Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Zgierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łęczycka
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminazgierz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazgierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Zgierz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91fdb4f2-a8cc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003514/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Zgierz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Zgierz”. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków – ZIT
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl/pn/gminazgierz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// platformazakupowa.pl/pn/gminazgierz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2271516,56 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2271516,56 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Szkoła Podstawowa w Białej I. Roboty budowlane, w tym: 1. Projektowane warstwy ścian poniżej gruntu,2. Prace przygotowawcze poniżej gruntu,3. Projektowane warstwy ścian ponad gruntem w pasie cokołu,4. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,5. Projektowane warstwy ścian w pasie cokołu,6. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,7. Projektowane warstwy ścian ponad gruntem powyżej cokołu,8. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,9. Projektowane warstwy ścian ponad gruntem powyżej cokołu,10. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,11. Projektowane warstwy izolacji od wewnątrz ścian zewnętrznych ponad gruntem, 12. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,13. Projektowane warstwy izolacji od wewnątrz stropu w pasie przyściennym,14. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej15. Projektowane warstwy powierzchni ościeży,16. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,17. Projektowane warstwy powierzchni ościeży,18. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,19. Projektowane warstwy izolacji stropu,20. Projektowane warstwy izolacji od wewnątrz stropu nad ostatnia kondygnacją,21. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,22. Projektowane ocieplenie podłogi na gruncie,23. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,24. Inne projektowane prace,25. Utylizacja odpadów rozbiórkowych.II. Roboty sanitarne, w tym:1. Demontaż starego i montaż nowego kotła co.III. Roboty elektryczne, w tym:1. Przebicia, bruzdy i korytka,2. Oświetlenie awaryjne,3. Instalacja odgromowa i uziemiająca,4. Pomiary i odbiory.IV. Roboty pozostałe, w tym:1. Badania i odbiory związane z dopuszczeniem obiektu budowlanego do użytkowania (w tym np.: Urząd Dozoru Technicznego).2. Zawiadomienie PINB w Zgierzu o zakończeniu robót budowlanych lub uzyskanie zaświadczenia o braku konieczności dokonania zgłoszenia zakończenia robót budowlanych.
4.2.5.) Wartość części: 655144,54 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 71907,31
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
B. Szkoła Podstawowa w Szczawinie KościelnymI. Roboty budowlane, w tym: 1. Projektowane warstwy ścian poniżej gruntu,2. Prace przygotowawcze poniżej gruntu,3. Projektowane warstwy ścian ponad gruntem w pasie cokołu,4. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,5. Projektowane warstwy ścian w pasie cokołu,6. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,7. Projektowane warstwy ścian ponad gruntem powyżej cokołu,8. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,9. Projektowane warstwy ścian ponad gruntem powyżej cokołu,10. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,11. Projektowane warstwy powierzchni ościeży,12. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,13. Projektowane warstwy powierzchni ościeży,14. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej,15. Projektowane warstwy stropodachu wentylowanego (część parterowa),16. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej (część parterowa),17. Projektowane warstwy stropodachu wentylowanego (części wysokie),18. Prace przygotowawcze i naprawcze przed montażem i po montażu zasadniczego elementu izolacji termicznej (części wysokie),19. Wykonanie hydrofobizującej przepony poziomej ścian zewnętrznych,20. Inne projektowane prace,21. Utylizacja odpadów rozbiórkowychII. Roboty sanitarne, w tym:1. Centrale wentylacyjne,2. Wentylacja grawitacyjna,3. Montaż kanałów wentylacyjnych,4. Pokrywy rewizyjne,5. Przepustnice,6. Anemostaty,7. Kratki,8. Izolacje obudowy,9. Czerpnie i wyrzutnie,10. Odprowadzenie skroplin,11. Zasilanie central wentylacyjnych,12. Próby i odbiory.III. Instalacje elektryczne, w tym:1. Rozdzielnice elektryczne,2. WLZ,3. Zasilanie wentylatorów i pomp,4. Zasilanie central,5. Instalacja odgromowa i uziemiająca,6. Pomiary i odbiory.V. Roboty pozostałe, w tym:3. Badania i odbiory związane z dopuszczeniem obiektu budowlanego do użytkowania.4. Zawiadomienie PINB w Zgierzu o zakończeniu robót budowlanych lub uzyskanie zaświadczenia o braku konieczności dokonania zgłoszenia zakończenia robót budowlanych.
4.2.5.) Wartość części: 1544464,71 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4