ZP/TP/2021/09 - nici

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP/TP/2021/09 - nici
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolanica-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-15
  • ZamawiającySPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022310
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/TP/2021/09 - nici

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.scm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/TP/2021/09 - nici

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-120ef284-8bab-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.scm.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.scm.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl.Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres zp@scm.pl z wyraźnym podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/TP/2021/09- nici.12.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Małgorzata Siedlecka, Dominika Tust-Kopeć na adres email zp@scm.pl15.3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w szczególności .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, że:Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2021/09 – nici.W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu: prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodzą okoliczności i przypadki określone prawem.Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbędny do osiągnięcia wskazanego wyżej celu. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie określonych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia przez nas Państwa oferty.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.Na podstawie Państwa danych osobowych Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.Państwa dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.Mogą Państwo realizować swoje prawa kierując korespondencję na adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2,Mogą Państwo również napisać do Inspektora Ochrony Danych w Spółce na adres e-mail: daneosobowe@scm.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2021/09 - nici

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 22

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-1- nitka: 0, 2x70; bez igłynici chir. TYP-1- nitka: 0, 90; igła: 40, 1/2 koła, okrągła wzmocniona #nici chir. TYP-1- nitka: 0, 90; igła: 48, 1/2 koła, okrągłaNici chir.-TYP -1 -nitka :0, 75; igła 30, 1/2 koła okrągłanici chir. TYP-1- nitka: 1, 140; bez igłynici chir. TYP-1- nitka: 1, 70; igła: 30, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-1- nitka: 1, 70; igła: 30, igła typu`J` 1/2 koła, okrągła z krótkim końcem tnącym, wzmocnionanici chir. TYP-1- nitka: 1, 90; igła: 30, 1/2 koła, okrągła pogrubionanici chir. TYP-1- nitka: 1, 90; igła: 40, 1/2 koła, okrągła pogrubionanici chir. TYP-1- nitka: 1, 90; igła: 48, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-1- nitka: 2, 150cm; bez igłynici chir. TYP-1- nitka: 2, 2x70; bez igłynici chir. TYP-1- nitka: 2, 70; igła: 48, 1/2 koła, okragła z czterema krawędziami tnącyminici chir. TYP-1- nitka: 2, 90; igła: 43, 1/2 koła, okragłanici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 120; igła: 24, progresywna, okragło-tnącanici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 2x70; bez igłynici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 4x70; igła: 22/26, 1/2 koła, okrągła odczepiananici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 70; igła: 24, 3/8 koła, odwrotnie tnąca plastyczna z zakończenie micro-pointnici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 70; igła: 26, 1/2 kola, okrągłanici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 70; igła: 30, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 90; igła: 48, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-1- nitka: 2/0, 70; igła 37, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-1- nitka: 3/0, 2x70; bez igłynici chir. TYP-1- nitka: 3/0, 70; igła: 19 3/8 koła, igła odwrotnie tnąca plastyczna ,bezbarwna zakończenie micro-point #nici chir. TYP-1- nitka: 3/0, 70; igła: 24, 3/8 koła, igła odwrotnie tnąca #nici chir. TYP-1- nitka: 3/0, 70; igła: 26, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-1- nitka: 4/0, 3x45; bez igłynici chir. TYP-1- nitka: 4/0, 45; igła: 16, 3/8 koła, igła odwrotnie tnąca plastyczna bezbarwna ,zakończenir micro-point #nici chir. TYP-1- nitka: 4/0, 70; igła: 16-18, 3/8 koła, odwrotnie tnąca #nici chir. TYP-1- nitka: 4/0, 70; igła: 19, 3/8 koła, odwrotnie tnąca plastyczna z zakończenie micro-pointnici chir. TYP-1- nitka: 5/0, 45; igła: 2x8mm, 1/4 koła, szpatuła lub microlancetnici chir. TYP-1- nitka: 5/0, 45bezbarwna; igła: 11, 3/8 koła, odwrotnie tnąca plastyczna z zakończenie micro-pointnici chir. TYP-1- nitka: 5/0, 45;bezbarwna igła: 13, 3/8 kola, odwrotnie tnąca plastyczna z zakończenie micro-pointnici chir. TYP-1- nitka: 6/0, 45 bezbarwna; igła: 11, 3/8 koła, odwrotnie tnąca plastyczna z zakończenie micro-pointnici chir. TYP-1- nitka: 6/0, 45; igła: 2x8mm, 1/4 kola, szpatuła lub microlancetnici chir. TYP-1- nitka: 7/0, 45; igła 2x6,5mm, 3/8 koła, szpatułka z mkroostrzemnici chir. TYP-1 – nitka 8/0, 45; igła 2x6mm,3/8 szpatułka z mikroostrzemnici chir. TYP-8- nitka: 1, 75cm, igła: 37mm, 1/2 koła okrągłanici chir. TYP-8- nitka: 1, 75cm, igła: 37mm, 1/2 koła okrągła wzmocnionanici chir. TYP-8- nitka: 2, 75; igła: 37mm, 1/2 koła okrągła wzmocniona czterema krawędziami tnącyminici chir. TYP-8- nitka: 2, 75; igła: 40mm, 1/2 koła okrągła wzmocniona czterema krawędziami tnącyminici chir. TYP-8-nitka 5/0, 3-40cm: igła 2x7-8mm; 1/4mm koła, szpatułkaNici chir. TYP-8, nitka 4/0, 75mm biała, igła 2x12mm, okrągłaNici chir. TYP-8, nitka 0, 75cm, igła 1/2 koła 30mm okrągłaNici chir. TYP-8, nitka 1, 75cm, igła 1/2 koła 30mm okrągła

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-2- nitka: 0, 150; bez igłynici chir. TYP-2- nitka: 0, 70; igła: 30, 1/2 koła, okrągła #nici chir. TYP-2- nitka: 0, 70; igła: 37, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-2- nitka: 0, 90; igła: 48, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-2- nitka: 0, 90; igła: 48, 1/2 koła, okrągła, przysotrzonanici chir. TYP-2- nitka: 1, 70; igła: 30, 1/2 koła, okrągła pogrubionanici chir. TYP-2- nitka: 1, 90; igła: 40, 1/2 koła, okrągła pogrubionanici chir. TYP-2- nitka: 2, 90; igła: 48, 1/2 koła, okrągła nici chir. TYP-2- nitka: 2/0 , 70; igła: 24, 3/8 koła, odwrotnie tnąca #nici cir. TYP-2 – nitka:2/0, 70 cm, igła 26, 1/2 koła, okrągła

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-3- nitka: 2/0 , 70 cm; igła: 22 mm, 1/2koła, odwrotnie tnacanici chir. TYP-3- nitka: 2/0, 70 cm; igła: 26 mm, 1/2 koła, okragłanici chir. TYP-3- nitka: 3/0 , 70 cm; igła: 22mm, 1/2 koła, odwrotnie tnaca #nici chir. TYP-3- nitka: 3/0 , 70 cm; igła: 26 mm, 1/2 koła, okragłanici chir. TYP-3- nitka: 3/0 , 70cm; bezbarwny, igła ;24, 3/8 koła , odwrotnie tnącanici chir. TYP-3- nitka: 4/0 , 45 cm; igła: 19 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnaca #nici chir. TYP-3- nitka: 4/0, 70 cm; igła: 16 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnąca #nici chir. TYP-3- nitka: 5/0, 70cm; bezbarwny, igła 16mm,3/8 koła odwrotnie tnącanici chir. TYP-3- nitka: 5/0, 70cm,bezbarwny, igła 19mm 3/8 koła, odwrotnie tnąca

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-4- nitka: 1, 150 pętla; igła: 40 mm , 1/2 koła, okrągła pogrubionanici chir. TYP-4- nitka: 1, 150 pętla; igła: 48 mm, 1/2 koła, okrągła z czterema krawędziami tnącyminici chir. TYP-4- nitka: 2, 150 pętla; igła: 48 mm, 1/2 koła, okrągła z czterema krawędziami tnącyminici chir. TYP-4- nitka: 0, 150 cm: igła 40mm,1/2 koła ,okrągłanici chir,. TYP-4 nitka, 0, 70cm, igła; 30mm 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-4-nitka: 5/0, 70cm, igła:13mm,1/2 koła, okrągła

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-5- nitka: 0, 75; igła: 30, 1/2 koła, Okragłanici chir. TYP-5- nitka: 2/0, 75; igła: 24, 3/8 koła, odwrotnie tnąca #nici chir. TYP-5- nitka: 3/0, 75; igła: 16, 3/8 koła, odwrotnie tnąca #nici chir. TYP-5- nitka: 4/0, 45; igła: 16, 3/8 koła, odwrotnie tnąca #nici chir. TYP-5- nitka: 5/0, 45; igła: 12, 3/8 koła, odwrotnie tnąca #

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-12a- nitka: 4/0, 45cm bezbarwna; igła: 19mm, 3/8 koła, igła odwrotnie tnąca, kosmetyczna II generacji dwuwklęsła PRIMEnici chir. TYP-6a- nitka: 0, 70cm fioletowa; igła: 40mm,1/2koła igła okrągła, wzmocniona, TAPER POINTnici chir. TYP-6a- nitka: 1, 90cm fioletowa; igła: 48mm, 1/2koła ,okrągła wzmocniona,TAPER POINTnici chir. TYP-6a- nitka: 2, 90cm niebarwiona; igła: 48mm, 1/2koła ,okrągła,wzmocniona,TAPER POINTnici chir. TYP-6-nitka 2/0 , 70cm długość, fioletowa, igła 26mm, 1/2 koła okrągła , wzmocniona Taper Point nici chir. TYP-6-nitka 0 , 90cm długość,fioletowa, igła 48mm, 1/2 koła okrągła , wzmocniona Taper Pointnici chir. TYP-6 -nitka 2/0 , 70cm, długość fioletowa, igła 48mm, 1/2 koła okrągła , wzmocniona, rozwarstwiająca Taper Point PLUSnici chir. TYP-6 nitka 2/0, 70 cm fioletowa, igła 40mm, 1/2 koła okragła wzmocniona TAPER POINT

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-7- nitka: 6/0, 30-45cm; igła: 2 x 6-8mm, 3/8 koła, szpatułanici chir. TYP-7- nitka: 8/0, 30cm; igła: 2 x 6-7mm, 1/2 koła, szpatuła

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. -nitka: 1, długość nici 45cm, igła o rozmiarze 40mm 1/2 koła okrągła wzmocnionanici chir. - nitka: 2/0, długość nici 14x14cm, igła o rozmiarze 26mm 1/2 koła okrągłanici chir. - nitka: 3/0, długość nici 14x14xcm. Igła o rozmiarze 26mm 3/8 koła odwrotnie tnąca

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Silikonowe tasiemki retrakcyjne, nieprzepuszczalne dla promieni RTG w róznych kolorach i średnicach, szerokość 1,5 mm, 75 cmSilikonowe tasiemki retrakcyjne, nieprzepuszczalne dla promieni RTG w róznych kolorach i średnicach, szerokość 2,5 mm, 75 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-10- nitka: 5/0, 76 cm; igła: 13 mm, 1/2 koła.nici chir. TYP-10- nitka: 5/0, 91 cm; igła: 13 mm, 3/8 koła

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-11- nitka: 1, 75 cm; igła: 30 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 1, 75 cm; igła: 39 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 1/0, 75 cm; igła: 30 mm, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-11- nitka: 1/0, 75 cm; igła: 30 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 10/0, 10-15 cm; igła: 3,8-4 mm, 3/8 koła, okrągłanici chir. TYP-11- nitka: 10/0, 10-15cm; igła: 5-7mm, 3/8 koła, okrągła szpatuła lyb mikrolancetnici chir. TYP-11- nitka: 10/0, 30 cm; igła: 2x6-6,5 mm, 3/8 koła, okrągła szpatuła lub mikrolancetnici chir. TYP-11- nitka: 2/0, 75 cm; igła: 30 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 2/0, 75 cm; igła: 24 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir., TYP – 11 nitka 2/0, 75 cm; igła 26mm, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-11- nitka: 3/0, 75 cm; igła: 16 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 3/0, 75 cm; igła: 19 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 3/0, 75 cm; igła: 24 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 3/0, 75 cm; igła: 30 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 3/0, 90 cm; igła: 35 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 4/0, 45 cm; igła: 16 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 4/0, 45 cm; igła: 19 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 5/0, 45 cm; igła: 12 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 5/0, 45 cm; igła: 16 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 5/0, 75 cm; igła: 19 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-11- nitka: 8/0, 10-15 cm; igła: 6 mm, 3/8 koła, okrągła, micronici chir. TYP-11- nitka: 9/0, 10-15 cm; igła: 4 mm, 3/8 koła, okrągłaNici chir.TYP-11-nitka:4/0, 60cm; igła:12mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącaNici chir.TYP-11-nitka:6/0, 60cm; igła:12mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącaNici chir.TYP-11-nitka:6/0, 45cm; igła:13mm, 3/8 koła, odwrotnie tnąca z zakończeniem, Micro-pointplastyczna/kosmetycznaNici chir.TYP-11-nitka:2, 100cm; igła:90mm, 3/8 koła, odwrotnie tnącanici chir. TYP-12- nitka: 2/0, 75 cm; igła: 26 mm, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-12- nitka: 2/0, 75 cm; igła: 30 mm, 1/2 koła, okrąglanici chir. TYP-12- nitka: 2/0, 75 cm; igła: 37 mm, 1/2 koła, okragłanici chir. TYP-12- nitka: 3/0, 45 cm; igła: 24 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnąca z dwoma kolorowymi guziczkami #nici chir. TYP-12- nitka: 3/0, 90 cm; igła: 2X22 mm, 1/2 koła, okragłanici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 75 cm; igła: 17 mm, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-12- nitka: 5/0, 75 cm; igła: 13 mm, 1/2 koła, okrągła #

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-12- nitka: 3/0, 75 cm; igła: 22 mm, 1/2 koła, okrągła .TAPER POINTnici chir. TYP-12- nitka: 3/0, 90 cm; igła: 26 mm, 1/2 koła, okrągła ,CCz mikroostrzem podwójna.nici chir. TYP-12- nitka: 3/0, 90 cm; igła:2X 26 mm, 1/2 koła, okrągło-tnąca,TAPERCUTnici chir. TYP-12- nitka: 3/0, 90cm; igła 2X 17mm, 1/2 koła, okrągło -tnąca, TAPER CUTnici chir. TYP-12- nitka: 3/0, 75 cm, niebarwiona, igła 19; 3/8 koła, odwrotnie tnąca, kosmetyczna II generacji, dwuwklęsła, PRIMEnici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 75cm, niebarwiony, igła 19mm 3/8 koła, odwrotnie tnąca, kosmetyczna II generacji, dwuwklęsła, PRIMEnici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 90 ETHALLOYcm, niebieska, igła; 2x20mm; 1/2 koła okrągła, TAPER POINTnici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 45 cm; igła: 16 mm, 3/8 koła, konwencjonalnie tnąca kosmetyczna IIgener. dwuwklęsła PRIMEnici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 75 cm; igła: 17 mm, 1/2 koła, okrągłanici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 90 cm; igła: 20 mm, 1/2 koła, okrągła,PODWÓJNA CZARNA,visin black TAPER POINTnici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 90 cm; igła: 26 mm, 1/2 koła, okrągła CCz z mikroostrzem podwójna.nici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 90 cm; igła: 2X22 mm, 1/2 koła, okrągła-tnącanici chir. TYP-12- nitka: 5/0, 60cm; igła: 13 mm, 1/2 koła, okrągłaCC z mikroostrzem podwójna,szew samouszczelniajacynici chir. TYP-12- nitka: 5/0, 75 cm; igła: 13 mm, 1/2 koła, okrągła ,PODWÓJNA CZARNA TAPER POINT,śred.305 micronów 180 st.nici chir. TYP-12- nitka: 5/0, 75 cm; igła: 13 mm, 1/2 koła, okrągła TAPERPOINT kąt 180 ,śred 356nici chir. TYP-12- nitka: 5/0, 75 cm; igła: 17 mm, 1/2 koła, okrągła TAPERPOINTnici chir. TYP-12- nitka: 5/0, 90 cm; igła: 17mm, 1/2 koła, okrągła podwójnanici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 45cm; igła: 13mm, 3/8 koła, odwrotne tnąca kosmetyczna II gen dwuwklęsła Primenici chir. TYP-12- nitka: 4/0, 90 cm; igła: 2X16 mm, 1/2 koła, okrągła CC z mikroostrzemnici chir. TYP-12- nitka: 6/0, 45 cm; igła: 11 mm, 3/8 koła, odwrotnie tnąca, kosmetyczna IIgen.dwuwklęsła PRIMEnici chir. TYP-12- nitka: 6/0, 45cm; igła 13 mm; 1/2 koła okrągła, średnica 305 micronów, 180 st.nici chir. TYP-12- nitka: 6/0, 60 cm; igła: 2x13 mm, 1/2koła, okrągła CC z mikroostrzem 305 micronów 180 st.nici chir. TYP-12- nitka: 7/0, 60 cm; igła: 8 mm, 3/8 koła, okrągła ,podwójna czarna TAPER POINT śr.175,kat 130 st.nici chir. TYP-12- nitka: 7/0, 75 cm; igła: 2x9,3 mm, 3/8 koła, okrągła, czarna Vsi Blacknici chir- TYP-12 – nitka: 8/0 60 cm niebieska, igła:8 mm, 3/8 koła , okrągła podwójna TAPER POINT, średnica 175 mikronów, kąt 130 stopni, cięciwa 7mm 8767Hnici chir. TYP-12- nitka: 5/0, 45cm, niebieski; igła: 16mm, 3/8 koła, odwrotne tnąca kosmetyczna II gen dwuwklęsła Primenici chir-TYP 12- nitka 2/0 90cm niebieska, igła: 26mm 1/2 koła, okragła, podwójna TAPER POINT

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowy stapler skórny z szerokimi 35 zszywkami powlekanymi teflonem grzbiet staplera 6,9mm, nóżka 3,6mmKolagenowy materiał do uzupełniania ubytków kostnych o wym. 1x1x1cmKolagenowy materiał do uzupełniania ubytków kostnych o wym. 2x1x1cmSyntetyczna, wchłanialna taśma do szycia narządów miąższowych igła okrągła-tępa, 85 mm, 1/2 koła, 60 cm, szerokość 0,3 cmwosk kostny -mieszanina wosku pszczelego (70%) i wazeliny (30%), 2,95g listek

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-14- nitka: 9/0, 8cm; igła: 6,1mm, 3/8 koła, microlancet 150mikronów,igła pojedyńczanici chir. TYP-14- nitka:momofilament 10/0,30cm igła 2x 6-6,1 mm , 3/8 koła, mikrolancetowata 140 st 150 micronównici chir. TYP-14 nitka:momofilament 10/0,8 6-6,1 mm , 3/8 koła, mikrolancetowata 140 st 150 micronów

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir.TYP-15 -nitka: 10/0, 20cm, igła: prosta x2, szpatułka, średnica igły 0,15mm; długość igły 15,15mmnici chir.TYP-15 -nitka: 10/0, 20cm; igła: 1/4 koła, średnica igły 0,23mm, długość igły 15.30mm; ilość igieł 2 z pętlą

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-16 - nitka: 4/0 , 45cm niebarwiona, igła: 16mm, 3/8 koła igła konwencjonalnie tnąca, kosmetyczna, II generacji, dwuwklęsła, PRIMEnici chir. TYP 16,- nitka: 4/0 , 45cm niebarwiona, igła: 19mm, 3/8 koła igła odwrotnie tnącanici chir. TYP 16,- nitka 5/0: 45cm niebarwiona, igła; 13mm, 3/8 koła, igła odwrotnie tnąca kosmtyczna II generacji, dwuwklęsła, PRIME

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nici chir. TYP-14- nitka: 3/0, 45cm; igła: 19mm, 3/8 koła, odwrotnie tnąca,plastyczna bezbarwnanici chir. TYP-16 a - nitka: 4/0 , 45cm niebarwiona, igła: 16mm, 3/8 koła igła konwencjonalnie tnąca, kosmetyczna, II generacji, dwuwklęsła, PRIMEnici chir. TYP 16a,- nitka: 4/0 , 75cm niebarwiona, igła: 19mm, 3/8 koła igła odwrotnie tnącanici chir. TYP 16a,- nitka 5/0: 45cm niebarwiona, igła; 13mm, 3/8 koła, igła odwrotnie tnąca kosmtyczna II generacji, dwuwklęsła, PRIMEnici chir. TYP-16 a - nitka: 4/0 , 45cm niebarwiona, igła: 16mm, igła komponowanej krzywiźnie odwrotnie tnąca, kosmetyczna, II generacji, dwuwklęsła, PRIMEnici chir. TYP-16 a - nitka: 5/0 , 45cm niebarwiona, igła: 11 mm, 3/8 koła igła odwrotnie tnąca, kosmetyczna, II generacji, dwuwklęsła, PRIMENić chir.- TYP-16a- nitka 4/0, 17mm , 70 cm niebarwiona, igła 1/2 koła , okrągła, rozwarstwiająca TAPER POINT PLUSNić chir. - TYP-16a- nitka 3/0, 17mm, 70 cm niebarwiona ,igła 1/2 koła, okragła, rozwarstwiająca TAPER POINT PLUSNić chir.TYP-16a - nitka 5/0, 13mm, 45 cm niebarwiona ,igła 1/2 koła, okragła, TAPER POINT

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nić chir.-TYP 17, -nitka 3/0, 30cm; igła 1/2 koła 26mm

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nić chir. TYP-18-nitka 8/0, 13cm czarna; igła:3/8 koła,5mm, okrągła, TAPER POINT, średnica 130 mikronów, kąt 135 stopni, cięciwa 4mmnić chir. TYP-18-nitka 9/0, 13cm czarna; igła, 3/8 koła, 3,8mm, okrągła TAPER POINT, średnica: 75 mikronów, 135 stopni, cięciwa 3mmNIĆ CHIR. typ-18 – nitka 9/0, 30cm czarna ; 3/8 koła, 6,5 mm ; igła szpatułkowa z mikroostrzem podwójna MICRO POINT średnica 152 mikronów, kąt 140 stopninici chir. TYP-18 - nitka 10/0 , 30cm czarna ; igła 3/8 koła, 6,5mm , igła szpatułkowa wklęsła podwójna CS ULTIMA śr 178 mikronów, kąt 140 stopninić chir. TYP-18-nitka 10/0, 13cm czarna,igła 3/8 koła 3,8mm, okrągła,TAPER POINT, średnica 75 mikronów, 135 stopni, cięciwa 3mmnici chir. TYP-18- nitka 11/0, 13 cm czarna; igła 3,8 mm, koła, okrągła TAPER POINT średnica 50 mikronów, kat 135 stopni, cięciwa 3mmnici chir. TYP-18 nitka 10/0, 30 cm czarna; igła 6,5mm szpatułkowa wklęsła podwójna CS Ultima,średnica 178 mikronów, kat 140 stopni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nić chir TYP-19. - nitka 4/0, 17mm, 75 cm zielony, igła 1/2 koła, okrągła TAPER POINTNić chir TYP-19.- nitka 3/0, 17 mm, 75 cm zielony, igła 1/2 koła, okrągła TAPER POINT

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici sterylne, niewchłanialne, polipropylenowe, produkt pakowany pojedynczo lub po dwie sztuki. Nici modelujące do uniesienia tkanek miękkich - naciągnięcie skóry i wypłycenie widocznych zmarszczek i fałd. Produkt sterylny:igła/2igły (obustronnie ostra, trójkątna igła tnąca) – prosta, długość: od 50mm do 200 mm. Długość nici: od 150 mm do 500 mm. Rozmiar nici 2/0. Nić z wypustami umożliwiającymi pewniejsze umocowanie nici wewnątrz skóry oraz wzmocnienie efektu zabiegu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 22

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nić 8-0, o średnicy 140 μm, kształcie 3/8, łuku 6,4 mm, kolor igły czarny długość nitki 15 cm, przekrój igły okrągły, nić mikrochirurgicznaNić 9-0, o średnicy 100 μm, kształcie 3/8, łuku 5,1 mm, kolor igły czarny długość nitki 15 cm, przekrój igły okrągły, nić mikrochirurgicznaZacisk mikrochirurgiczny; na tętnicę jednorazowego użytku o średnicy poniżej 1 mm kolor żółty, siła zamknięcia 40g, zacisk mały tętniczyZacisk mikrochirurgiczny na tętnicę jednorazowego użytku o średnicy od 1mm do 2mm TKM kolor żółty, siła zamknięcia 60g,zacisk średni tętniczyZacisk mikrochirurgiczny na tętnicę jednorazowego użytku o średnicy od 2mm do 4mm kolor żółty, siła zamknięcia 120g, zacisk duży tętniczyZacisk mikrochirurgiczna na żyłę jednorazowego użytku o średnicy poniżej kolor zielony, siła zamknięcia 20g, zacisk mały żylny Zacisk mikrochirurgiczny na żyłę jednorazowego użytku o średnicy od 1mm do 2mm kolor zielony, siła zamknięcia 30g, zacisk średni żylnyZacisk mikrochirurgiczny na żyłę jednorazowego użytku o średnicy od 2mm do 4mm kolor zielony, siła zamknięcia 60g, zacisk duży żylny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 7.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku konieczności ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności posiadania w/w dokumentów.7.1.3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ,7.1.4. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia „Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz załączenie 2 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane .Dowodami tymi są w szczególności: 7.1.4.1. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;7.1.4.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów , o których mowa w punkcie powyżej.W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z referencji albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.7.1.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.1.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy ma gwarantować rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:7.1.6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;7.1.6.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.7.1.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zgodnie z art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku konieczności ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności posiadania w/w dokumentów.7.1.3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ, 7.2.2 Aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

10.1. Aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175, 447 i 534 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 6 września 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 449, 399 i 959 z późn. zm.) 10.3 deklaracji zgodności CE wystawionej przez wytwórcę i certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych wyrobu oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności.10.2. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego.10.3. Materiały informacyjne dotyczące oferowanego wyrobu zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta– w języku polskim.10.4. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w języku polskim, które mają zostać dostarczone zawierające dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 107 ust. 2 Pzp). Przedmiotowe środki dowodowe należy załączyć w postaci pliku oznaczonego, którego pakietu i pozycji dotyczą.10.5. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 10 do SWZ, że Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni, próbki zaoferowanego asortymentu w ilości nie większej niż 1 szt. do każdej pozycji, w celu potwierdzenia, że oferowany wyrób spełnia określone w niniejszym SWZ parametry. Próbki muszą posiadać oryginalną etykietę producenta i opis w języku polskim, z wszystkimi niezbędnymi danymi dotyczącymi produktu. W przypadku wybrania najkorzystniejszej oferty danego Wykonawcy, próbki będą stanowiły załącznik do umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

10.1. Aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175, 447 i 534 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 6 września 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 449, 399 i 959 z późn. zm.) 10.3 deklaracji zgodności CE wystawionej przez wytwórcę i certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych wyrobu oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności.10.2. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego.10.3. Materiały informacyjne dotyczące oferowanego wyrobu zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta– w języku polskim.10.4. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w języku polskim, które mają zostać dostarczone zawierające dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 107 ust. 2 Pzp). Przedmiotowe środki dowodowe należy załączyć w postaci pliku oznaczonego, którego pakietu i pozycji dotyczą.10.5. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 10 do SWZ, że Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni, próbki zaoferowanego asortymentu w ilości nie większej niż 1 szt. do każdej pozycji, w celu potwierdzenia, że oferowany wyrób spełnia określone w niniejszym SWZ parametry. Próbki muszą posiadać oryginalną etykietę producenta i opis w języku polskim, z wszystkimi niezbędnymi danymi dotyczącymi produktu. W przypadku wybrania najkorzystniejszej oferty danego Wykonawcy, próbki będą stanowiły załącznik do umowy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą11.1 Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ11.2. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SWZ, w formacie pdf oraz arkusza kalkulacyjnego (.xls, .xlsx .ods) o nazwie pliku wg podanego wzoru: nazwa firmy_numer postępowania.11.3. Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług - załącznik nr 6 do SWZ11.4. Uzupełniony wzór umowy o dane Wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ 11.5 Załącznik nr II do projektu umowy - załącznik nr 8 do SWZ,11.6. Oświadczenie dot. RODO - załącznik nr 9 do SWZ11.7 Oświadczenie o dostarczeniu próbek – załącznik nr 10 do SWZ11.7. Dokumenty potwierdzające wykaz 2 dostaw

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Składanie ofert przez podmioty występujące wspólnie8.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.2, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.3. podmioty składają wspólnie, tj.: warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie. 8.2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 8.2.1. podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,8.2.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę ;8.2.3. każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SWZ.8.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa:9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1. 9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.9.1.3. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3.4 Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy z uwzględnieniem zapisów art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.),w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:a) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy o wszystkich zmianach wprowadzonych do przedmiotu umowy lub wycofaniu z produkcji. Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim, do zaproponowania zamiennika, pod warunkiem, że cena zamiennika nie przekracza ceny przedmiotu umowy oraz spełnia parametry określone przez Zamawiającego.b) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do zawartej umowy zmiany dotyczącej przedłużenia okresu obowiązywania umowy, z zachowaniem tych samych warunków w przypadku gdy w zakresie ilościowym przedmiot umowy nie zostanie wyczerpany w podstawowym okresie obowiązywania umowy. W przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w zdaniu poprzednim okres obowiązywania umowy nie może łącznie przekroczyć 2-ch lat. c) Ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia określone w załączniku nr 1 do Umowy są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w ramach poszczególnych pozycji asortymentowych w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty a zarazem Umowy wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania pełnej ilości i asortymentu umowy określonych w umowie. W takiej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 80% wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1.d) Zamawiający przewiduje zmianę umowy gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia, lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.3.5 Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Wprowadzanie do umowy innych zmian jest niedopuszczalne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II S.A. ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica- Zdrój.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Opis sposobu przygotowania ofert15.1 Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 15.2 Na miniPortalu Wykonawca szyfruje ofertę. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 15.3 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w szczególności .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym. 15.4 Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertę należy złożyć w oryginale. 15.5 Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp. 15.6 Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. 15.7 Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.15.8 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 15.9 Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie, więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy. 15.10 Oferty do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 , sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ. 15.11 Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego oraz dopuszcza dołączenia katalogu elektronicznego do składanej oferty. 15.12 Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty w formie oryginałów w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty.Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia21.1. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp.( art. 505-590).Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy w SWZ i załącznikach
2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kołdry i poduszek firmy Muflon - Gromadka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kołdrę 22,2 , dwie poduszki 40, 80 cm i materac 21,6 firmy Muflon nowe i jaki byłby to koszt do 24 grudnia. Dziękuję i pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa odczynników laboratoryjnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Polanica-Zdrój: ZP/TP/2021/08 - art. żywnościowe
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu: „Dobry początek”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa odczynników laboratoryjnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI