„Modernizacja i remont chodników: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja i remont chodników: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C w Koszalinie”, Zadanie Nr 2: „Remont chodnika przy ul. Władysława IV przy budynku poczty oraz ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 w Koszalinie”, Zadanie Nr 3: „Remont chodnika przy ul. Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej, ul. Karłowicza przy Nr 5-5C oraz Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w Koszalinie”, Zadanie Nr 4: „ Remont chodnika przy ul. Rybackiej w Koszalinie”, Zadanie Nr 5: „Remont chodnika przy ul. Łużyckiej łącznik przy terenie przedszkola oraz ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 w Koszalinie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109088
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109088 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Koszalin: „Modernizacja i remont chodników: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C w Koszalinie”, Zadanie Nr 2: „Remont chodnika przy ul. Władysława IV przy budynku poczty oraz ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 w Koszalinie”, Zadanie Nr 3: „Remont chodnika przy ul. Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej, ul. Karłowicza przy Nr 5-5C oraz Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w Koszalinie”, Zadanie Nr 4: „ Remont chodnika przy ul. Rybackiej w Koszalinie”, Zadanie Nr 5: „Remont chodnika przy ul. Łużyckiej łącznik przy terenie przedszkola oraz ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 w Koszalinie”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 526844-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 33000246600000, ul. ul. Połczyńska  24, 75-815   Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3118060, faks 94 3425419, e-mail dorota.szarkowska@zdit-koszalin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdit-koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja i remont chodników: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C w Koszalinie”, Zadanie Nr 2: „Remont chodnika przy ul. Władysława IV przy budynku poczty oraz ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 w Koszalinie”, Zadanie Nr 3: „Remont chodnika przy ul. Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej, ul. Karłowicza przy Nr 5-5C oraz Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w Koszalinie”, Zadanie Nr 4: „ Remont chodnika przy ul. Rybackiej w Koszalinie”, Zadanie Nr 5: „Remont chodnika przy ul. Łużyckiej łącznik przy terenie przedszkola oraz ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 w Koszalinie”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
TZP.221.16.2017.DSz
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i remont chodników” z podziałem na 5 zadań: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C w Koszalinie”, Zadanie Nr 2: „Remont chodnika przy ul. Władysława IV przy budynku poczty oraz ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 w Koszalinie”, Zadanie Nr 3: „Remont chodnika przy ul. Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej, ul. Karłowicza przy Nr 5-5C oraz Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w Koszalinie”, Zadanie Nr 4: „ Remont chodnika przy ul. Rybackiej w Koszalinie”, Zadanie Nr 5: „Remont chodnika przy ul. Łużyckiej łącznik przy terenie przedszkola oraz ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 w Koszalinie” 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej. Opis części zamówienia: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C w Koszalinie” - ul. Rodła - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 393,50m2, - ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C - wymiana istniejącej nawierzchni z koski betonowej gr. 6cm na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 221,00m2 Łącznie powierzchnia na Zadaniu Nr 1 wynosi: 614,50m2 Zadanie Nr 2: „Remont chodnika przy ul. Władysława IV przy budynku poczty oraz ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 w Koszalinie” - ul. Władysława IV-go przy budynku poczty - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 6cm w ilości 182,34m2, - ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 6cm w ilości 323,80m2, Łącznie powierzchnia na Zadaniu Nr 2 wynosi:506,14m2 Zadanie Nr 3: „Remont chodnika przy ul. Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej, ul. Karłowicza przy Nr 5-5C oraz Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w Koszalinie” - Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 298,20m2, na kostkę betonową bezfazową koloru czerwonego w ilości 40,50m2 oraz na płytki integracyjne koloru żółtego w ilości 1,80m2 , - ul. Karłowicza przy Nr 5-5C - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 301,00m2 - ul. Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w kierunku giełdy - - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 6cm w ilości 255,00m2, Łącznie powierzchnia na Zadaniu Nr 3 wynosi: 856,00m2 Zadanie Nr 4: „Remont chodnika przy ul. Rybackiej w Koszalinie” - ul. Rybacka - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 6cm w ilości 474,00m2 Zadanie Nr 5: „Remont chodnika przy ul. Łużyckiej łącznik przy terenie przedszkola oraz ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 w Koszalinie” - ul. Łużycka łącznik przy terenie przedszkola - wymiana istniejącej nawierzchni z koski betonowej gr. 6cm na kostkę betonową koloru szarego gr. 5cm w ilości 204,00m2, - ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 - wymiana istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych na kostkę betonową koloru szarego gr. 8cm w ilości 83,20m2 oraz na płytki integracyjne koloru żółtego w ilości 1,80m2 Łącznie powierzchnia na Zadaniu Nr 5 wynosi: 289,00m2 Uwaga!!! 1) Wykonawca robót zobowiązany jest do zgłaszania przed przystąpieniem do regulacji zaworów, studni i włazów właścicielom istniejących sieci (np. ZG, MWiK, ORANGE…) oraz do poniesienia ewentualnych kosztów ich odbioru. Taką politykę stosuje ORANGE POLSKA „Zasady wykonywania odbioru końcowego/nadzoru właścicielskiego” dostępne na stronie internetowej http://www.orange.pl/kontrola-dostepu-do-infrastruktury.phtml po dopełnieniu odpowiednich formalności drogą mailową na adres DISU.RNWUUiISzcz@orange.com z wnioskiem o uzyskanie zgody oraz zapewnienie nadzoru ze strony Orange Polska nad pracami planowanymi; przesłanie zwrotnie wypełnionego wniosku na powyżej podany adres e-mail. 2) W miejscach, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga założenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 3. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich zadań lub na poszczególne zadania. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C”, „E” SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, dotyczących prac objętych przedmiotem umowy, niżej wymienionych: - branża drogowa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie Nr 1: „Remont chodnika przy ul. Rodła oraz ul. Śniadeckich przy Nr 15-19C w Koszalinie”
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT109758.24
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane MAGRO inż. Andrzej Grochowina,  magro.koszalin@wp.pl,  ul. Żebrowskiego 42,  75-387,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 92585.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92585.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94350.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca należy do sektora mikroprzedsiębiorstw.
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie Nr 2: „Remont chodnika przy ul. Władysława IV przy budynku poczty oraz ul. Jana Pawła II-go łącznik pomiędzy Nr 2-8 w Koszalinie”
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT97790.67
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.U.H FUKS Krystian Mendziak,  fuksbiuro@wp.pl,  ul. Mazurska 11,  75-394,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 90359.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90359.18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92587.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie Nr 3: „Remont chodnika przy ul. Zwycięstwa przy kaplicy wojskowej, ul. Karłowicza przy Nr 5-5C oraz Hanki Sawickiej przy terenie przedszkola w Koszalinie”
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT145434.70
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane MAGRO inż. Andrzej Grochowina,  magro.koszalin@wp.pl,  ul. Żebrowskiego 42,  75-387,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 128679.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128679.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129594.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca należy do sektora mikroprzedsiębiorstw.
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie Nr 4: „Remont chodnika przy ul. Rybackiej w Koszalinie”
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT79237.10
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.U.H FUKS Krystian Mendziak,  fuksbiuro@wp.pl,  ul. Mazurska 11,  75-394,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 75047.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75047.65
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75293.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Zadanie Nr 5: „Remont chodnika przy ul. Łużyckiej łącznik przy terenie przedszkola oraz ul. Franciszkańska przy Nr 98-100 w Koszalinie”
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT63802.45
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane MAGRO inż. Andrzej Grochowina,  magro.koszalin@wp.pl,  ul. Żebrowskiego 42,  75-387,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57824.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57824.12
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60001.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca należy do sektora mikroprzedsiębiorstw.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub pracowników murarzy, cieśli zbrojarzy - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy lub pracowników murarzy, cieśli zbrojarzy Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Termin prac do ustalenia. Praca na terenie Koszalina i Kołobrzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI