Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Bloku Operacyjnego.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Bloku Operacyjnego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-08
  • ZamawiającyZespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00100294
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Bloku Operacyjnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Bloku Operacyjnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0912f004-d9a1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053352/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Bloku Operacyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_osw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_osw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę
oraz inne dokumenty lub oświadczenia składa się w formie elektronicznej opatrzone podpisem
kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
w formie pisemnej lub w formie dokumentowej . Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz
odbierania dokumentów elektronicznych, kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w regulaminie Platformy Zakupowej udostępnionym
na jej stronie. Na stronie internetowej Platformy Zakupowej znajduje się również instrukcja
.Usługodawca dołoży starań, aby korzystanie z platformazakupowa.pl było możliwe dla Użytkowników
Internetu z użyciem popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów
urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452),
określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,
tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2)
komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl
odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FDZP.226.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Narzędzia naczyniowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Narzędzia ogólnochirurgiczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kontenery

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje wezwania wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie przewiduje wezwania wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Oświadczenie producenta dotyczącego wykonania pasywacji wraz z opisem procesu
2. Oświadczenie producenta dotyczące spełnienia odporności na korozję zgodnie z normą DIN_EN_ISO 13402,
3. Oświadczenie, że wszystkie produkty wykonane są przez producenta w najwyższym standardzie technologicznym, potwierdzonych zgodnością z aneksem II dyrektywy 93/42 EEC, mówiącym o zapewnieniu odpowiedniej jakości procesów projektowania, wykonania i dystrybucji narzędzi chirurgicznych według norm ISO 9001 oraz ISO 13485,
(Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od dnia wezwania, zostaną przedstawione odpowiednie dokumenty na potwierdzenie tego faktu)
4. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania na terytorium RP, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych,
(Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od dnia wezwania, zostaną przedstawione odpowiednie dokumenty na potwierdzenie tego faktu)
5. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada certyfikat CE i/lub deklarację zgodności
(Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od dnia wezwania, zostaną przedstawione odpowiednie dokumenty na potwierdzenie tego faktu)
6. Oryginalne, ogólnie dostępne katalogi producenta, potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia, z zaznaczeniem numeru pakietu oraz numeru pozycji, której dotyczą.
7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego -po jednej sztuce próbki dla następujących pozycji:
- PAKIET NR 1- pozycja nr : 1, 3, 15, 21
- PAKIET NR 2- pozycja nr : 7, 10, 11, 40, 56
- PAKIET NR 3- pozycja nr : 6, 7.
Wykonawca powinien wyraźnie oznaczyć/zidentyfikować dostarczone próbki, poprzez wskazanie numeru pakietu oraz numeru pozycji, której dotyczą.
8. Informacja producenta oferowanych narzędzi chirurgicznych odnośnie materiału użytego do produkcji instrumentów chirurgicznych będące dokumentem branym pod uwagę w trakcie oceny spełnienia wymagań jakościowych . Musi być podany zakres twardości stali użytych do produkcji dla poszczególnych grup narzędzi chirurgicznych.
Grupy narzędzi :
- haki operacyjne, retraktory, podważki, pincety, kleszczyki, klemy, sztance, imadła bez twardej wkładki – min. 42 – 47 HRC
- nożyczki bez twardej wkładki , dłuta – min. 50 – 57 HRC
- nożyczki z twardą wkładką / twarda wkładka – min. 42 – 47 HRC / min. 60 – 64 HRC
- mikro-instrumenty - min. 42 – 47 HRC

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Oświadczenia producenta dotyczącego wykonania pasywacji wraz z opisem procesu,
2. Oświadczenie producenta dotyczące spełnienia odporności na korozję zgodnie z normą DIN_EN_ISO 13402,
3. Oświadczenie, że wszystkie produkty wykonane są przez producenta w najwyższym standardzie technologicznym, potwierdzonych zgodnością z aneksem II dyrektywy 93/42 EEC, mówiącym o zapewnieniu odpowiedniej jakości procesów projektowania, wykonania i dystrybucji narzędzi chirurgicznych według norm ISO 9001 oraz ISO 13485,
(Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od dnia wezwania, zostaną przedstawione odpowiednie dokumenty na potwierdzenie tego faktu)
4. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania na terytorium RP, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych,
(Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od dnia wezwania, zostaną przedstawione odpowiednie dokumenty na potwierdzenie tego faktu)
5. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada certyfikat CE i/lub deklarację zgodności
(Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od dnia wezwania, zostaną przedstawione odpowiednie dokumenty na potwierdzenie tego faktu)
6. Oryginalne, ogólnie dostępne katalogi producenta, potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia, z zaznaczeniem numeru pakietu oraz numeru pozycji, której dotyczą.
7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego -po jednej sztuce próbki dla następujących pozycji:
- PAKIET NR 1- pozycja nr : 1, 3, 15, 21
- PAKIET NR 2- pozycja nr : 7, 10, 11, 40, 56
- PAKIET NR 3- pozycja nr : 6, 7.
Wykonawca powinien wyraźnie oznaczyć/zidentyfikować dostarczone próbki, poprzez wskazanie numeru pakietu oraz numeru pozycji, której dotyczą.
8. Informacja producenta oferowanych narzędzi chirurgicznych odnośnie materiału użytego do produkcji instrumentów chirurgicznych będące dokumentem branym pod uwagę w trakcie oceny spełnienia wymagań jakościowych . Musi być podany zakres twardości stali użytych do produkcji dla poszczególnych grup narzędzi chirurgicznych.
Grupy narzędzi :
- haki operacyjne, retraktory, podważki, pincety, kleszczyki, klemy, sztance, imadła bez twardej wkładki – min. 42 – 47 HRC
- nożyczki bez twardej wkładki , dłuta – min. 50 – 57 HRC
- nożyczki z twardą wkładką / twarda wkładka – min. 42 – 47 HRC / min. 60 – 64 HRC
- mikro-instrumenty - min. 42 – 47 HRC

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z Uwagi na ograniczoną liczbę znaków, Zamawiający odsyła do zmian umów oraz warunków ich
wprowadzenia zawartych odpowiednio w paragrafie 10- wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pomocą środków komunikacji elekt. na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_osw, Próbki należy złożyć do dnia 08.07.2021 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego (Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wlkp., pokój nr 7 - Sekretariat w Budynku Administracyjnym lub wysyłając na adres Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-06

2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam stomatologa-protetyka- Krotoszyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam stomatologa-protetyka. Mam poważne problemy z uzębieniem, którego stan oceniam już na fatalny. Mam 52 lata. Zęby górne zajęte mocno próchnicą, mocno odsłonięte, częściowo już złamane z korzeniami tkwiącymi jeszcze w dziąsłach. Leczenie nie ma tu już żadnego sensu wg mojej oceny. Uzębienie żuchwy również w stanie raczej fatalnym.Szukam pomocy w kwestii protetyki.Mam już poważny problem z posiłkami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ostrów Wielkopolski: Dostawa artykułów spożywczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ostrów Wielkopolski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją elewacji Publicznego Przedszkola nr 1
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Przeprowadzenie poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy produktów farmaceutycznych