Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych i drobnych wielorazowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych i drobnych wielorazowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuck
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-30
  • Numer ogłoszenia591003-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591003-N-2020 z dnia 2020-09-30 r.

Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych i drobnych wielorazowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 30822900000000, ul. ul. 1 Maja  , 84-100  Puck, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 673 09 12, e-mail zamowieniapubliczne@wp.pl, faks 58 673 22 81.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpucki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpitalpucki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalpucki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
ul. 1 Maja 13A, 84-100 Puck, sekretariat, IIp.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych i drobnych wielorazowych
Numer referencyjny: ZP/08/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych i drobnych wielorazowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem ilości zawiera załącznik nr 2 SIWZ – formularz cenowy.

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33190000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.3. Dokument, o którym mowa w ust. 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 3 stosuje się.5. Zamawiający informuje, że w oparciu o art. 26 ust. 6 ustawy, dla potwierdzenia spełnienia warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania, określonego w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych6. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (t.j. dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Karty katalogowe producenta wyrobu:a) zakres 15, poz. 4b) zakres 17, poz. 1 i 2c) zakres 20, poz. 2, 3 i 4d) zakres 27, poz. 22) próbki gotowego wyrobu w opakowaniach gwarantujących sterylność i możliwość użycia w celu zweryfikowania parametrów określonych w SIWZ. Próbki należy dostarczyć w ilości po 1 szt., z wyłączeniem próbek wymienionych pod litera „l” (zakres 43)a) zakres 2, poz. 5 b) zakres 3, poz. 2 i 6 c) zakres 5, poz. 1, 2 d) zakres 8, poz. 7 e) zakres 10, poz. 7, 8, 25, 26, 27 f) zakres 11, poz. 1, 9g) zakres 25, poz. 1, 2h) zakres 27, poz. 8i) zakres 30, poz. 1j) zakres 31, poz. 1, 2k) zakres 42, poz. 1l) zakres 43, - poz. 1 - 5 szt. próbek w rozmiarze 15 oraz 5 sztuk próbek w rozmiarze 23- poz. 1 - 2 szt. próbek w rozmiarze 22
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu.2. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć:1) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku: - zmiany (także obniżka) stawki podatku od towarów i usług VAT, bezpośrednio związanej z przedmiotem zamówienia,- zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta ma wpływ na ceny zawarte w umowie;2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw,3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie,4) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników produktów objętych umową. Ewentualna zmiana ceny w tym zakresie może odbywać się po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego;5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 7) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, w sytuacjach określonych w pkt 3 i 4.8) Zmiany cen asortymentu objętego umową w przypadku:a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży,b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP;9) zmiany zapisów umownych w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy10) zmiany zapisów umownych w sytuacji, jeśli zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe wykonanie przedmiotu umowy; O każdej takiej sytuacji Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, wraz z podaniem przyczyn zaistnienia siły wyższej, który w razie uznania zaistnienia siły wyższej, może podpisać aneks przedłużający ostateczny termin wykonania umowy;3. Strona wnioskująca o zmianę umowy w okolicznościach wymienionych w ust. 2, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. Wprowadzenie zmian wymaga zgodnego porozumienia stron, potwierdzonego zawartym aneksem do umowy4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami będącymi przedmiotem niniejszej umowy. 5. Przesunięcia, o których mowa w ust. 4 będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w załączniku do niniejszej umowy oraz w ramach ogólnej wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: strzykawki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Strzykawki x 2ml a 100 szt. op. 3502 Strzykawki x 5ml a 100 szt op. 4003 Strzykawki x 10ml a 100 szt. op. 4004 Strzykawki x 20ml a 100 szt. op. 5005 Strzykawki x 100ml jałowe szt. 10006 Strzykawki x 1ml do tuberkuliny z igłą a 100 szt. op. 57 Strzykawki jednorazowego użytku, jałowe, czytelna niezmywalna skala, 3ml z gwintowaną końcówką Luer lock, a 100szt op. 58 Strzykawki jednorazowego użytku, jałowe, czytelna niezmywalna skala, 5ml z gwintowaną końcówką Luer lock, a 100szt op. 10 Na wyposażeniu szpitala występują pompy infuzyjne następujących producentów: Medim S1; Ascor SEP 21S; Ascor SEP 11S; Braun; Ivac; Kwapisz SEP 21S; Kwapisz duet; Kwapisz 1020; Fresenius Vial pilot A2; Alaris. 9 Strzykawki x 50-60ml do pompy infuzyjnej z końcówką Luer lock (o całkowitej dł. strzykawki min. 16,5 cm), posiadajace podwójne uszczelnienie tłoka szt. 120010 Strzykawki x 50-60ml bursztynowe do pompy infuzyjnej z końcówką Luer lock (o całkowitej dł. strzykawki min. 16,5 cm) posiadajace podwójne uszczelnienie tłoka szt. 800
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: igły, nakłuwacz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igły iniekcyjne 0,5 do 0,9mm jałowe, op. 6002 Igły iniekcyjne 1,1mm do 1,2mm jałowe , op. 6003 Igły jałowe do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków, op. 1704 Igły do penów insulinowych 0,3 x 8 mm, a 100 szt. op. 205 Nakłuwacz do pobierania krwi z palca, op. 220
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: worki, wieszaki, pojemniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Worki do długoterminowej zbiórki moczu dla dorosłych, jałowe poj. 2l , szt. 302 Worki do moczu dla dorosłych jałowe, poj. 2l z zastawką antyrefluksyjną, szt 120003 Wieszaki do worków do moczu pasujące do okrągłych i prostokątnych ram łóżka z możliwością mocowania drenu szt. 1504 Pojemnik z PCV do dobowej zbiórki moczu 2-3 litrowy, szt. 105 Woreczki do próbek moczu dla dzieci, jałowe, szt. 8006 Worki jednorazowe z transparentnej folii do wymiocin ze wzmocnionym kołnierzem poprawiającym stabilność trzymania go podczas użycia, szt. 45007 Worek do godzinowej zbiórki moczu z zastawką antyrefluksyjną w łączniku cewnikowym, szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: worki do stomii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Worki dwuczęściowe otwarte do stomii z przylepcem i miarką do wycinania z mat. gojącego stomahesiv. Zestaw zwierający produkty stomijne w systemie dwuczęciowym: płytka rozm. 57mm i 70mm z przylepcem z kołnierzem akordeonowym do modelowania plastycznego bez użycia nożyczek szt. 502 Worki dwuczęściowe otwarte do stomii z przylepcem i miarką do wycinania z mat. gojącego stomahesiv. Zestaw zwierający produkty stomijne w systemie dwuczęciowym: worek stomijny przezroczysty zintegrowany z kołnierzem zapinką. szt. 503 Worki jednoczęściowe otwarte do stomii z przylepcem i miarką do wycinania z mat. gojącego stomahesiv. Przylepiec z workiem stanowią integralną całość. szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: przyrządy do przetaczania płynów, przedłużacze, osłony
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych. Sterylny, niepirogenny, szt. 35 0002 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych. Sterylny, niepirogenny, wolny od ftalanów, szt. 7 0003 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z lekiem światłoczułym (bursztynowy), szt. 5004 Przyrząd do przetaczania krwi i jej preparatów, szt. 15005 Przyrząd do przetaczania płynów z możliwościa pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego ze skalą, jałowe szt. 306 Przedłużacze do pomp infuzyjnych dł. 150cm szt. 7007 Przedłużacze do pomp infuzyjnych bez ftalanów,dł. 150cm szt. 10008 Przedłużacze do pomp infuzyjnych czarny/bursztynowy dł. 150cm szt. 5009 Precyzyjny regulator przepływu płynów infuzyjnych lub żywiania , szt. 5010 Osłony chroniące worki do żywienia pozajelitowego przed światłem, szt. 40011 Osłony chroniące płyny infuzyjne przed swiatłem, szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: ostrza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Ostrza uniwersalne, jednokrotnego użytku o konstrukcji uniemożliwiajacej uszkodzenie skóry do użyczonych strzygarek szt. 7002 Ostrza do skóry delikatnej, jednokrotnego użytku o konstrukcji uniemożliwiajacej uszkodzenie skóry do użyczonych strzygarek szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: cewniki, zgłębniki żołądkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cewnik Foleya pediatryczny silikonowany z prowadnicą dwudrożny z balonem, szt. 1502 Cewnik Foleya dwudrożny silikonowany z balonem Ch 12, 14, 16, 18, 20 jałowy, szt. 28003 Cewnik Foleya dwudrożny silikonowany z balonem Ch 22, 24, 26, 28, 30, jałowy, szt. 1004 Cewnik Foleya trójdrożny silikonowany z balonem Ch 20, 22, jałowy, szt. 305 Cewnik do karmienia niemowląt przez nos , szt. 2506 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych bez ftalanów , szt. 3007 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z jednym otworem centralnym i dwoma otworami bocznymi naprzeciwległymi , szt. 20008 Zgłębnik żołądkowy z koreczkiem, widoczny w RTG (F 14, 16, 18, 20) , szt. 3009 Zgłębnik żołądkowy z koreczkiem, widoczny w RTG (F 14, 16) , szt. 1010 Zgłębnik żołądkowy z koreczkiem, widoczny w RTG (F 14, 16, 18, 20) , szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: cewniki, dreny, przewody do ssaka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cewnik Pezzera sterylny, jednorazowy, szt. 102 Cewnik Tiemanna szt. 103 Cewnik Nelatona , szt. 1004 Dren T-Kehra , szt. 205 Dreny Redona (lub Ulmera) , szt. 3006 Dreny brzuszne , szt. 107 Przewód do ssaka , szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: zgłębniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zgłębnik poliuretanowy z prowadnicą do żywienia dojelitowego , szt. 102 Zgłębnik gastrostomijny przezroczysty z poliuretanu, szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: różne produkty medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kranik trójdrożny gwintowany LUER-Lock, jałowy szt. 6002 Kranik trójdrożny z drenem 7-10 cm, gwintowany LUER-Lock, jałowy szt. 103 Zaciskacz do pępowiny jałowy lub mikrobiologicznie czysty szt. 10004 Rozcinacz zaciskacza do pępowiny wielorazowy szt. 105 Kieliszki do lekówo poj. 25-30 ml , fi podstawy do 2,5 cm szt. 350006 Szpatułki laryngologiczne drewniane, niesterylne a 100szt. op. 1007 Opaski identyfikacyjne jednorazowe, dla noworodków, szt. 30008 Opaski identyfikacyjne jednorazowe, dla dzieci i dorosłych, szt. 50009 Prewód do ssaka , szt. 40010 Ostrza wymienne jednorazowe , op. 10011 Łącznik do drenów, schodkowy, szt. 2012 Łącznik do drenów, gładki, jałowy, F 9mm szt. 2013 Staza uciskowa wykonana z elastycznej tkaniny , szt. 5014 Zatyczki sterylne do cewników Foleya, szt. 35015 Baseny PCV z przykrywą szt. 516 Kaczki PCV szt. 517 Kaczka męska jednorazowe, szt. 15018 Koc termiczny (koc przeżycia) szt. 15019 Osłonki lateksowe do badań USG waginalnych bez zbiorniczka szt. 172820 Miarki jednorazowe papierowe do pomiarów antropometrycznych noworodków szt. 150021 Termometry bezrtęciowe, elektroniczne, szt. 3022 Szczotka chirurgiczna do mycia przedramion i rąk w sterfie wysokiego ryzyka, szt. 100023 Kapturki ochronne , jednorazowe , op. 524 Licznik magnetyczny na min.20 igieł szt. 2025 Okulary do fototerapii dla noworodków jednorazowe; szt. 10026 Przyrząd do wielokrotnego pobierania leku z filtrem antybakteryjnym , szt. 400027 Golarki jednorazowe, zakwalifikowane jako wyrób medyczny, szt. 60028 Czyscidełko do elektrod monopoloarnych jałowe szt. 350
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: butle, kanki, sondy, wzierniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Butla do odsysania ran REDON płaska 200ml, szt. 100002 Butla do odsysania ran REDON harmonijkowa z drenem szt. 103 Kanka doodbytnicza bezftalanowa,jałowa szt. 204 Kanka doodbytnicza 24x250 jałowa szt. 105 Kanka doodbytnicza 30x300 jałowa szt. 106 Kanka do rektoskopu jednorazowa, szt. 1507 Zestaw do lewatywy i irygacji jednorazowy z drenem , szt. 1008 SONDA Sengstakena nr CH 18, 20 lub 21 jednorazowa, jałowa szt. 79 Wzierniki dopochwowe CUSCO sterylne, jerdnorazowe rozmiar , szt. 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: rurki tracheostomijne, intubacyjne, uchwyty, prowadnice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym jednorazowa nr od 7 do 10 jałowa szt. 102 Rurka intubacyjna silikonowana od zewnątrz z mankietem uszczelniajacym, niskociśnieniowym, w rozm. od 5do 9 sterylna z oznaczeniem średnicy w dowolnym miejscu rurki szt. 10003 Rurka intubacyjna silikonowana nr od 2,5 do 4,5 bez mankietu, jałowa szt. 804 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym zbrojona, rozmiar od 6 do 9 sterylne szt. 105 Uchwyt do rurki intubacyjnej z regulacją dla dzieci i dorosłych ze stabilizatorem w jamie ustnej zapobiegającym zagryzanie rurki intubacyjnej szt. 1006 Prowadnica do trudnych intubacji, elastyczna z wygiętym końcem, jednorazowa, jałowa, szt. 1007 Prowadnica intubacyjna do ukształtowania z drutem, jałowa , szt. 1008 Prowadnica intubacyjna dla noworodków , szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: rurki krtaniowe, resuscytatory, rurki nosowo-gardłowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rurka krtaniowa ,szt. 502 Resuscytator jednorazowy , szt. 503 Rurka nosowo-gardłowa typu Wendl z regulowanym kołnierzem, szt. 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: rurki ustno-gardłowe, maski, dreny, cewniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rurka ustno-gardłowa ,szt. 4002 Maska do podawania tlenu z drenem , 3003 Maska do podawania tlenu z drenem dł. min. 200 cm dla dzieci, szt. 1004 Dren tlenowy niejałowy min. 200 cm szt. 3505 Cewnik do podawania tlenu przez nos ,szt. 15006 Cewnik do podawania tlenu przez nos (z wąsami) dł. min.5m szt. 600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: zestawy do kaniulacji i drenażu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, jałowy 16G, 18G, jednokanałowy, dla dorosłych , zest. 102 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, jałowy 16G, 18G, dwukanałowy, dla dorosłych , zest. 603 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, jałowy 16G, 18G, trzykanałowy, dla dorosłych , zest. 204 Zestaw do drenażu przezskórnego metodą jednostopniową , zest. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: igły do znieczuleń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych PENCIL-POINT 22G/90mm; 25G /90mm; 26G/90mm; 27G/90mm z prowadnicą, jałowa szt. 10002 Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych PENCIL-POINT 26G/120mm z prowadnicą, jałowa szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: igły doszpikowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igła doszpikowa BIG- automatyczne wkłucie doszpikowe, przeznaczone do użycia u pacjentów, u których założenie obwodowego dostępu dożylnego jest bardzo trudne bądź niemożliwe. Rozmiar dla dorosłych szt. 102 Igła doszpikowa BIG- automatyczne wkłucie doszpikowe, przeznaczone do użycia u pacjentów, u których założenie obwodowego dostępu dożylnego jest bardzo trudne bądź niemożliwe. Rozmiar dla dzieci szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: dreny, cewniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Dren śródoperacyjny THORAX jałowy, sztywniejszy, prosty do drenażu opłucnej szt. 52 Dren śródoperacyjny THORAX z trokarem jałowy szt. 53 Cewnik do embolektomii jałowy z balonem, szt. 304 Cewnik do trombektomii z balonem , szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: nebulizatory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Nebulizator z maską i drenem dla dzieci, (kompatybilne z komorą inhalacyjną dla dzieci BABY HALER), szt. 15002 Nebulizator z maską i drenem dla dorosłych, szt. 11003 Nebulizator z ustnikiem i drenem dla dorosłych, szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: maski krtaniowe i anestetyczne, układy oddechowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska krtaniowa LMA jednorazowego użytku , szt. 502 Maska anestetyczna , szt. 8003 Układ oddechowy jednokrotnego użytku , kpl. 8004 Układ oddechowy jednokrotnego użytku mikrobiologicznie czysty, dla dorosłych, kpl.50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: maski krtaniowe, dreny, skalpele
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska krtaniowa żelowa z wyprofilowanym mankietem gwarantującym dopasowanie się do budowy anatomicznej pacjenta, wykonana z delikatnego materiału zapobiegającego uszkodzeniom tkanki miękkiej, sterylna, wyraźne oznaczenie rozmiaru maski i wagi pacjenta. Rozmiary: 1; 2; 3; 4; 5. szt. 1002 Dren do pomiaru stężnia CO2 i gazu anestetycznego o fi wewnetrznym 1,2 mm, zakończony po obu stronach męskim złączem Luer-lock o długości min. 150cm oraz min. 300 cm szt. 403 Skalpel jednorazowego użytku nr 11 x 1szt. szt. 504 Skalpel jednorazowego użytku nr 20 x 1szt szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: filtry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr elektrostatyczny p/bakteryjny i p/wirusowy, sterylny szt. 10002 Filtr elektrostatyczny p/bakteryjny i p/wirusowy, szt. 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: filtry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr elektrostatyczny bez portu kapno pasujący do respiratora SV 300 i do aparatu do znieczuleń WATO EX-55 Pro, pakowany pojedynczo, sterylny bądź mikrobiologicznie czysty szt. 1002 Filtr wydechowy układu oddechowego do respiratora eVolution, pakowany pojedynczo, sterylny bądź mikrobiologicznie czysty szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: filtry do pojemnika, pasy brzuszne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr do pojemnika wielorazowego na wapno sodowane granulowane do paratu Aespire; op=40 szt. op. 12 Pas brzuszny do aparatu kardiotokograficznego, szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: łyżki jednorazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Łyżki jednorazowe do laryngoskopu ksenonowego typ Macintosh, rozmiar 2 ; 3 ; 4 wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego lub metalowe, brak refleksów świetlnych, z zabudowanym światłowodem, zgodne z normą ISO 7376:2009 - zielony standard, sterylne, pakowane pojedynczo, bez zawartości lateksu, kompatybilne z rekojeścią Frix Surgical Instruments. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty 1 szt. próbki szt. 1302 Łyżki jednorazowe do laryngoskopu ksenonowego typ Miller, rozmiar 00 ; 0, 1 metalowe, brak refleksów świetlnych, z zabudowanym światłowodem, zgodne z normą ISO 7376:2009 - zielony standard, sterylne, pakowane pojedynczo, bez zawartości lateksu, kompatybilne z rekojeścią Frix Surgical Instruments. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty 1 szt. próbki szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: jednorazowa rękojeść, jednorazowa łyżka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jenorazowa rekojeść do laryngoskopu szt. 502 Jednorazowa łyzka typu Macintosh oraz Miller kompatybilna z laryngoskopem powyżej. szt. 280
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: zestawy do odsysania, punkcji, butle szklane, igły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestaw do odsysania pola pooperacyjnego kanka Yankauer Ch 24; 28; 30 z funkcją kontrolowanego odsysania, zakrzywiona z drenem o długości min. 200 cm w zestawie z kanką zest. 5002 Zestaw do punkcji jamy opłucnej z zaworem zwrotnym, sterylny, skład: zbiornik o poj. 2l z podziałką, zastawka antyrefluksyjną, kranik trójdrożny, strzykawka 60ml, igły atraumatyczne G14, G16, G18 lub G19, dł. 80mm zest. 803 Komplet drenów do zestawu szklanego 2-butlowego z regulacją jednorazowe jałowe szt. 304 Butle szklane do powyższego zestawu drenów szt. 55 Igła jednorazowa sterylna do aspiracji szpiku kostnego z mostka z uchwytem typu "Młotek" rozmiar 16G lub 17G lub 18G x 28-30mm. szt. 206 Igła do aspiracji szpiku kostnego z talerza biodrowego 15G x80mm sterylna jednorazowe. szt. 107 Igła jałowa , jednorazowa do biopsji cienkoigłowej 22G x 100mm (0,7) szt. 10 Oferent wyposaży zamawiającego na czas trwania umowy (max. 40 stanowisk do odsysania wydzielin) w kompatybilne pojemniki i systemy mocowań poniższych worków. 8 Wkłady workowe wymienne do pojemników do ssaka szt. 13009 Wkłady workowe wymienne do pojemników do ssaka o poj. w litrach: ; 3-3,2 z kompatybilnym drenem szt. 5010 Proszek żelujący do zmiany konsystencji odessanych płynów ustrojowych, szt. 1350
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: papier
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Papier do aparatu EKG Cardiovit szt. 102 Papier do aparatu EKG Cardioline 100mm x 20m, rolka szt. 153 Papier EKG 112x25 z nadrukiem Askard 4. szt. 304 Papier EKG 58x25; 60x25 Askard B5 szt. 105 Papier EKG Askard 612; 210x25 Gold szt. 106 Papier EKG 50x30 szt. 207 Papier do aparatu EKG SMART ECG (rok produkcji 2008), szt. 508 Papier do KTG 152x90x150 (COROMETRICS) szt. 809 Papier do KTG 150x90x200 (składanka), (do KTG Partocorder Nihon Kohden model OMF 8100G typ BF) szt. 3010 Papier do KTG 112 x 100 x 150 OXFORD szt. 4011 Paier do KTG 143x150x300 bez nadruku, do aparatu SONICAID TEAM DUO szt. 3012 Papier do defibrylatora Philips Efficia szt. 1213 Papier do defibrylatora typu LIFEPAK 12 i 15, szt. 8014 Papier do printera do USG 110x(20-21)mm, K61B (dopuszcza się papier o długości 20m i czułości papieru Mitsubishi K65HM) szt. 5015 Papier do defibrylatora typu ZOLL (składanka) szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: elektrody, żel, zestawy do wprowadzania elektrod
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Elektrody EKG, Ag/Ag Cl żelowane, jednorazowe o min. wymiarach ok. 4,5 x 4,5 cm, 1op = 50 szt. op. 8002 Elektrody EKG żelowane, jednorazowe dla noworodków o wymiarach ok. 2 x 3 cm szt. 1003 Elektrody przyssawkowe fi 20 lub 24; komplet 6 szt. kpl 54 Elektroda EKG kończynowa ( klamrowa ) dla dorosłych; komplet 4 szt. kpl. 55 Żel do USG a 500g szt. 2506 Żel do USG a 250g szt. 207 Żel do EKG a 250g szt. 208 Elektroda Quick-Combo do stymulacji, defibrylacji i zapisu EKG do defibrylatora typu LIFEPAK 12 i 15; pakowane x 2 szt. op. 409 Elektrody do czasowej przezżylnej stymulacji serca w rozmiarze 6F z końcówką prostą lub zagiętą szt. 1010 Zestaw do wprowadzania elektrod do czasowej przezżylnej stymulacji serca w rozmiarze 7F z rozrywalną koszulką szt. 1011 Elektrody do elektrostymulacju do aparatu Tens (do łagodzenia bólu w czasie porodu) z przewodem i gniazdem 2 mm o min. rozm. 4,5 x 8cm; op.=4szt. op. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: czujniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Czujnik jednorazowy do pomiaru saturacji dla dzieci szt. 250
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: czujniki jednorazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Czujnik jednorazowy do pomiaru saturacji dla noworodków poniżej 3 kg, szt. 1442 Czujnik jednorazowy do pomiaru saturacji dla dzieci o masie 3-20 kg, szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: kocyk konwekcyjny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kocyk konwekcyjny jednorazowy na pełne ciało pacjenta dorosłego, szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: butelki i smoczki jednorazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Butelki jednorazowe do karmienia o poj. 80 ml szt. 2002 Smoczki jednorazowe kompatybilne z butelkami do karmienia powyżej szt. 2003 Butelki jednorazowe do karmienia o poj. 230-250 ml szt. 10004 Smoczki jednorazowe kompatybilne z butelkami do karmienia powyżej szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: kołnierze ortopedyczne, szyny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kołnierz ortopedyczny jednorazowy dla dorosłych szt. 502 Kołnierz ortopedycznyj ednorazowy dla dzieci szt. 303 Szyny ZIMERRA szt. 4004 Szyny KRAMERA (długość x szerokość) 1000x70 szt. 1505 Szyny KRAMERA 1500x100 szt. 1506 Szyny KRAMERA 1500x70 szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35 Nazwa: pojemniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pojemnik jednorazowy na odpady medyczne o poj. 700-800ml do torby ratunkowej, płaski, opisany etykietą: miejsce pochodzenia odpadów, rodzaj odpadów, data wystawienia, data zamknięcia, podpis osoby zamykającej szt. 7002 Pojemnik jednorazowy na odpady medyczne poj. 1 litr, opisany etykietą: miejsce pochodzenia odpadów, rodzaj odpadów, data wystawienia, data zamknięcia, podpis osoby zamykającej szt. 30003 Pojemnik jednorazowy 1 l na odpady medyczne składający sie z 2 oddzielnych części: pojemnika właściwego i wieczka; z opisem: "materiał zakaźny" etykieta przyklejona na pojemnik, która zawiera pola do wypełnienia: miejsce pochodzenia, rodzaj odpadów, datę wystawienia i zamknięcia pojemnika, znak identyfikacyjny osoby zamykającej szt. 2004 Pojemnik jednorazowy 3 -3,5 l na odpady medyczne składający sie z 2 oddzielnych części: pojemnika właściwego i wieczka; z opisem: "materiał zakaźny" etykieta przyklejona na pojemnik, która zawiera pola do wypełnienia: miejsce pochodzenia, rodzaj odpadów, datę wystawienia i zamknięcia pojemnika, znak identyfikacyjny osoby zamykającej szt. 5005 Pojemnik jednorazowy 10 l na odpady medyczne z opisem: "materiał zakaźny" etykieta przyklejona na pojemnik, która zawiera pola do wypełnienia: miejsce pochodzenia, rodzaj odpadów, datę wystawienia i zamknięcia pojemnika, znak identyfikacyjny osoby zamykającej, minimalna średnica otworu wlotowego min. 10 cm szt. 3006 Pojemniki jednorazowy 20 l na odpady medyczne z opisem: "materiał zakaźny" etykieta przyklejona na pojemnik, która zawiera pola do wypełnienia: miejsce pochodzenia, rodzaj odpadów, datę wystawienia i zamknięcia pojemnika, znak identyfikacyjny osoby zamykającej, minimalna średnica otworu wlotowego min. 12 cm szt. 2507 Pojemniki histopatologiczne jednorazowe z pokrywą na preparaty poj. 200-250ml, niesterylne szt. 4508 Pojemniki histopatologiczne jednorazowe z pokrywą na preparaty poj. 500-520ml, niesterylne szt. 1509 Pojemniki histopatologiczne jednorazowe z pokrywą na preparaty poj. 1000-1200ml, niesterylne szt. 15010 Pojemniki histopatologiczne jednorazowe z pokrywą na preparaty poj. 3000-3500ml, niesterylne szt. 2011 Pojemnik na próbki patologiczne 20 ml szczelnie zakręcany, stabilnie stojący na blacie. szt. 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36 Nazwa: worki na zwłoki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Worki do zwłok na zamek, nie koloru czarnego op. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37 Nazwa: kaniule, przyrządy do przygotowywania i pobierania leków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kaniula bezpieczna dożylna do długotrwałych wlewów 33 mm szt. 1002 Przyrząd do przygotowywania i pobierania leków ze standardowym kolcem, szt. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38 Nazwa: strzykawki jednorazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Strzykawki jednorazowego użytku, czytelna niezmywalna skala, z końcówką ENFit (łącznik do zastosowań dojelitowych) i gumową końcówką tłoka, 10 ml a 1szt. szt. 1002 Strzykawki jednorazowego użytku, czytelna niezmywalna skala, z końcówką ENFit (łącznik do zastosowań dojelitowych) i gumową końcówką tłoka, 20 ml a 1szt. szt. 1003 Strzykawki jednorazowego użytku, czytelna niezmywalna skala, z końcówką ENFit (łącznik do zastosowań dojelitowych) i gumową końcówką tłoka, 60 ml a 1szt. szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39 Nazwa: staza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Staza taktyczna szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40 Nazwa: Nakładka na strzykawki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nakładka na strzykawki do stosowania leków donosowo (atomizer MAD) szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41 Nazwa: Wideolaryngoskop z wielorazową optyką i jednorazowymi nakładkami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wideolaryngoskop z wielorazową optyką i jednorazowymi nakładkami -komplet nakładek (50 sztuk) rozmiar duży (dla dorosłych) kpl. 1-komplet nakładek (50 sztuk) rozmiar mały (dla dzieci) kpl. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 42 Nazwa: Przyrząd do przygotowywania i pobierania leków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przyrząd do przygotowywania i pobierania leków z kolcem szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 43 Nazwa: skalpel, ostrze chirurgiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Sterylne ostrze chirurgiczne typu skalpel j.u. do trzonków wielorazowego użytku Nr. 3 i 4 w rozmiarach: od nr 10 do nr 25. Opakowanie x 100 szt.,op. 2252 Bezpieczny skalpel j.u.– ostrze wykonane ze stali węglowej w przezroczystej osłonie, umożliwiającej stałą obserwację ostrza w każdym położeniu, op. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI