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składapełnomocnikWykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Przedpodpisaniem umowy (wprzypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składającyofertęwspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum,zawierającą,co najmniej: a)zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięciagospodarczegoobejmującego swoim zakresem realizacjęprzedmiotu zamówienia, b)określeniezakresudziałania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie możebyćkrótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakościirękojmi.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówieniawarunki udziału w postępowaniu określone w pkt 20.2. SWZ powinni spełniaćłącznie wszyscyWykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI