Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-30
  • Numer ogłoszenia591142-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591142-N-2020 z dnia 2020-09-30 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego: dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 29046900000000, ul. ul. Koszarowa  5 , 51-149  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3261325 w. 128, e-mail elzbietajanicka@interia.pl, faks 71 3260622.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
polski
Adres:
Wojewódzki Szpital specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa 5,Dział Zamówień Publicznych, Budynek J, pokój nr 15, I piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych
Numer referencyjny: PN 41/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
35


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Wykonawca na żądanie Zamawiającego może zostać wezwany do złożenia próbek.Dla zadania nr 13,14,24-Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie do składu konsygnacyjnego, szczegółowe warunki prowadzenia składu zastały  określone w pkt 4 warunków umowy

II.5) Główny kod CPV: 33168000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 840926,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) oświadczenia Wykonawcy: a) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c) o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).8) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy wokolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 Ustawy Zamawiający żąda: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
-Materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia np.: foldery, katalogi, ulotki, zdjęcia, opisy (w języku polskim) przy czym należy wyraźnie zaznaczyć którego oferowanego asortymentu materiały dotyczą ( nr zadania, nr pozycji Formularza Asortymentowo Cenowego, nr katalogowy/Ref.).. -Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: a) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III) – jeżeli dotyczy b) W odniesieniu do wyrobów medycznych tj. :Oświadczenie o posiadaniu wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z poźn. zm.) dokumentów dopuszczających oferowane wyroby medyczne do obrotu oraz zobowiązanie doich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego – załącznik nr 7 do SIWZ. Wymagane oświadczenie dotyczy wyrobów medycznych. W przypadku,kiedy dany produkt niejest wyrobem medycznym i nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 mają 2010 r. o wyrobach medycznych ani dyrektywie europejskiej 93/42/EEC, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, iż dokumenty te nie są wymagane (wymieniając w oświadczeniu, iż dany produkt nie jest wyrobem medycznym) - załącznik nr 7 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca na żądanie Zamawiającego może zostać wezwany do złożenia próbekW razie wątpliwości Zamawiający może wezwać wykonawce do potwierdzenia wybranych parametrów kartą techniczną lub wynikami badań producenta
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku:- zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto, - zmian numerów katalogowych - dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości na czas nie dłuższy niż 3 miesiące.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 152000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: zadanie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: zadanie nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 425,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: zadanie nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: zadanie nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2400,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: zadanie nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: zadanie nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: zadanie nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1100,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: zadanie nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1100,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: zadanie nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 550,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: zadanie nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 550,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: zadanie nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Dla zadania nr 13,14,24-Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie do składu konsygnacyjnego, szczegółowe warunki prowadzenia składu zastały  określone w pkt 4 warunków umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3980,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: zadanie nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Dla zadania nr 13,14,24-Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie do składu konsygnacyjnego, szczegółowe warunki prowadzenia składu zastały określone w pkt 4 warunków umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 101500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: zadanie nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 66000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: zadanie nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: zadanie nr17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: zadanie nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: zadanie nr 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 180000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: zadanie nr 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25190,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: zadanie nr 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: zadanie nr 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10080,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: zadanie nr 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8250,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: zadanie nr 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: zadanie nr 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. Dla zadania nr 13,14,25-Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie do składu konsygnacyjnego, szczegółowe warunki prowadzenia składu zastały  określone w pkt 4 warunków umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9900,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: zadanie nr 26
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: zadanie nr 27
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4100,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: zadanie nr 28
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3900,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: zadanie nr 29
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2150,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: zadanie nr 30
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33169800-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19584,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: zadanie nr 31
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22070,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: zadanie nr 32
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17100,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: zadanie nr 33
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4940,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: zadanie nr 34
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 54000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35 Nazwa: zadanie nr 35
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do zabiegów endoskopowych , w asortymencie określonym w z załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane akcesoria muszą być odpowiednie do gastroskopów o minimalnej średnicy kanału wewnętrznego 2,8mm oraz kolonoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 3,7 mm i duodenoskopów o średnicy kanału wewnętrznego 4,2 mm). Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których może być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane akcesoria muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10350,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 98,00
termin dostawy 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi fizjoterapii w miejscu zamieszkania - Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi fizjoterapii w miejscu zamieszkania osoby objętej opieką. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI