Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający"SZOP" Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia774549-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774549-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

"SZOP" Spółka z o.o.: Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "SZOP" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 17006148400000, ul. Warszawska  51 , 82-100  Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 247 22 83, e-mail kontakt@szopndg.pl, faks 55 247 22 83.
Adres strony internetowej (URL): www.szopndg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka gminna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.szopndg.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szopndg.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: usługa polegająca na załadunku, wywozie i zagospodarowaniu ustabilizowanychkomunalnych osadów ściekowych, pochodzących z oczyszczalni ścieków w Nowym DworzeGdańskim, w ilości około 4500 Mg/rok w latach 2021-2022, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14grudnia 2012 roku o odpadach ( Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o odpadach,oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. - załadunek i odbiór własnym sprzętem z placuskładowego partiami ok 1000 Mg według ilości określonych przez wytwórcę, nie rzadziej niż 1 raz wroku, w terminie siedmiu dni od daty zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego, -zagospodarowanie osadu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach ( Dz.U.z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o odpadach, oraz przepisach wykonawczych do tejustawy leży w gestii i koszcie wykonawcy usługi. W przypadku zagospodarowania osadów w procesieR 10 po stronie wykonawcy leży przeprowadzenie badań gleby zgodnie z rozporządzeniem w sprawiekomunalnych osadów ściekowych, - transport osadu musi odbywać się odpowiednio dostosowanymipojazdami zgodnie z przepisami BHP oraz przepisami o ruchu drogowym i odpowiednimipozwoleniami, - w przypadku wykorzystania osadu ściekowego rolniczo, Wykonawca wykona badaniagruntu, na którym będą stosowane osady ściekowe oraz przedstawi Zamawiającemu w oparciu orozporządzenie w sprawie komunalnych osadów ściekowych opracowanie, z którego jasno będąwynikały możliwe do zastosowania dawki osadów ściekowych uwzględniające potrzeby nawozoweroślin oraz dopuszczalne zawartości metali ciężkich w osadach ściekowych, uwzględniającedopuszczalne normy po zastosowaniu osadu. Pobór i badania gruntu należy zlecić laboratoriumposiadającemu akredytację na wykonanie tego typu badań. Koszt badań gleby oraz wykonanie każdegoopracowania leży po stronie Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 90513700-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513600-2
90513800-4
90513900-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 277777,78
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe: wywóz i zagospodarowanie w ilości około 4500 Mg/rok w latach 2021-2022 ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05. Osady ściekowe odbierane będą nie rzadziej niż raz w roku w terminie siedmiu dni od daty zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego, partiami nie mniejszymi niż 1000 Mg według ilości określonej przez wytwórcę, środkami transportu i załadunkiem Wykonawcy i dostarczane do miejsca zagospodarowania, odzysku lub unieszkodliwiania. Wywóz osadów odbywał się będzie od poniedziałku do piątku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone wogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunkiudziału w postępowaniu dotyczą: 1) działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonaniaprzedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia,licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwieczłonkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo wokreślonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotemzamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) - .Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tymokresie, zrealizował minimum trzy zadania polegających na załadunku, wywozie izagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych w ilości minimum 1000 Mg w formiepoświadczonych referencji jako załącznik do oferty. Wykonawca, w przypadku planowanegoodzysku komunalnych osadów ściekowych, zgodnie z art. 96 ust. 1 z dnia 14 grudnia 2012 r. oodpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 ze zm.) przedłoży: - oświadczenia że jest władającympowierzchnią ziemi w rozumieniu art.96 ust. 2 ustawy o odpadach oraz wypis z ewidencji gruntów -w przypadku planowanego wykorzystania osadów zgodnie z art. 96 ust. 1 ustawy o odpadach, -oświadczenie, że grunty na jakich zamierza prowadzić odzysk osadów nie są objęte zakazemzgodnie z art. 96 ust. 12 ustawy o odpadach oraz spełniają wymagania określone w § 2Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadówściekowych (Dz. U. 2015 r. poz. 257), - oświadczenie, że w przypadku odzysku osadów ściekowychw oparciu o art.96 ust. 1 pkt. 1, 4 i 5 ustawy o odpadach, że na przedmiotowych gruntach będąstosowane wyłącznie osady z oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim, - oświadczenieWykonawcy, iż w przypadku odzysku osadów ściekowych w oparciu o art. 96 ust. 1 ustawy oodpadach, osady ściekowe po przetransportowaniu na nieruchomość gruntową będą niezwłoczniezmieszane z gruntem. - mapy ewidencji gruntów, na których będą rolniczo stosowane osadyściekowe z zaznaczeniem innym kolorem numerów działek i ich powierzchni na których osady temają być stosowane, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wymagane jest posiadanie przezwykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - Warunek ten zostaniespełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , iż posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę conajmniej 100 000,00 zł. oraz złożyć oświadczenie o sytuacji ekonomicznej firmy. 3) zdolnościtechnicznej lub zawodowej, Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lubosób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizacjęzamówienia na odpowiednim poziomie jakości - Wykonawca powinien dysponować środkamitransportu i sprzętem w tym: - samochód z naczepą o ładowności powyżej 24 Mg - co najmniej 4sztuki - ładowarka W przypadku rolniczego zagospodarowania osadów: - rozrzutnik do osadu -ciągnik rolniczy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż dysponuje sprzętemlub będzie dysponować tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia , w tym celu należy załączyćpisemne zobowiązanie ewentualnego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby zamówienia na dzień złożenia oferty. 3. Postanowienia dotyczące Podmiotówudostępniających zasoby: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych(Podmioty udostępniające zasoby). 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanietych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia. 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolnościtechniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanieprzez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokona badania, czy niezachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt. VI niniejszej specyfikacjiistotnych warunków zamówienia. 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacjaekonomiczna lub finansowa, Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przezwykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia,zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w określonym terminie: a. zastąpił ten podmiot innympodmiotem lub podmiotami lub b. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej częśćzamówienia, jeżeli wykaże spełnienie wymaganych zdolności technicznych lub zawodowych lubsytuację finansową lub ekonomiczną, zgodnie z pkt. V.2. niniejszej specyfikacji istotnych warunkówzamówienia . 5 W niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny ofert, a następnie zbada,czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniuoraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ten będzie się uchylał od zawarciaumowy Zamawiający zbada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośródpozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środkidowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszegozamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniupodlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 7 W przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunkówudziału w postępowaniu wspólnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczeniaodpowiedzialności cywilnej - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , iżposiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. oraz złożyćoświadczenie o sytuacji ekonomicznej firmy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lubosób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizacjęzamówienia na odpowiednim poziomie jakości - Wykonawca powinien dysponować środkamitransportu i sprzętem w tym: - samochód z naczepą o ładowności powyżej 24 Mg - co najmniej 4sztuki - ładowarka W przypadku rolniczego zagospodarowania osadów: - rozrzutnik do osadu -ciągnik rolniczy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż dysponuje sprzętemlub będzie dysponować tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia , w tym celu należy załączyćpisemne zobowiązanie ewentualnego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby zamówienia na dzień złożenia oferty.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówieniawraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i 5 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 3. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 1) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 4. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 5. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty : 1) wykaz dostaw lub usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, 3) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie kontroli zdolności produkcyjnych lub zdolności technicznych wykonawcy, a w razie konieczności także dostępnych mu środków naukowych i badawczych, jak również środków kontroli jakości, z których będą korzystać - w przypadku gdy przedmiot zamówienia obejmuje produkty lub usługi o złożonym charakterze, które mają zostać dostarczone, lub w szczególnie uzasadnionych przypadkach w odniesieniu do produktów lub usług o szczególnym przeznaczeniu, 4) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 6 Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII.2., VII.3., VII.4, VII.5 nie są dołączane do oferty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia napodstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i 5 ustawy Pzp należy na wezwaniezamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przezZamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) informacja z KrajowegoRejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnieskazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawieart. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, żewykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegoalbo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej onaruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lubprzepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawieart. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej 3. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 22 ust. 1b pkt. 1) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygoremwykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następująceoświadczenia i dokumenty: 1) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, żewykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych wpaństwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, 4. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22ust. 1b pkt. 2) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia zpostępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia idokumenty: 1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjną określoną przez zamawiającego. 5. W celu oceny spełnienia przez wykonawcęwarunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3) ustawy Pzp, należy na wezwaniezamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przezZamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty : 1) wykaz dostaw lub usługwykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub sąwykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert, 2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcyw celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymizasobami, 3) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie kontroli zdolnościprodukcyjnych lub zdolności technicznych wykonawcy, a w razie konieczności także dostępnych muśrodków naukowych i badawczych, jak również środków kontroli jakości, z których będą korzystać -w przypadku gdy przedmiot zamówienia obejmuje produkty lub usługi o złożonym charakterze,które mają zostać dostarczone, lub w szczególnie uzasadnionych przypadkach w odniesieniu doproduktów lub usług o szczególnym przeznaczeniu, 4) oświadczenie na temat wielkości średniegorocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przedupływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, 5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowaniatymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotuzamówienia w wysokości: 6000 zł, słownie: sześć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium wwybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowychlub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasyjest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjachubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacasię przelewem na rachunek bankowy: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku: 08 8306 0003 00003160 2000 0010 z adnotacją: "wadium - wywóz osadu" 5. Wadium wniesione w pieniądzuzamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyćz odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przedupływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeńmiędzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznaniana rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwróconewraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było onoprzechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowejza przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione wformie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawieraćstwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadiumzgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowawypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadkuniezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesieniewadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborzenajkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego ofertazostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jakonajkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiającyzwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminuskładania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpieniaprzesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązująuregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0,80
częstotliwość wywozu 0,10
doświadczenie 0,10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na warunkach opisanych w umowie (projekt umowystanowi załącznik do SIWZ). 2. Zmiany nieistotne mogą być wprowadzone, na zasadach opisanych wumowie. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formieaneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być wprowadzoneprzez złożenie pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian do umowy wynikaw szczególności: ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiejnp. prawa podatkowego, prawa lokalnego, sytuacji gospodarczej lub organizacyjnej, lub ze zmianyokoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Zamawiający dopuszczazmiany umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający aniWykonawca nie mogli przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Okoliczności powyższe odnosić sięmogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury,kryzysów finansowych w skali państwowej, ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców,konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizacjęprzedmiotu Umowy. 6. Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczająmożliwość zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególnościprzyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie,utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotuUmowy. W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca, kierując się poszanowaniem wzajemnychinteresów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnymzamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacjiprzedmiotu Umowy oraz wprowadzą do Umowy stosowne zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont/odbudowę schodów zewnętrznych betonowych- Sopot
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont/odbudowę schodów zewnętrznych betonowych, 11 stopni. Mam wszystkie pozwolenia i kosztorys. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI