Konserwacja sieci oświetleniowej – bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja sieci oświetleniowej – bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Polanica-Zdrój w roku 2021/2022r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolanica-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyGMINA POLANICA-ZDRÓJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023682
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja sieci oświetleniowej – bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Polanica-Zdrój w roku 2021/2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLANICA-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717941

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariadskp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja sieci oświetleniowej – bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Polanica-Zdrój w roku 2021/2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3768294f-8d5d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006332/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja oświetlenia ulicznego od 1 kwietnia 2021r. do 31.03.2022r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polanica.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polanica.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówieńpublicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://polanica.logintrade.net.2. Wykonawcazobowiązany jest składać wszystkie dokumenty (oferty oraz oświadczenia) pod rygorem nieważnościopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3.Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowezłożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://polanica.logintrade.net w wierszu oznaczonymtytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przezWykonawcę jest bezpłatne.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie. Wykonawca posiadający konto naPlatformie zakupowej https://polanica.logintrade.net ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany,wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ orazkomunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. 5. Wymagania techniczne i organizacyjnewysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały wInstrukcji korzystania z Platformy na: https://polanica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja sieci oświetleniowej – bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Polanica-Zdrój w roku 2021/2022 - 1 zadanie

4.2.6.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:1) CENA – 60 %2) CZAS REAKCJI NA USUNIĘCIE AWARII SIECI OŚWIETLENIOWEJ – 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS REAKCJI NA USUNIĘCIE AWARII SIECI OŚWIETLENIOWEJ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn. a) są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE1.5 sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE1.6 zdolności technicznej lub zawodowej a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, która obejmuje konserwację co najmniej 1500 punktów świetlnych realizowaną przez okres co najmniej 1 roku w ramach jednego zamówienia;b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczenia napięcia, uprawniające do kierowania robotami związanymi z sieciami, instalacjami i urządzeniami elektrycznymi i elektroenergetycznymi,- co najmniej jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu oraz kontrolno-pomiarowym dla urządzeń o napięciu do 1 kV,- co najmniej jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu dla urządzeń o napięciu do 1 kV. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie. Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa w pkt b) SWZ uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.c) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami/urządzeniami technicznymi:1) podnośnik koszowy na samochodzie – min. 1 szt.,2) mikrokoparka – min. 1 szt.,3) samochód dostawczo-osobowy do 3,5 T – min. 1 szt.,4) urządzenie do zagęszczania gruntu – min. 1 szt.,5) sprzęt kontrolno-pomiarowy w tym: miernik do pomiaru izolacji – min. 1 szt., miernik do pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej – min. 1 szt., wskaźnik napięcia – min. 1 szt.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, która obejmuje konserwację co najmniej 1500 punktów świetlnych realizowaną przez okres co najmniej 1 roku w ramach jednego zamówienia;3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;4) Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy5) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wpłaty wadium.1. Wniesienie wadium1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert.2) Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w : Bank PKO S.A. o/Polanica-Zdrój, nr konta: 34 1240 3464 1111 0010 3997 8269, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na : Konserwacja sieci oświetleniowej – bieżąca naprawa i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Polanica-Zdrój w roku 2021/2022”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, októrym mowa w rozdz. IX.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu,brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2.Przed podpisaniem umowyWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty,jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tychWykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron na piśmie pod rygorem nieważności.2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, istotna zamiana warunków Umowy określona w art. 454 pzp. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku:1) konieczność zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, pod warunkiem spełnienia przez niego wszystkich wymogów określonych w specyfikacji warunków zamówienia,2) konieczności wydania lub zmiany decyzji organów administracyjnych lub innych uprawnionych podmiotów (w tym m.in. Tauron) związanych z przedmiotem zamówienia,3) zaistnienia siły wyższej lub innej nieprzewidzianej okoliczności (w tym wystąpienia epidemii SARS-COV-2 lub podobnej i związanych z tym zmian w funkcjonowaniu Zamawiającego lub Wykonawcy niezależnych od nich), a mających wpływ na realizację umowy,4) w wyniku braku dostępności części zamiennych do urządzenia objętego umową lub takiej awarii sprzętu, że naprawa będzie niemożliwa bądź nieopłacalna i nastąpi konieczność wyłączenia urządzenia z eksploatacji, wówczas Strony pisemnie ustalą dalszy sposób działania;5) nastąpi istotne (tj. powyżej 5%) zwiększenie liczby urządzeń ponad liczby wskazane w OPZ z uwagi na zmiany organizacyjne po stronie Zamawiającego lub jego decyzję związaną z funkcjonowaniem gminy, wówczas Strony podejmą negocjacje mające na celu ewentualne proporcjonalne do liczby sprzętu zwiększenie wynagrodzenia,6) nastąpi istotne zmniejszenie liczby urządzeń (tj. powyżej 5%) ze względów technicznych, technologicznych związanych ze stanem urządzeń (np. zniszczenie), wyłączenia z eksploatacji, sprzedaży, wówczas wynagrodznie Wykonawcy zostanie proporcjonalnie zmniejszone.7) w pozostałych przypadkach wymienionych w art. 455 pzp pod warunkiem ziszczenia się przesłanek tam wskazanych.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji oświetlenia i pozostałego sprzętu. Zmiana taka nie wymaga formy aneksu, a jedynie Zamawiający poinformuje Wykonawcę na adres e-mail .......................o zmianie lokalizacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://polanica.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzedam nowe opony letnie - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Sprzedam nowe opony letnie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI