Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Drołtowice w ramach zadania Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SYCÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Drołtowice w ramach zadania Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fccf1f47-a8c8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001319/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https: //eo4iy2u03l/skrytka oraz poczty elektronicznej zp@sycow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), przekazujemy Pani/Panu poniższe informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Miasta i Gminy w Sycowie ul. Mickiewicza 1 56 – 500 Syców reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Syców.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ITI.271.10.P.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 131580,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Drołtowice w ramach zadania Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych.UWAGA!Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi na odcinku E-F i E-G o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię bitumiczną na działkach nr 603 i 612.Odcinki A-B i C-D zostały wykonane w latach ubiegłych, należy do nich dowiązać.Teren położony jest w miejscowości Drołtowice gmina Syców, powiat Oleśnica i stanowi pas drogowy drogi gminnej.Stan istniejący i przewidywane zmiany. Teren objęty opracowaniem to część działek nr 603, 612 będących pasem drogowym drogi gminnej. Droga posiada nawierzchnię gruntowo-kamienną Projektuje się przebudowę drogi na 4 odcinkach. Wykonany odcinek A-B rozpoczyna się na krawędzi jezdni asfaltowej drogi powiatowej nr 1496D a kończy się w km 0+197 na granicy pasa drogowego i działki nr 682. Drugi odcinek C-D rozpoczyna się na granicy działki nr 682 i pasa drogowego w km 0+203 a kończy się w km 0+295 przed skrzyżowaniem z projektowanymi odcinkami E-F i E-G. Odcinek E-F (będący przedmiotem zamówienia) rozpoczyna się na skrzyżowanie odcinków E-F i E-G w km 0+000 a kończy się w km 0+135 za zjazdem na działkę nr 243/1.Odcinek E-G (będący przedmiotem zamówienia) rozpoczyna się w km 0+000 na skrzyżowaniu odcinków E-F i E-G a kończy się w km 0+230 za zjazdem na działkę 258/1. Łączna długość dwóch odcinków objętych zamówieniem to 365 mb drogi. Projektuje się wykonanie konstrukcji drogi z chudego betonu 2,5MPa i kamienia łamanego oraz ułożenie nawierzchni bitumicznej. Projektuje się pobocza szerokości 0,50 - 1,00m utwardzone warstwą gr. 20cm z kamienia łamanego. Zestawienia powierzchni. • Powierzchnia jezdni – 1.095,0 m2• Powierzchnia poboczy – ok. 365,0 m2Powierzchnia zagospodarowania łącznie 1.460,0 m2Dane ogólne. Przyjęto następujące parametry projektowe drogi:• klasyfikacja drogi – droga gminna - D,• szybkość projektowa – 40km/h,• szerokość jezdni – 3,00 m,• szerokość pobocza – 2x0,50m• przewidywany ruch – KR1, • grupa nośności podłoża – G1 i G2,Projektuje się następujące prace: • wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu na głębokość od 15 do 45cm oraz wyprofilowanie i utwardzeniem poboczy warstwą gr. 20 cm z kamienia łamanego – typu niesort, • ułożenie podbudowy z chudego betonu 2,5 MPa gr. 10 cm wg PNS-96013, • ułożenie dolnej warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15,00 cm wg PN-S-06102, • ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm 15cm wg PN-S-06102, • ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 5cm z betonu asfaltowego AC11S , Odwodnienie. Odwodnienie nawierzchni jezdni zabezpiecza się poprzez nadanie jej spadków poprzecznych i podłużnych. Wody opadowe z powierzchni jezdni spływać będą na pobocza i do istniejących rowów. Technologia robót. Szczegółowo technologię robót przedstawiono w Szczegółowych specyfikacjach technicznych będących osobnym opracowaniem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4