Budowa oświetlenia placu zabaw „Na Skarpie”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia placu zabaw „Na Skarpie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-12
  • ZamawiającyGmina Strzelin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040977
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia placu zabaw „Na Skarpie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka 11

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 39 21 971

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia placu zabaw „Na Skarpie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c0b5959-a726-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001815/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa oświetlenia placu zabaw „Na Skarpie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymianainformacjiorazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą,zuwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej. Przezśrodki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacjielektronicznejzdefiniowane w ustawiez dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz. U. z 2019r. poz. 123 i 730). 2. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, októrym mowa wart. 125 ust. 1 ustawyPzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotuudostępniającegozasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formieelektronicznej lub w postacielektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądźkwalifikowalnympodpisemelektronicznym. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiającydopuszczamożliwośćprzekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,zawiadomień orazinformacji:elektronicznie na adres e-mail: zamowieniapubliczne@strzelin.pl lub zapośrednictwemPlatformyznajdującej się pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl wzakładce„Korespondencja”.4.Ogólne zasady korzystania z Platformy,a) zgłoszenie do postępowaniawymagazalogowaniaWykonawcy do Systemu na subdomenie:https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl,lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniuopcji „Przystąp dopostępowania”zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostaniepowiadomiony omożliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.Wykonawca zakładakonto wykonująckroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawiahasło, następniepowtarza hasło,wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie„zarejestruj się”. c) RejestracjaWykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tymZamawiającyzalecaWykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesiezłożenia Oferty wpostacielektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wnioskurejestracyjnegootrzymainformację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczasnależyskontaktować siępod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.d) Po założeniukontaWykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, wszczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazaniazaświadczeńorazinformacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki„Korespondencja”.5.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 5.1.dokumenty wformacie„pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 5.2. dopuszcza się podpisaniedokumentów wformacieinnym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związkuz tymWykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik zpodpisem.6.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do100 MBwtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png,svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css,xml,xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.RównocześnieZamawiającyrekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf. 7. Pozostałeinformacje zawartesą w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że: -administratoremPani/Pana danych osobowychjest Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie, ul.Ząbkowicka11, 57-100Strzelin;- Kontakt zadministratorem bezpieczeństwainformacji w UrzędzieMiasta i Gminy wStrzelinie,ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin: e-mail: umig@strzelin.pl lub pisemniena adressiedzibyadministratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będąnapodstawieart. 6ust. 1 lit. cRODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącegonaadministratorze,związanym zniniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-odbiorcami Pani/Panadanychosobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępnionazostaniedokumentacjapostępowania woparciu o art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawozamówieńpublicznych (t.jDz. U. z 2019 r.poz. 2019 zezm.), dalej ustawa Pzp; - Pani/Pana daneosobowe będąprzechowywane,zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia, ajeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;a po tymczasie przez okreswymaganyprzepisami szczególnymi prawa, wszczególności ze względuna celearchiwalne- zgodnie zJRWA:dokumentacja zamówień publicznychposiada kategorięarchiwalną B5(okres przechowywania 5lat)natomiast umowa zawartą w wynikupostępowania w trybiezamówieńpublicznych posiadakategorięarchiwalną B10 (okres przechowywania10 lat);- obowiązekpodaniaprzez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjestwymogiemustawowym określonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego;-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje niebędąpodejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:−na podstawieart.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art.16RODOprawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych ;−na podstawie art. 18RODOprawożądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniemprzypadków,októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ; −prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowychPani/Panadotyczącychnarusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:−w związku zart. 17 ust. 3lit. b, d lube RODOprawo dousunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danychosobowych,o którymmowa wart. 20RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzaniadanychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowychjest art. 6 ust.1 lit. cRODO. -przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczegonaniezgodnezRODOprzetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przezadministratora.Organemwłaściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę linii n/n oświetlenia placu zabaw oraz linii kablowej zasilenia kamery poprzez:- przebudowę istniejącej szafki sterowniczej zlokalizowanej na terenie działki nr 19/40 AM-36, obręb Strzelin; - wykonanie odcinka linii kablowej n/n kablem YAKY 4x25 mm2, do zasilenia projektowanych opraw oświetleniowych na słupach PO1, PO2, PO3 i PO4; - wykonanie odcinka linii kablowej n/n zasilenia projektowanych naświetlaczy boiska, kablem YAKY 4x25 mm2 na słupie PO5 i PO6;- wykonanie linii kablowej n/n zasilenia projektowanych kamer kablem YKY 3x4 mm2 na słupie PO3 i PO5; - układanie uziomów; - montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z fundamentami o wysokości 7 m i 9 m wraz z montażem opraw z układem zasilającym;- badania i pomiary oraz obsługa geodezyjna i dokumentacja powykonawcza. Łączna długość projektowanego kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 270 m. Łączna długość projektowanego kabla YKY 3x4 mm2 wynosi 160 m. Parametry charakterystyczne: - słupy o wysokości 7 m wraz z wysięgnikami – 4 szt. - słupy o wysokości 9 m – 2 szt. - oprawy oświetleniowe o mocy 44W wraz z układem zasilającym – 8 szt. - słupy wraz z wysięgnikami w kolorze oliwka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie siękierowałnastępującymi kryteriami: a) Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rękojmi (G) -40punktów. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości =wartośćpunktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (okres gwarancji i rękojmi).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 15 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie lub przebudowie linii oświetlenia drogowego lub parkowego o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11)2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) Kierownik robót elektrycznych - minimalne wymagania: - kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składaniaofertoświadczeniaobraku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr3 doSWZ. 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw dowykluczenia wpostępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymaganeprzez Zamawiającegopodmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, któregoofertazostała najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni oddnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzieńzłożenia. 4.Podmiotowe środkidowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) Oświadczeniewykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentamilub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupykapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodniezzałącznikiemnr 2 do SWZ; 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające spełnianie warunków udziału wpostępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępująwymagane przez Zamawiającegopodmiotowe środki dowodowe. 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dniod dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia. 4.Podmiotowe środkidowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inneodpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnejwykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/woświadczenie. 2) wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzeznieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie zzałącznikiem nr6do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składająjednowspólne w/w oświadczenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniu zpostępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcazobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: a) tabelę zbiorczą ceny ryczałtowej –zgodnie zzałącznikiem nr 1A do SIWZ; b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertęskłada pełnomocnik; c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanychprzez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 10 doSWZ (jeżeli dotyczy); e) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brakpodstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału wpostępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 2.Pełnomocnik pozostaje wkontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kierujeinformacje, korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcejWykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna byćsporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty,dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składakażdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumenty wspólnetakie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnikWykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Przedpodpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertęwspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, conajmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczegoobejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresudziałania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakościi rękojmi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia warunki udziału wpostępowaniu określone w pkt 20.2. SWZ powinni spełniać łączniewszyscyWykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek określony w pkt 20.2.4 ppkt 1) SWZ winienspełniać co najmniej jedenz tych Wykonawców. 6. W odniesieniu do warunków dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonająroboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowaw pkt 20.2.4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wformularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składają oświadczenie na podstawieart. 117 ust.4 dotyczące robót budowlanych, które wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzeniaokreślonowprojektowanychpostanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. m.in.: koparka, ładowarka, koparko-ładowarka, dźwig, podnośnik koszowy, samochód ciężarowy z 1 lub 2-osiową rozsuwaną przyczepą z obrotnicą do przewozu dłużnic. b) czynności związane z wykonaniem oświetlenia; c) czynności związane z pracami wykończeniowymi.
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI