Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu: „Dobry początek”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu: „Dobry początek”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-04-01
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022297
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu: „Dobry początek”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004345575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 102/102a

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-012

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu: „Dobry początek”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b659c70-8c93-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005761/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Specjalistyczne poradnictwo dla uczestników projektu (terapia)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dobry początek

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (Numeracja zgodna z SWZ) 14.1.41Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal orazRegulaminie ePUAP.14.1.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 14.2. SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi) oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).14.3.2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@mops.lodz.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Strony oświadczają, że wypełniły obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 roku, s. 1) RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu realizacji niniejszej umowy.2. Obowiązek informacyjny Zamawiającego zawarty jest w załączniku nr 1 do umowy – stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 10 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na przeprowadzeniu indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego dla 180 Uczestników Projektu „Dobry początek”.2. Zakres wsparcia obejmuje łącznie 1 128 godzin zegarowych, w tym:a) opracowanie Indywidualnego Planu Działania w wymiarze 720 godzin zegarowych (4 godziny na 1 Uczestnika Projektu);b) indywidualne poradnictwo zawodowe w wymiarze 360 godzin zegarowych (2 godziny na 1 Uczestnika Projektu);c) przygotowanie i przeprowadzenie grupowego poradnictwa zawodowego w wymiarze 48 godzin zegarowych (12 grup, każda grupa 4 godziny zajęć). Ilość Uczestników na grupowych warsztatach będzie ustalana indywidualnie z Wykonawcą i będzie zależała od obowiązujących przepisów w zakresie przeciwdziałania Covid-19.3. Miejsce realizacji wsparcia: Klub Integracji Społecznej, ul. Księży Młyn 2 w Łodzi.4. Liczba osób objętych indywidualnym i grupowym wsparciem może ulec zmianie (zmniejszyć się), bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, z tym że liczba ta nie może być mniejsza niż 100 osób. 5. Doradztwo zawodowe (indywidualne i grupowe) w miejscu wskazanym w ust. 3 musi być zrealizowane w godzinach 08:00 – 16:00 (poniedziałek, środa, czwartek, piątek) oraz 09:00-17:00 (wtorek). 6. Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia (KRAZ) zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1409 ze zm.) 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia środków ochrony osobistej podczas realizacji wsparcia.8. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich powszechnie obowiązujących przepisów związanych z zapobieganiem COVID-19, a także zgodnie z wytycznymi stosownych organów. 9. Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia jej zawarcia przez okres kolejnych 22 miesięcy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia określonego w umowie w zależności co nastąpi pierwsze. 10. W terminie określonym w zdaniu poprzednim Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy. Przez realizację przedmiotu umowy Zamawiający rozumie zakończenie indywidualnego i grupowego doradztwa zawodowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Kryteria oceny ofert: cena- 60 pkt, doświadczenie w realizacji doradztwa zawodowego - 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w realizacji doradztwa zawodowego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia (KRAZ) zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1409 ze zm.) aktualizowany zgodnie z przepisami.2. zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu doradztwa zawodowego tj. zrealizowała w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 200 godzin doradztwa zawodowego (indywidualnego lub grupowego) oraz posiadającą:- wykształcenie w zakresie doradztwa zawodowego lub pedagogiki na kierunkach: pedagogika, pedagogika pracy, psychologia, socjologia, polityka społeczna, nauki społeczne, ekonomia lub- wykształcenie wyższe I lub II stopnia niezależnie od kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie m.in.: doradztwa zawodowego, doradztwa edukacyjno-zawodowego, doradztwa zawodowego i personalnego, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów/studiów podyplomowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodleganiu do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu do złożenia aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia oniepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4a-4b do SWZ.Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzeniebraku podstaw do wykluczenia: 1. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3a-3b do SWZ. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający wymaga kopii wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 ze zm.) aktualizowany zgodnie z przepisami.2. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w zakresie zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Ogłoszenia )

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.1 SWZ tj. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 3a do SWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.2 SWZ tj. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 4a do SWZ).4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) Oświadczenie Wykonawcy, wzakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tejsamej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest w przypadku zmiany stawki VAT dopuszcza się możliwość zmiany w zakresie kwoty VAT, natomiast kwota wynagrodzenia brutto nie może ulec zmianie.2. Zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie związanym z przestrzeganiem wszelkich obowiązujących przepisów dotyczących zapobiegania COVID-19, a także zgodnie z wytycznymi stosownych organów.3. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, kiedy z uwagi na warunki epidemiologiczne realizacja umowy nie może odbyć się w terminie wskazanym w § 3 ust 1 umowy. W przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 4. Zmiany umowy, nie stanowią:a) zmiana wskazanych w umowie osób nadzorujących realizację przedmiotu umowy, określonych w §5 ust. 2 niniejszej umowy,b) zmiana danych teleadresowych stron,c) zmiana danych rejestrowych stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

(Numeracja zgodna z SWZ)33.1. Zamawiający nie przewiduje:33.1.1. zawarcia umowy ramowej,33.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych33.1.3. przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej33.1.4. rozliczania w walutach obcych,33.1.5. aukcji elektronicznej,33.1.6. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,33.1.7. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,33.1.8. udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji.33.2. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku nr 7 do SWZ).1. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.2. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług psychologicznych - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług psychologicznych dla 100 uczestników projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa samochodów osobowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Ręczniki papierowe
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: ZP/TP/2021/09 - nici
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI