Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia drogowego na terenie Rzeszowa- etap III (3 części)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00100052
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia drogowego na terenie Rzeszowa- etap III (3 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000650614

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Joselewicz 4

1.11.4.) Miejscowość: Rzeszów

1.11.5.) Kod pocztowy: 35-064

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.erzeszow.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia drogowego na terenie Rzeszowa- etap III (3 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-077b63ea-d975-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.erzeszow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów / oświadczeń / wyjaśnień / zawiadomień / informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@erzeszow.pl .
2. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w sekcji V pkt 5.11 ogłoszenia składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy - Gmina Miasto Rzeszów, adres skrzynki ePuap uzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
6. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na "Liście wszystkich postępowań" na miniPortalu.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-I.271.43.118.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Budowa oświetlenia ul. Chmajówka na odcinku od ul. Pogwizdowskiej do ul. Łąkowej.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia drogowego ul. Chmajówka w Rzeszowie. Oświetlenie należy wykonać na odcinku powyższej drogi
od ul. Łąkowej do ul. Pogwizdowskiej o łącznej długości ok. 300 m.
W przyszłości planowane jest poszerzenie jezdni, dlatego projektując oświetlenie należy uwzględnić opracowaną przez MZD w Rzeszowie koncepcję poszerzenia jezdni. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować
i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Zasilanie projektowanego oświetlenia należy wykonać z szafy oświetleniowej realizowanej według odrębnego zadania pn. Budowa oświetlenia ul. Łąkowej. Planowana lokalizacja szafy oświetleniowej w sąsiedztwie istniejącej
stacji transformatorowej na ul. Łąkowej. Trasa linii oświetleniowej przebiegać będzie głównie po działkach prywatnych. Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej przez tereny miejskie.
Teren objęty robotami budowlanymi jest częściowo uzbrojony w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną.
Obecnie ulica nie posiada żadnego oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym na podkładzie mapowym.
Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
1. Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 300m.
2. należy oświetlenie wykonać jako wydzielone.
3. Oświetlenie projektować jako kablowe zasilane w pętli, kabel zasilający + kabel sterowniczy typu YAKY 4x35mm2.
4. Po trasie linii kablowej układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm,
5. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg.
6. Latarnie oświetleniowe, metalowe na fundamentach prefabrykowanych betonowych, z wysięgnikami dla odcinków realizowanych kablami ziemnymi
7. Oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową, stałym strumieniem świetlnym w czasie (zasilacz funkcją z CLO - Constant Lumen Output) zasilacz elektroniczny z interfejsem Dali + sterowniki systemu sterowania oświetleniem (szczegóły w ogólnej specyfikacji dotyczącej urządzeń oświetleniowych).
8. Przepusty pod drogami z rur ochronnych Dn110 z RHDPEp, sztywnych o średnicy wewnętrznej min. 99mm i sztywności obwodowej co najmniej 9,0kN/m2, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0kN/m2PE.
9. Zakres robót obejmuje odtworzenie terenu po robotach zmiennych do stanu poprzedniego oraz w razie potrzeby przycięcie konarów drzew i krzewów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w wysokości do 16 463,41 zł netto (dla części 1).

1. Określenie przedmiotu: Zamawiający przewiduje na zamówieniu udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.

2. Zakres robót budowlanych: Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone, jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, między innymi w zakresie:
- wykonania dokumentacji technicznej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- roboty montażowe
- układanie kabli
- roboty nawierzchniowe
- badania i pomiary
- roboty wykończeniowe i towarzyszące

3. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego. Zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację .

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
1) cena ofertowa (brutto) - 60%;
2) okres rękojmi i gwarancji - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Budowa oświetlenia ul. Łąkowej (nieoświetlony odcinek)
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicy Łąkowej w Rzeszowie, na części drogi która nie posiada oświetlenia. Ulica jest częściowo oświetlona za pomocą opraw zawieszonych na słupach energetycznych, które znajdują się przy drodze. Zakres zadania można podzielić na dwa odcinki:
-nieoświetlony odcinek 1 o długości ok. 600m od terenów kolejowych gdzie występuje oświetlenie uliczne do istniejącego słupa energetycznego nr 5/PN3/A gdzie zawieszona jest oprawa oświetleniowa.
-nieoświetlony odcinek 2 o długości ok. 300m od istniejącego słupa energetycznego nr 16/1/PN3/B do ostatnich zabudowań.
Trasa linii przebiegać będzie po działkach prywatnych i terenach miejskich.
Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Dla odcinka nr 1 należy przewidzieć budowę szafy oświetleniowej przy stacji transformatorowej Pogwizdów Nowy 1. Dla odcinka nr 2 należy zasilić oprawy ze słupa nr 16/1/PN3/B. Projektowane oświetlenie objęte robotami budowlanymi jest uzbrojone w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną.
Dobór opraw oświetleniowych, wysokości słupów oświetleniowych, wysięgników i ich kątów nachylenia, rodzaj zastosowanych słupów i przewodów, lokalizacja słupów (rozstaw słupów) ma wynikać z obliczeń fotometrycznych oraz sytuacji techniczno-terenowych wraz z warunkami stawianymi przez właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać oświetlenie, podczas podpisywania umów-użyczenia,
Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
1. Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie :
a) 600 m dla odcinka nr 1
b) 300 m dla odcinka nr 2
2. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie użytkownikom drogi.
3. Oświetlenie projektować:
a) jako kablowe zasilane w pętli, kabel zasilający + kabel sterowniczy typu YAKY 4x35mm2- dla odcinka nr 1
b) jako linia napowietrzna, przewody oświetleniowe AsXsn 4x25(35)mm2 – dla odcinka nr 2
4. Po trasie linii ziemnej układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm,
5. Latarnie oświetleniowe:
a) metalowe na fundamentach betonowych prefabrykowanych z wysięgnikami dla odcinka nr 1,
b) słupy żelbetowe typu ŻN, E dla odcinka nr 2
6. Zamawiający wymaga wysokowydajnych opraw oświetleniowych LED (oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową).
7. Zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew i krzewów.
8. Przepusty pod drogami i wjazdami wykonać w rurze grubościennej RHDPEp o sztywności obwodowej co najmniej 9,0 kN/m2, przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn110, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2.
9. Szafa oświetleniowa wolnostojąca na fundamencie dla odcinka nr 1
10. Złącze dla odcinka nr 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w wysokości do 54 658,54 zł netto (dla części 2).

1. Określenie przedmiotu: Zamawiający przewiduje na zamówieniu udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.

2. Zakres robót budowlanych: Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone, jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, między innymi w zakresie:
- wykonania dokumentacji technicznej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- roboty montażowe
- układanie kabli
- roboty nawierzchniowe
- badania i pomiary
- roboty wykończeniowe i towarzyszące

3. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami za-mówienia podstawowego. Zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
1) cena ofertowa (brutto) - 60%;
2) okres rękojmi i gwarancji - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Budowa oświetlenia ul. Wójcika
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicy Wójcika w Rzeszowie na całym odcinku drogi tj. 460m. Trasa linii przebiegać będzie głównie po działkach prywatnych.
Przedmiotowy odcinek drogi, przebiega przez teren zabudowy jednorodzinnej. Ulica Wójcika na całości nie posiada oświetlenia. Odpowiedni zakres został zwizualizowany na załączniku graficznym. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci n.n. Należy przewidzieć budowę szafy oświetleniowej w rejonie stacji transformatorowej Pogwizdów Nowy 2. Projektowane oświetlenie objęte robotami budowlanymi jest uzbrojone w infrastrukturę techniczną – wodociągową, gazową, energetyczną i teletechniczną.
Dobór opraw oświetleniowych, wysokości słupów oświetleniowych, wysięgników i ich kątów nachylenia, rodzaj zastosowanych słupów i przewodów, lokalizacja słupów (rozstaw słupów) ma wynikać z obliczeń fotometrycznych oraz sytuacji techniczno-terenowych wraz z warunkami stawianymi przez właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać oświetlenie, podczas podpisywania umów-użyczenia,
Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
1. Długość drogi, na jakiej należy wybudować oświetlenie ~ 460 m.
2. należy oświetlenie wykonać jako wydzielone.
3. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie użytkownikom drogi.
4. Oświetlenie projektować jako kablowe zasilane w pętli, kabel zasilający + kabel sterowniczy typu YAKY 4x35mm2.
5. Po trasie linii kablowej układać płaskownik ocynkowany o przekroju nie mniej niż FeZn 25x4mm,
6. Latarnie oświetleniowe metalowe na fundamentach betonowych prefabrykowanych z wysięgnikami,
7. Zamawiający wymaga wysokowydajnych opraw oświetleniowych LED (oprawy oświetleniowe LED z optyką drogową).
8. Zakres robót obejmuje również przycięcie konarów drzew i krzewów.
9. Przepusty pod drogami i wjazdami wykonać w rurze grubościennej RHDPEp o sztywności obwodowej co najmniej 9,0 kN/m2, przepusty pod chodnikami w rurze ochronnej Dn110, skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym z rur ochronnych Dn110 z HDPE giętkimi, posiadającymi ściankę zewnętrzną karbowaną a wewnętrzną gładką o średnicy wewnętrznej min. 95 mm i sztywności obwodowej co najmniej 7,0 kN/m2.
10. Szafa oświetleniowa wolnostojąca na fundamencie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w wysokości do 23 780,49 zł netto ( dla części 3)

1. Określenie przedmiotu: Zamawiający przewiduje na zamówieniu udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.

2. Zakres robót budowlanych: Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone, jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, między innymi w zakresie:
- wykonania dokumentacji technicznej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- roboty montażowe
- układanie kabli
- roboty nawierzchniowe
- badania i pomiary
- roboty wykończeniowe i towarzyszące

3. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami za-mówienia podstawowego. Zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
1) cena ofertowa (brutto) - 60%;
2) okres rękojmi i gwarancji - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla części 1 i 3:

a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego* o długości co najmniej 200 m każde.

*Droga- zgodnie z art. 4 pkt.2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020r. poz. 470 z późn. zm.) „2) droga – budowla wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi, urządzeniami oraz instalacjami, stanowiącą całość techniczno-użytkową, przeznaczoną do prowadzenia ruchu drogowego, zlokalizowaną w pasie drogowym”.

Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót.

Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.

b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą doświadczenie
i uprawnienia budowlane*, tj.:
w zakresie prac projektowych:
- projektant branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane* w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania, oraz posiadający doświadczenie w postaci wykonania co najmniej 2 dokumentacji projektowych w zakresie budowy oświetlenia drogowego* o długości co najmniej 200 m każde.

w zakresie robót budowlanych:
- kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane* w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami.

- minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV,

- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych.

* Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji, z zastrzeżeniem, iż nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy z osobami posiadającymi uprawnienia SEP „E” i SEP „D”.

Dla części 2:

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia drogowego* o długości co najmniej 400 m każde.

*Droga- zgodnie z art. 4 pkt.2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020r. poz. 470 z późn. zm.) „2) droga – budowla wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi, urządzeniami oraz instalacjami, stanowiącą całość techniczno-użytkową, przeznaczoną do prowadzenia ruchu drogowego, zlokalizowaną w pasie drogowym”.

Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót.

Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
3) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
4) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.

a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą doświadczenie
i uprawnienia budowlane*, tj.:

w zakresie prac projektowych:
- projektant branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane* w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania, oraz posiadający doświadczenie w postaci wykonania co najmniej 2 dokumentacji projektowych w zakresie budowy oświetlenia drogowego* o długości co najmniej 400 m każde.

w zakresie robót budowlanych:
- kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane* w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami.

- minimum dwie osoby z uprawnieniami eksploatacyjnymi SEP „E” do 1 kV,

- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP „D” do prac kontrolno-pomiarowych w instalacjach elektrycznych.

* Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji, z zastrzeżeniem, iż nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy z osobami posiadającymi uprawnienia SEP „E” i SEP „D”.

Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w odniesieniu do wszystkich części: Warunek, o którym mowa w punkcie a) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast warunek określony w punkcie b) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (określonych w Rozdziale VI
pkt. 5.4.a), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (określonych w Rozdziale VI pkt. 5.4.b), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ; b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ;
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy)
4. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz - zgodnie z Rozdziałem IX SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Dla części 1: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
Dla części 2: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Dla części 3: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100).
na zasadach określonych w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w
projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dane przedstawione w Sekcji I "Zamawiający" niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu prowadzącego postępowanie tj. Gmina Miasto Rzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa na rzecz Zamawiającego którym jest Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań sporządzonym przez Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2021/BZP 00000406/10/P.
Identyfikator pozycji planu: 1.1.24.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 10 miesięcy od podpisania umowy (dla wszystkich części).
Termin wykonania dokumentacji ustala się do 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI