Przeprowadzenie poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integra

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-09
  • ZamawiającyRzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00100148
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49acad55-d8b7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Dostępna praca” w ramach RPO WP na lata 2014-2020 Priorytet VIII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - projekty konkursowe w ramach RPO WP na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest: RARR S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl.
2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z IOD, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Przeprowadzenie poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych - BS.2611.14.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji oraz na podstawie art.6 ust 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. 2019, poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:
● uzyskania informacji, czy Administrator przetwarza Państwa dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, to do uzyskania dostępu do nich, z takim zastrzeżeniem że Administrator ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.;
● sprostowania danych osobowych w przypadku, gdy są nieprawidłowe, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;
● uzupełnienia danych osobowych, w przypadku, gdy są niekompletne, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;
● żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. przechowywania danych osobowych w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, z zastrzeżeniem że prawo nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
● wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzanych danych, z zastrzeżeniem, iż przysługuje ono wyłącznie w zakresie danych przetwarzanych na podstawie art.6 ust 1 lit. f RODO,
● wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane :
a) w celu związanym z prowadzeniem postępowania - zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
b) w przypadku prowadzenia postępowań na usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji.
c) w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – do momentu przedawnienia roszczeń.
7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; tj. odrzucenie oferty, lub wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): n/d

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BS.2611.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 16280,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez dwóch Psychologów/Coachów z uprawnieniami poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych, m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, mającego na celu przygotowanie Uczestników Projektu, do poruszania się po rynku pracy oraz rozwijanie społecznych kompetencji kluczowych. Zostaną utworzone 2 grupy po 10 osób na każdą edycję (3 edycje x 2 grupy po 10 osób x 7 godzin lekcyjnych x 4 dni) łącznie 168 godzin lekcyjnych we wskazanych przez zamawiającego lokalizacjach w ramach trzech edycji projektu „Dostępna praca” oraz zapewnienie materiałów biurowych wraz z ich dostarczeniem do miejsca odbywania się szkolenia tj. (teczka, notes/zeszyt, długopis, pendrive dla każdego Uczestnika projektu) w każdej z trzech edycji projektu „Dostępna praca”, realizowanego ze środków UE Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - projekty konkursowe w ramach RPO WP na lata 2014-2020.
Warsztaty prowadzone będą w 2 grupach po 10 osób, przy czym na każdą grupę przypada 28 godzin wsparcia. Warsztaty powinny być prowadzone przez 4 dni dla każdej grupy tj. 7 godzin lekcyjnych dziennie. Na każdą edycję 56 godz. lekcyjnych. Łącznie 168 godzin lekcyjnych na 3 edycje.
Na każdą grupę uczestników projektu podczas warsztatów przypada jedna przerwa kawowa oraz jedna przerwa obiadowa.

Wykonawca zobowiązuje się do:
a. przeprowadzenia poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, praca w grupie, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, zgodnie z zapisami jakie zawarto w opisie przedmiotu zamówienia.
Dla uczestników projektu zostanie zapewniony komplet materiałów biurowych (teczka, długopis, zeszyt/notes, pendrive). Poniżej wskazano szczegółowy program poradnictwa, z rozpiską na każdy dzień.

Program zajęć grupowych
I dzień:
- budowanie pozytywnych relacji w grupie;
- rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej, asertywności;
- poznanie siebie i innych;
- wzmocnienie pewności siebie;
II dzień:
- rozwijanie umiejętności radzenia sobie ze stresem;
- akceptacja swojej sytuacji osobistej i zawodowej;
- zmotywowanie do aktywnej postawy w celu powrotu do życia społecznego i na rynek pracy;
- zasady i etapy pracy grupowej, normy grupowe
- model procesu komunikacyjnego oraz najważniejsze zasady komunikacji;
- język ciała jako sposób komunikowania się z otoczeniem;
- komunikacja werbalna;
- bariery komunikacyjne - jak sobie z nimi radzić?
- główne założenia koncepcji zachowań asertywnych;
- samoocena wypływająca z asertywnego traktowania samego siebie;
- asertywna odmowa;
- reguły asertywnych reakcji na krytykę i atak;
III dzień:
Techniki autoprezentacji:
- rola i znaczenie autoprezentacji w życiu zawodowym i prywatnym;
- główne narzędzie autoprezentacji;
- podstawowe techniki autoprezentacyjne;
- zarządzanie czasem i negocjacje;
IV dzień:
Kreowanie wizerunku zawodowego:
- funkcje i elementy wizerunku zawodowego;
- określenie i przeanalizowanie możliwości i ograniczeń we własnej autoprezentacji;
- tworzenie pozytywnego wizerunku adekwatnego do profilu zawodowego;
Trening umiejętności autoprezentacji.
Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.

b) oznaczenia logotypami i oznaczeniami projektowymi materiałów dla każdego Uczestnika Projektu. Zamawiający prześle Wykonawcy logotypy i oznaczenia w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy. Po zrealizowaniu usługi, Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów każdego Uczestnika Projektu w terminie do 3 dni od zakończenia doradztwa.

Wymagania dotyczące Psychologów/Coachów, którzy będą realizować usługę
Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą, która będzie realizować przedmiot zamówienia, tj. dysponować dwójką Psychologów/Coachów, a każdy z tej dwójki musi spełniać następujące wymagania:
- posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe (kierunek: psychologia)
- posiadać kwalifikacje oraz uprawnienia niezbędne do wykonywania zawodu psychologa/coacha, a także minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie poradnictwa prospołecznego, przeprowadzonego w formie grupowych warsztatów integracyjnych – nie mniej niż 2 lata i minimum 100 godzin w przeprowadzeniu poradnictwa w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, praca w grupie, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych, zgodnie z zapisami jakie zawarto w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób - Psychologów/Coachów, którzy będą realizować przedmiot zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wymagań stawianych osobom wykonującym zamówienie i wezwanie Wykonawcy do przedłożenia dokumentów potwierdzających np. dyplomu ukończenia studiów, referencji, protokołów odbioru czy zaświadczeń. W trakcie trwania umowy będzie istniała możliwość zmiany Psychologa/Coacha, uzasadniona przyczynami niezależnymi/losowymi/czynnikami chorobowymi, na osobę, która spełnia wszystkie wymagane kryteria w stopniu nie mniejszym, niż osoba, która jest zastępowana.

Doświadczenie psychologa/coach musi być potwierdzone referencjami i/lub zaświadczeniem i/lub protokołami zrealizowania usług i z czytelnie określonym:
- terminem zrealizowanej usługi,
- liczbą godzin,
- stanowiskiem pracy i/lub zakresem obowiązków.

W trakcie trwania umowy będzie istniała możliwość zmiany Psychologa/Coacha, uzasadniona przyczynami niezależnymi/losowymi/czynnikami chorobowymi, na osobę, która spełnia wszystkie wymagane kryteria w stopniu nie mniejszym, niż osoba, która jest zastępowana.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:
1) K1: Cena – znaczenie w ocenie 60 %.
2) K2: Doświadczenie psychologa/coacha nr 1 – 20 %
3) K3: Doświadczenie psychologa/coacha nr 2 – 20 %

Ad. 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%

Punkty zostaną przyznane wg wzoru:

Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pkt

Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów

Ad. 2) Kryterium: Doświadczenie psychologa/coacha nr 1 – znaczenie w ocenie 20%.
Ilość punktów ze spełnienie kryterium „Doświadczenie psychologa/coacha nr 1” będzie przyznawana w następujący sposób:
Wykonawca musi wskazać dwóch psychologów/coachów, którzy będą prowadzić poradnictwo, z których każdy musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w Rozdziale V SWZ. Kryterium „Doświadczenie psychologa/coacha nr 1” odnosi się do przeprowadzenia przez osobę wskazaną w ofercie oraz załączniku nr 4 do SWZ jako pscyhologa/coacha nr 1 - co najmniej 100 godzin doświadczenia w przeprowadzeniu poradnictwa w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, praca w grupie, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych, zgodnie z zapisami jakie zawarto w opisie przedmiotu zamówienia.

Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
Psycholog/coach przeprowadził następującą liczbę godzin poradnictwa w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, praca w grupie, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych, zgodnie z zapisami jakie zawarto w opisie przedmiotu zamówienia:
- 100 godzin – 0 punktów
- 101-200 godzin – 10 punktów
- 201 i więcej godzin – 20 punktów

Ad. 3) Kryterium: Doświadczenie psychologa/coacha nr 2 – znaczenie w ocenie 20%.
Ilość punktów ze spełnienie kryterium „Doświadczenie psychologa/coacha nr 2” będzie przyznawana w następujący sposób:
Wykonawca musi wskazać dwóch psychologów/coachów, którzy będą prowadzić poradnictwo, z których każdy musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w Rozdziale V SWZ. Kryterium „Doświadczenie psychologa/coacha nr 2” odnosi się do przeprowadzenia przez osobę wskazaną w ofercie oraz załącznikach nr 4 i nr 5 do SWZ jako psychologa/coacha nr 2, wskazaną w formularzu ofertowym jako drugą, co najmniej 100 doświadczenia w przeprowadzeniu poradnictwa w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, praca w grupie, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych, zgodnie z zapisami jakie zawarto w opisie przedmiotu zamówienia.

Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
Psycholog/coach przeprowadził następującą liczbę godzin poradnictwa w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, praca w grupie, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych, zgodnie z zapisami jakie zawarto w opisie przedmiotu zamówienia:
- 100 godzin – 0 punktów
- 101-200 godzin – 10 punktów
- 201 i więcej godzin – 20 punktów

Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2+K3). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie psychologa/coacha nr 1

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie psychologa/coacha nr 2

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie posiadania określonej zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Wykonawca musi zapewnić/dysponować minimum 2-oma psychologami/coachami posiadającymi:
• wykształcenie wyższe - kierunek: psychologia
• kwalifikacje oraz uprawnienia niezbędne do wykonywania zawodu psychologa/coacha, a także minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie poradnictwa prospołecznego, przeprowadzonego w formie grupowych warsztatów integracyjnych i minimum 100 godzin w przeprowadzeniu poradnictwa w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, praca w grupie, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych, zgodnie z zapisami jakie zawarto w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA! Powyższe wymagania musi spełnić każdy z psychologów/coachów z osobna.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenia - załącznik nr 4 do SWZ, oraz załącznik nr 5 do SWZ, gdzie wyszczególnić należy doświadczenie posiadane przez wskazanych psychologów/coachów (osoby zdolne do realizacji zamówienia) potwierdzające fakt spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

n/d

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują również:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wymagane wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – na wezwanie.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym:
a) zmiany wynagrodzenia:
- zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto;
b) terminów realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku trwania procedury udzielenia zamówienia publicznego uniemożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych
w Zapytaniu Ofertowym – odpowiednio o liczbę dni o którą przedłużyła się procedura pod warunkiem, że realizacja zamówienia w pierwotnych terminach jest niemożliwa.
c) zmiany terminu realizacji: Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
- gdy będzie tego wymagała prawidłowa realizacja projektu;
- decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.);
- zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych Zapytaniu Ofertowym;
- zaistnienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);
- opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
d) zmiany harmonogramu realizacji umowy;
e) zmiany liczby osób (Uczestników Projektu) dla których ma być wykonana usługa objęta przedmiotem zamówienia, na skutek rezygnacji UP z uczestnictwa w projekcie lub z winy lub z przyczyn dotyczących UP;
f) zmiany terminu i zasad płatności:
- w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych;
- zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom).
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Maksymalnie: od momenty podpisania umowy do 31.05.2022 r.
Przedmiotem zamówienia będzie realizowany w ramach trzech edycji we wskazanych poniżej terminach, jednak zakończy się nie później niż 31.05.2022 r.
Poradnictwo prospołeczne w formie warsztatów integracyjnych połączone z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Uczestnikami Projektu.
I edycja: planowany termin realizacji warsztatów - lipiec/sierpień 2021 r. łącznie 56 godz. lekcyjnych (4 dni po 7 godz.) dla 20 osób w 2 grupach po 10 osób, jedna grupa w Jaśle, druga grupa w Rzeszowie. Sala szkoleniowa będzie zapewniona przez zamawiającego.
II edycja: planowany termin realizacji II/III kw. 2021 r. łącznie 56 godz. lekcyjnych (4 dni po 7 godz.) dla 20 os w 2 grupach po 10 osób, miejsce prowadzenia poradnictwa prospołecznego będzie zależało od zebranej grupy od miejsca zamieszkania Uczestników projektu na terenie woj. podkarpackiego w powiatach: rzeszowskim lub jasielskim lub stalowowolskim lub przemyskim lub mieleckim. Wskazane zostanie maksymalnie 2 powiaty do realizacji zamówienia. Miejsce prowadzenia indywidualnej i kompleksowej aktywizacji zawodowej zostanie wskazane minimalnie 7 dni przed pierwszym dniem aktywizacji. Sala szkoleniowa będzie zapewniona przez zamawiającego.
III edycja: planowana w I kw. 2022 r., łącznie 56 godz. lekcyjnych (4 dni po 7 godz. dla 20 os w 2 grupach po 10 osób), miejsce prowadzenia poradnictwa prospołecznego będzie zależało od zebranej grupy od miejsca zamieszkania Uczestników projektu na terenie woj. podkarpackiego w powiatach: rzeszowskim lub jasielskim lub stalowowolskim lub przemyskim lub mieleckim. Wskazane zostanie maksymalnie 2 powiaty do realizacji zamówienia. Miejsce prowadzenia indywidualnej i kompleksowej aktywizacji zawodowej zostanie wskazane minimalnie do 7 dni przed pierwszym dniem aktywizacji. Sala szkoleniowa będzie zapewniona przez zamawiającego.
Harmonogram godzinowy warsztatów integracyjnych zostanie przedstawiony Wykonawcy do 3 dni przed planowanym rozpoczęciem spotkań. Warsztaty mogą odbywać się pomiędzy godzinami: 7.00-20.00 (w zależności od ustaleń zawartych w szczegółowym harmonogramie).
Podmiotowe środki dowodowe w formie załącznika nr 5, składa się wraz z ofertą, ze względu na nieodległy termin realizacji dla I edycji, a co za tym idzie, Zamawiający chce uniknąć nadmiernego przedłużania czasu, potrzebnego na badanie i ocenę ofert.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych zawartych w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, w trakcie trwania umowy. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienie referencji, świadectw pracy, protokołów odbioru wykonania usług itp. dla potwierdzenie dwuletniego doświadczenia zawodowego w zakresie poradnictwa prospołecznego, przeprowadzonego w formie grupowych warsztatów integracyjnych. W przypadku weryfikacji spełnienia warunku udokumentowania przeprowadzenia min. 100 godz. szkolenia potwierdzeniem mogą być zaświadczenia od pracodawcy/umowy cywilno-prawne/referencje wskazujące liczbę przeprowadzonych godzin szkoleń dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznes planu.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W ofercie – tj. załączniku nr 3 do SWZ, a także w załączniku nr 4 do SWZ - Wykonawca zobligowany jest wskazać personalia tj. imiona i nazwiska psychologów/coachów, którzy będą realizować przedmiot zamówienia.
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci - Jasionka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.