Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie, ul. Władysława Andersa 34.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: SĄD - jednostka sektora finansów publicznych
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Koszalinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109347
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109347 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Koszalin: Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie, ul. Władysława Andersa 34.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 528846-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 32252536061, ul. ul. Waryńskiego  7, 75541   Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755, e-mail informatyk@koszalin.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.koszalin.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SĄD - jednostka sektora finansów publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie, ul. Władysława Andersa 34.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP-2151-4/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34. Ponadto zakres prac przewiduje dokonanie przebudowy pomieszczenia gospodarczego na niskim parterze budynku na ekspozycję kabiny i budowy przeszklonej gabloty na elementy maszynowni. Wykonawca dostarczy urządzenia, zapewni instalację i uruchomienie urządzeń w miejscu pracy oraz szkolenie instruktażowe obsługi w uzgodnieniu z Zamawiającym, rejestrację i odbiór dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty demontażowe i rozbiórkowe (- demontaż istniejącego dźwigu osobowego, - rozbiórka fundamentów w maszynowni i szybie dźwigu, - rozbiórka drzwi przystankowych, - rozbiórka okładzin kamiennych ścian na parterze, - rozbiórka ościeży i posadzek w otworach drzwi przystankowych, - wykonanie zabezpieczeń stropów przez podstemplowanie, - rozbiórka nadproży w otworach drzwiowych, - rozbiórka ścian pomieszczenia gospodarczego na niskim parterze, - wywiezienie gruzu pochodzącego z robót rozbiórkowych, - wywiezienie na składowisko złomu elementów metalowych pochodzących z robót rozbiórkowych) 2. Montaż nadproży i belek w maszynowni (- układanie belek stalowych – nadproży wraz z obmurowaniem końców, - ułożenie belek stalowych w maszynowni wraz z osadzeniem końców w murze, - rozbiórka zabezpieczenia stropów); 3. Montaż dźwigu osobowego (- dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego o udźwigu 1200 kg (kabiny, torów jezdnych, urządzeń maszynowni, elementów zasilania i automatyki, drzwi przystankowych), - wykonanie prób, regulacji i odbiorów po montażu dźwigu); 4. Odtworzenie tynków i okładzin ściennych, z malowaniem i wymianą posadzek (- obudowa belek stalowych – nadproży płytami gipsowo – kartonowymi, - uzupełnienie tynków ościeży, okładzin kamiennych ścian i wypraw z tynków mozaikowych, - odtworzenie tynków ścian i sufitów uszkodzonych podczas robót rozbiórkowych, - uzupełnienie posadzek i cokolików z płytek terakotowych, - malowanie powierzchni odtworzonych tynków ścian wokół przebudowanych otworów drzwi przystankowych, - malowanie emulsyjnych ścian i sufitów pomieszczenia maszynowni, - wykonanie i usunięcie zabezpieczeń posadzek na czas wykonywania robót budowlanych); 5. Wykonanie ekspozycji zdemontowanych urządzeń dźwigowych (- wykonanie fundamentów i cokołów z betonu pod zespół napędowy dźwigu i kabinę zdemontowanego dźwigu, - wykonanie przeszklonej gabloty ekspozycyjnej na urządzenia maszynowni dźwigu, - wykonanie nowych ścian pomieszczenia służącego do ekspozycji kabiny dźwigu, - wykonanie stalowych wzmocnień konstrukcji ściany pomieszczenia ekspozycji, - osadzenie drzwi przystankowych zdemontowanego dźwigu, - montaż stalowych drzwi przystankowych w przygotowanym otworze pomieszczenia ekspozycji, - uzupełnienie posadzek i cokołów z płytek terakotowych wokół nowych ścianek działowych, - malowanie elewacyjnych ścian i sufitów holu na niskim parterze budynku, a także w pomieszczeniu ekspozycyjnym kabiny dźwigu, - malowanie zamontowanych drzwi stalowych przystankowych, - wykonanie wypraw tynkarskich – tynków mozaikowych na powierzchni nowych ścianek, - wykonanie i usunięcie niezbędnych zabezpieczeń posadzek folią na czas prowadzenia robót budowlanych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych i części opisowe SIWZ. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić następujące okoliczności: - roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkownika (powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń). W trakcie wykonywanych robót – Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy.- roboty muszą umożliwić bezpieczne poruszanie się po budynku. Prace Wykonawca będzie wykonywał od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (prace głośne po godzinach urzędowania Sądu od 15:00 do 21:00). Istnieje możliwość przedłużenia godzin pracy, np. wykonywania prac w soboty od 8:00 do 20:00, za zgodą Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy, doprowadzić budynek do stanu czystości tak, aby praca Sądu mogła odbywać się bez zakłóceń. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, maksymalnie 60 miesięcy. Gwarancja na urządzenie (winda): co najmniej 36 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45313000-4
Dodatkowe kody CPV: 45216112-2, 45111300-1, 45400000-1, 45223100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie. tj. do dnia 23 czerwca 2017 r. godz. 11.00 wpłynęła jedna oferta. Wykonawca nie wykazał braku podstaw wykluczenia z postępowania. Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy zobowiązany jest wykluczyć wykonawcę, który „nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu (…), lub nie wykazał braku podstaw do wykluczenia”. Ofertę wykonawcy wykluczonego, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy, uznaje się za odrzuconą. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania albowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT196709.02
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznej - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI