Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowości Kruszewo, gm. Goworowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY GOWOROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000538998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 21
1.5.2.) Miejscowość: Goworowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-440
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 761 40 43
1.5.8.) Numer faksu: 29 761 42 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej w miejscowości Kruszewo, gm. Goworowo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b234079-a8c9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000181/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa drogi w miejscowości Kruszewo na terenie gminy Goworowo.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl http://goworowo.pl/tematy/przetargi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w rozdziale IX. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w dziale XXXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.4.2021.JC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Kruszewo, gm. Goworowo”. Przewidziane prace będą prowadzone na odcinku od km 0+602,84 do km 1+914,98, zgodnie z projektem budowlanym. W ramach zadania należy wykonać 1 312,14 mb nowej jezdni bitumicznej o grubości 9 cm (warstwa wiążąca asfaltowa o gr. 5 cm oraz warstwa ścieralna asfaltowa o gr. 4 cm) i szerokości 5,5 mb z poszerzeniem na łuku do 7,5 mb. Podbudowę jezdni będzie stanowić warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o gr. 10 cm oraz warstwa kruszywa łamanego i kruszywa z rozbiórki istniejącej nawierzchni o gr. 20 cm. Po wytyczeniu geodezyjnym drogi należy wykonać niezbędne roboty rozbiórkowe (wycinka dwóch drzew oraz wyrównanie istniejących krawędzi dróg asfaltowych na początku i końcu drogi) i roboty ziemne (usunięcie humusu, wykopy w korycie jezdni, odłożenie na miejscu kruszywa do ponownego wykorzystania, nasypy i korytowanie jezdni). Elementami uzupełniającymi jezdnię będą zjazdy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm oraz pobocze z kruszywa łamanego o gr. 10 cm i szerokości 0,75 mb. Odwodnienie jezdni będzie stanowić rów o długości 1 264,80 mb, częściowo wypełniony geowłókniną i tłuczniem. Ponadto w pasie drogowym należy wykonać 18 szt. przepustów o śr. 40 cm (poprzeczne pod drogą i pod zjazdami indywidualnymi). W przebiegu drogi należy ustawić 14 znaków drogowych, poprawiających bezpieczeństwo ruchu. Z uwagi na kolizję z elementami jezdni konieczne będzie przełożenie w pobocze przyłącza kablowego ze stacji transformatorowej „Kruszewo 2” do złącza kablowo-pomiarowego ZK3a+2P/10zE4453 oraz przestawienie hydrantu i słupka telekomunikacyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7