Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w Lądku Zdroju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLądek-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia774353-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774353-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.: Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w Lądku Zdroju
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., krajowy numer identyfikacyjny 00028828300000, ul. ul. Wolności  4 , 57-540  Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8115470, e-mail anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl, faks 74 8115470.
Adres strony internetowej (URL): https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój; pokój nr 105 (Sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w Lądku Zdroju
Numer referencyjny: ZP/8/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest:- świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych powstających na terenie obiektów będących własnością Uzdrowiska w Lądku Zdroju, w sposób zapewniający przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa m.in. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.), uchwały nr XX/135/2020 Rady Miejskiej Lądka-Zdroju z dnia 25 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lądek-Zdrój (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 08.07.2020 r. poz.4194),- zorganizowanie jednej objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych (jeżeli Wykonawca zadeklaruje organizację takiej zbiórki- kryterium pozacenowe)- wyposażenie nieruchomości w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych i utrzymywaniu ich w należytym stanie technicznym i sanitarnym - zał. nr 6 zawiera wykaz obiektów Zamawiającego i deklarowane ilości pojemników;- każdorazowe porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami po odbiorze odpadów.2. Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z zbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów oraz pozostałe koszty zamówienia. Ponadto w kosztach uwzględnia się również opłatę za umieszczenie odpadów na składowisku, tzw. opłatę środowiskową – dla masy odpadów, których unieszkodliwienie będzie konieczne podczas zagospodarowania odpadów odebranych przez Wykonawcę.3. W trakcie realizacji usługi możliwe są zmiany adresów i ilości pojemników wg potrzeb Zamawiającego. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby adresów nieruchomości i ilości pojemników. 4. Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Zdrój obejmuje następujące rodzaje odpadów komunalnych:- odpady komunalne zmieszane,- odpady komunalne zbierane selektywnie zawierające frakcje: papieru i tektury, tworzyw sztucznych i metalu, opakowań wielomateriałowych, szkła i opakowań ze szkła, odpadów ulegające biodegradacji w tym odpady zielone,- meble i odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony oraz wielkogabarytowe opakowania ulegające biodegradacji (w przypadku zadeklarowania organizacji takiej zbiórki – kryterium pozacenowe).5.1. W ramach odbioru zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady umieszczone w pojemnikach, przystosowanych do ich składowania oraz odpady, których Zamawiający nie umieścił w pojemniku na odpady ze względu na jego przepełnienie tzw. nadwyżki np. w workach, a także odpady, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu). 5.2. Wykonawca ma obowiązek odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów pozostałych po segregacji z minimalną częstotliwością:a) Zmieszane odpady komunalne (odpady pozostałe po segregacji):- raz na tydzień;b) Frakcje papieru i tektury, tworzyw sztucznych i metalu:- raz na dwa tygodnie c) frakcje szkła i opakowań szklanych: - raz na cztery tygodnie.d) "bioodpady" w tym odpadów zielonych:– raz w tygodniu.Wartość tej części zamówienianie przekracza 30tys. euro, ale zgodnie z ustawą Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90511200-4
90512000-9
90513000-6
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: - złożenieoświadczenia, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalnościzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wg zał. 2 do SIWZ; - posiadanie wpis do rejestrudziałalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Lądka - Zdroju, o którym mowa w art. 9b ust. 4ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2019 r. poz. 2010z późn. zm.) co najmniej zakresie odpadów o kodach: 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200301,200399
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: - złożenieoświadczenia, że sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwala Wykonawcy na wykonanie zamówienia,wg zał. 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniania warunku udziału wpostępowaniu:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI