Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w Lądku Zdroju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLądek-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-17
  • Numer ogłoszenia768055-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 768055-N-2020 z dnia 17.12.2020 r.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.: Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w Lądku Zdroju
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., krajowy numer identyfikacyjny 00028828300000, ul. ul. Wolności  4 , 57-540  Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8115470, e-mail anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl, faks 74 8115470.
Adres strony internetowej (URL): https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/ladek-dlugopole

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój; pokój nr 105 (Sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w Lądku Zdroju
Numer referencyjny: ZP/7/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest:- świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych powstających na terenie obiektów będących własnością Uzdrowiska w Lądku Zdroju, w sposób zapewniający przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa m.in. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.), uchwały nr XX/135/2020 Rady Miejskiej Lądka-Zdroju z dnia 25 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lądek-Zdrój (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 08.07.2020 r. poz.4194),- zorganizowanie jednej objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych (jeżeli Wykonawca zadeklaruje organizację takiej zbiórki- kryterium pozacenowe)- wyposażenie nieruchomości w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych i utrzymywaniu ich w należytym stanie technicznym i sanitarnym - zał. nr 6 zawiera wykaz obiektów Zamawiającego i deklarowane ilości pojemników;- każdorazowe porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami po odbiorze odpadów.2. Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z zbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów oraz pozostałe koszty zamówienia. Ponadto w kosztach uwzględnia się również opłatę za umieszczenie odpadów na składowisku, tzw. opłatę środowiskową – dla masy odpadów, których unieszkodliwienie będzie konieczne podczas zagospodarowania odpadów odebranych przez Wykonawcę.3. W trakcie realizacji usługi możliwe są zmiany adresów i ilości pojemników wg potrzeb Zamawiającego. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby adresów nieruchomości i ilości pojemników. 4. Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Zdrój obejmuje następujące rodzaje odpadów komunalnych:- odpady komunalne zmieszane,- odpady komunalne zbierane selektywnie zawierające frakcje: papieru i tektury, tworzyw sztucznych i metalu, opakowań wielomateriałowych, szkła i opakowań ze szkła, odpadów ulegające biodegradacji w tym odpady zielone,- meble i odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony oraz wielkogabarytowe opakowania ulegające biodegradacji (w przypadku zadeklarowania organizacji takiej zbiórki – kryterium pozacenowe).5.1. W ramach odbioru zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady umieszczone w pojemnikach, przystosowanych do ich składowania oraz odpady, których Zamawiający nie umieścił w pojemniku na odpady ze względu na jego przepełnienie tzw. nadwyżki np. w workach, a także odpady, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu). 5.2. Wykonawca ma obowiązek odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów pozostałych po segregacji z minimalną częstotliwością:a) Zmieszane odpady komunalne (odpady pozostałe po segregacji):- raz na tydzień;b) Frakcje papieru i tektury, tworzyw sztucznych i metalu:- raz na dwa tygodnie c) frakcje szkła i opakowań szklanych: - raz na cztery tygodnie.d) "bioodpady" w tym odpadów zielonych:– raz w tygodniu. Wartość tej części zamówienianie przekracza 30tys. euro, ale łączna wartość poszczególnych części zamówienia przekracza 30tys.euro(zamówienie udzielane w częściach).

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90511200-4
90512000-9
90513000-6
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.03.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: - złożenie oświadczenia, że posiadakompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to zodrębnych przepisów, wg zał. 2 do SIWZ; - posiadanie wpis do rejestru działalności regulowanejprowadzonej przez Burmistrza Lądka - Zdroju, o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) co najmniejzakresie odpadów o kodach: 200101, 200102, 200108, 200139, 200140, 200301, 200399
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: - złożenie oświadczenia, że sytuacjaekonomiczna lub finansowa pozwala Wykonawcy na wykonanie zamówienia, wg zał. 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniania warunku udziału w postępowaniu:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej. Jeśli to możliwe będę wdzięczna za informację odnośnie orientacyjnej ceny instalacji 5kw. Montaż na dachu pokrytym blachą na rąbek. Realizacja Sobótka. Będę wdzięczna za przesłanie oferty. Jak wzrost o np 3 kwh wpływa na cenę całej instalacji?
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lądek-Zdrój: Usługi wywozu odpadów komunalnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI