Przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoworowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Goworowo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia777248-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 777248-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Urząd Gminy Goworowo: Przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goworowo, krajowy numer identyfikacyjny 53899800000000, ul. ul. Ostrołęcka  21 , 07-440  Goworowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 614 066, e-mail goworowo@ostroleka.home.pl, faks 297 614 043.
Adres strony internetowej (URL): www.goworowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.goworowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.goworowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Poczta Polska, kurier, osobiście
Adres:
Urząd Gminy Goworowo, ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo
Numer referencyjny: RI.271.19.2020.MR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części, obejmujące poszczególne obiekty:- Część 1. „Przebudowa drogi w miejscowości Goworówek”- Część 2. „Przebudowa drogi w miejscowości Rębisze Parcele – Cisk”- Część 3. „Przebudowa drogi w miejscowości Żabin” - Część 4. „Przebudowa drogi gminnej (działka nr 465) w msc. Ponikiew Mała oraz przebudowa ul. 3 Maja w msc. Pasieki, gmina Goworowo”- Część 5. „Budowa drogi w miejscowości Goworowo (ul. Witosa)”.Szczegółowy opis zakresu prac znajduje się w opisie poszczególnych części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.07.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ,2) stosowne Pełnomocnictwo(a) – jeżeli dotyczy,3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian:1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku:a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:– niekorzystnych warunków atmosferycznych czy kolizji utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, o czas trwania tych okoliczności,– wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy,– wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, a w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,– udokumentowanego wpływu COVID-19 na działania Wykonawcy na budowie, w tym m.in. okresu poddania kwarantannie jego pracowników bądź braku dostępu do usług lub dostaw, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.b) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany,c) wstrzymania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru Zamawiającego bądź PINB w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę,d) konieczności wykonania korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionego w literach a – d, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.2) wysokość ceny brutto za wykonanie zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;3) zmiana podwykonawcy bądź dalszego podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z warunkami niniejszej umowy i przepisami prawa.2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z przesłankami art. 144 Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Goworówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Goworówek na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4403W do granicy działki 129/18 (długość 287,55 m, zmienna szerokość jezdni od 4,5 m do 5,5 m). W ramach zamówienia należy wykonać roboty, opisane w projekcie budowlanym, w tym m.in.:- roboty pomiarowe;- regulację wysokościową studzienek kanalizacji sanitarnej oraz studzienek zaworów wodociągowych wraz z przestawieniem hydrantu;- roboty ziemne – korytowanie z odwozem pozyskanego urobku;- warstwę odsączającą o grubości 15 cm po zagęszczeniu;– podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 20 cm po zagęszczeniu,- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 4 cm i warstwę ścieralną o grubości 4 cm jezdni i zjazdów,– urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie pionowe zgodnie z PSOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Rębisze Parcele – Cisk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest łączne wykonanie trzech odcinków dróg na granicy miejscowości Rębisze Parcele, Żabin i Cisk.Początek przebudowywanego odcinka drogi gminnej nr 250420 W od gruntów wsi Cisk do Rębisz Parceli stanowi skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2570W, a jej przebieg został opisany w projekcie budowlanym przebudowy drogi gminnej nr 250420W w msc. Cisk, gmina Goworowo. Koniec odcinka stanowi skrzyżowanie z drogą gminną nr 250415W (od drogi powiatowej Pasieki – Ostrołęka do Rębisz Działów), a jej przebieg został opisany w projekcie budowlanym przebudowy drogi gminnej nr 250420W w msc. Rębisze Parcele, gmina Goworowo. Z tym odcinkiem krzyżuje się droga wewnętrzna, która kończy się skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 2570W, a jej przebieg został opisany w projekcie budowlanym przebudowy drogi wewnętrznej (dz. nr 1113) w miejscowości Żabin, gmina Goworowo. W ramach przebudowy drogi gminnej nr 250420W w msc. Cisk, gmina Goworowo o szerokości jezdni 5,5 m i długości 118,38 m należy wykonać:– roboty pomiarowe,- roboty ziemne (w tym oczyszczenie rowów), - korytowanie,- podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 5 cm po zagęszczeniu (Zamawiający w latach poprzednich wykonał roboty rozbiórkowe oraz znaczną część robót ziemnych i podbudowy z kruszywa łamanego) oraz o grubości 15 cm na zjazdach,- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 5 cm i warstwę ścieralną o grubości 4 cm jezdni,- obustronne pobocza z kruszywa łamanego.W ramach przebudowy drogi gminnej nr 250420W w msc. Rębisze Parcele, gmina Goworowo o szerokości jezdni 5,5 m i długości 987,63 m należy wykonać:– roboty pomiarowe,- roboty ziemne (w tym oczyszczenie rowów), - korytowanie,- podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 5 cm po zagęszczeniu (Zamawiający w latach poprzednich wykonał roboty rozbiórkowe oraz znaczną część robót ziemnych i podbudowy z kruszywa łamanego) oraz o grubości 15 cm na zjazdach,- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 5 cm i warstwę ścieralną o grubości 4 cm jezdni,- obustronne pobocza z kruszywa łamanego.W ramach przebudowy drogi wewnętrznej (dz. nr 1113) w miejscowości Żabin, gmina Goworowo o szerokości jezdni 3,5 m i długości 420,75 m należy wykonać:– roboty pomiarowe,- roboty rozbiórkowe i ziemne,- korytowanie,- podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 20 cm po zagęszczeniu, - mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 4 cm jezdni,- obustronne pobocza z kruszywa łamanego o grubości 4 cm po zagęszczeniu,- regulację studzienek zaworów wodociągowych;– urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie pionowe zgodnie z PSOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Żabin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr 376) w miejscowości Żabin, gmina Goworowo o szerokości jezdni 3,5 m i długości 760,18 m należy wykonać:– roboty pomiarowe,- roboty rozbiórkowe i ziemne,- korytowanie, - podbudowę z kruszywa naturalnego o grubości od 10 cm do 15 cm po zagęszczeniu i łamanego o grubości od 20cm do 25 cm po zagęszczeniu, - mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 4 cm jezdni,- obustronne pobocza z kruszywa łamanego o grubości 4 cm po zagęszczeniu,- odcinek przejściowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm po zagęszczeniu,- regulację studzienek zaworów wodociągowych;- oczyszczenie przepustów z namułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej (działka nr 465) w msc. Ponikiew Mała oraz przebudowa ul. 3 Maja w msc. Pasieki, gmina Goworowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej (dz. nr 465) w miejscowości Ponikiew Mała o szerokości jezdni 3,5 m i długości 299,02 m oraz ul. 3 Maja w miejscowości Pasieki o szerokości jezdni 3,0 m i długości 99,83 m.Początek przebudowywanego odcinka drogi w miejscowości Ponikiew Mała stanowi krawędź jezdni drogi powiatowej nr 4403W (km 0+000,00), koniec zaś zjazd na działkę nr 484/2 (km 0+299,02). Zamawiający w latach poprzednich wykonał prace roboty rozbiórkowe i ziemne, rów francuski i odwodnienie oraz część podbudowy z kruszywa łamanego.W ramach zamówienia należy wykonać:– roboty pomiarowe,- regulację pionową studzienek zaworów wodociągowych,– podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 5 cm po zagęszczeniu,- warstwę wiążącą z mieszanek mineralno – bitumicznych o grubości 5 cm jezdni,– obustronne pobocza z kruszywa łamanego o grubości 5 cm,– urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie pionowe. Początek przebudowywanego odcinka drogi w ul. 3 Maja w miejscowości Pasieki stanowi droga powiatowa nr 4403W (km 0+000,00), koniec zaś granica działki nr 326 i działki nr 325/3 (km 0+099,83). W ramach zamówienia należy wykonać roboty, opisane w projekcie budowlanym:– roboty przygotowawcze,- roboty ziemne – korytowanie z odwozem pozyskanego urobku;- warstwę odsączającą o grubości 10 cm po zagęszczeniu;– podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 20 cm po zagęszczeniu,- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 5 cm jezdni,– obustronne pobocza z kruszywa łamanego o grubości 5 cm,– urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie pionowe.W przedmiarze robót omyłkowo wpisano wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, która nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa drogi w miejscowości Goworowo (ul. Witosa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w ul. Witosa w miejscowości Goworowo. Początek przedmiotowej drogi znajduje się na placu do zawracania na wysokości działki nr 639 (km 0+072,01), a koniec w istniejącej nawierzchni bitumicznej ul. Witosa na wysokości zjazdu na posesję nr 159/6 (km 0+222,63). W ubiegłym roku zostało wykonane odwodnienie w działce nr 646.W ramach zamówienia należy wykonać roboty, opisane w projekcie budowlanym:– roboty przygotowawcze,- roboty rozbiórkowe,– roboty ziemne,– podbudowę z kruszywa naturalnego i łamanego o różnych grubościach, - mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 5 cm i warstwę ścieralną o grubości 4 cm jezdni,– nawierzchnię z kostki brukowej o grubości 6 cm i 8 cm na podbudowie z kruszyw i podsypce cementowo – piaskowej wraz z obrzeżami i krawężnikami,– nawierzchnię utwardzoną z płyt betonowych ażurowych o grubości 10 cm na podbudowie z kruszyw i podsypce cementowo - piaskowej,– pobocze z kruszywa łamanego o grubości 10 cm,- regulację wysokościową studzienek kanalizacji sanitarnej oraz studzienek zaworów wodociągowych wraz z przestawieniem hydrantu;– odwodnienie w części ul. Witosa (działki nr 161/3, 160/3, 159/3, 167, 224/1, 158/10, 158/12 i 158/11) ze zrzutem wód w ul. Dulczewskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI