Wykonanie wentylacji mechanicznej - klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej - klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie (prawe skrzydło) wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: SĄD - jednostka sektora finansów publicznych
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Koszalinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109359
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109359 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Koszalin: Wykonanie wentylacji mechanicznej - klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie (prawe skrzydło) wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 526733-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500000251-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 32252536061, ul. ul. Waryńskiego  7, 75541   Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755, e-mail informatyk@koszalin.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.koszalin.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SĄD - jednostka sektora finansów publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wentylacji mechanicznej - klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie (prawe skrzydło) wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP-2151-3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wentylacji mechanicznej – klimatyzacji, obudowanej systemem płyt modułowych, w prawym skrzydle budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie przy ul. Waryńskiego 7 wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi. Zakres prac obejmuje: BRANŻĘ BUDOWLANĄ (- wykonanie obudowy instalacji klimatyzacji za pomocą systemu płyt modułowych, - wykonanie wsporników do mocowania instalacji w obudowie, - wykonanie pomostów roboczych na poziomie podłogi każdej kondygnacji w szachcie instalacyjnym z krat pomostowych wraz z drzwiami EI-30 oraz drewnianymi listwami opaskowymi (przesłaniającymi), - wymurowanie ściany działowej, dzielącej pomieszczenie biurowe na II piętrze, - wykonanie przekuć w przegrodach budowlanych, w celu przeprowadzenia instalacji, - wykonanie konstrukcji wsporczej pod jednostki zewnętrzne klimatyzacji, - przestawienie drabiny zewnętrznej kolidującej z projektowanymi jednostkami zewnętrznymi klimatyzacji i istniejącą instalacją odgromową.) BRANŻĘ ELEKTRYCZNĄ (- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej WLZ1, WLZ2, WLZ4, - wykonanie rozdzielnicy głównej instalacji klimatyzacji RG-KL, - wykonanie rozdzielnic obwodowych RKL-1, RKL-2, RKL-3, - zasilenia zewnętrznych i wewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych, - instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych w pomieszczeniu nr 314, - ochronę od przepięć, - ochronę od porażeń.). BRANŻĘ SANITARNĄ (- montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych, - prowadzenie instalacji chłodniczej oraz instalacji odprowadzenia spalin.) Zadaniem instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych jest obniżenie temperatury w pomieszczeniach do wymaganego poziomu oraz zapewnienie komfortu termicznego. Dokonanie właściwego doboru i umiejscowienia urządzeń chłodzących pozwoli na utrzymania odpowiednich parametrów w pomieszczeniach. Czynnikiem chłodzącym w zaprojektowanej instalacji jest R 410A. Do chłodzenia pomieszczeń, zaprojektowano układ klimatyzacji VRF City Multi. Jednostki zewnętrzne trójfazowe, chłodzone powietrzem, wyposażone w sprężarkę inwerterową. Dla poszczególnych układów klimatyzacji na kondygnacjach dobrano agregat skraplający. W pomieszczeniach zastosowano jednostki wewnętrzne ścienne. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja: „Projekt wykonawczy wentylacji mechanicznej – klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie, Przedmiary Robót i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić następujące okoliczności: - roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkownika (powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń). W trakcie wykonywanych robót – Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy; - roboty muszą umożliwić Zamawiającemu bezpieczne poruszanie się po budynku. Prace Wykonawca będzie wykonywał od poniedziałku do piątku od godz. 14:00 (prace głośne po godzinach urzędowania Sądu od 15:30 do 20:30). Istnieje możliwość przedłużenia godzin pracy, np. wykonywania prac w soboty od 7:00 do 12:30, za zgodą Zamawiającego; - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy, doprowadzić budynek do stanu czystości tak, aby praca Sądu mogła odbywać się bez zakłóceń. Zakres rzeczowy obejmuje: a)Dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych, b)Wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji oraz robót towarzyszących, c) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 1egz. dokumentacji powykonawczej, d) Przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia przewidzianej przez producenta urządzenia. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty instalacyjne, maksymalnie 60 miesięcy. Gwarancja na urządzenia: co najmniej 7 lat (84 miesiące). Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu dogodnego terminu – nr tel. 94 34 28 744 (Pani Ewa Skarżyńska).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331220-4
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45300000-0, 45321000-3, 45310000-3, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT820374.24
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TERMIKA Sp. z o.o.,  ,  Narwicka 8,  80-557,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 553500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 545460.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 819999.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznej - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ W CHLUDOWIE CELEM POPRAWY ŚRODOWISKA NATURALNEGO
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI