Dzierżawa analizatora do RKZ wraz z dostawą odczynników

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dzierżawa analizatora do RKZ wraz z dostawą odczynników
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChmielnik
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającySzpital Powiatowy w Chmielniku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042580
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dzierżawa analizatora do RKZ wraz z dostawą odczynników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Chmielniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003680113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kielecka, 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3542017 wew. 150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-chmielnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chmielnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa analizatora do RKZ wraz z dostawą odczynników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71162169-a814-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00029541/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dzierżawa analizatora do RKZ wraz z dostawą odczynników

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital-chmielnik.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.szpital-chmielnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciuminiPortalu.b) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: - w sprawachdotyczących przedmiotu zamówienia – Kierownik Laboratorium Diagnostycznego, tel. 41/354-30-23wew. 266, 268,- w sprawach proceduralnych - Dział Administracyjno Techniczny tel. 41/354-20-17wew. 140 lub 150, e- mail przetargi@szpital-chmielnik.pl c) Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.d) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu orazRegulaminie ePUAP. e) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. f)Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP.g) Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania oudzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowizałącznik do niniejszej SWZ. h) Zamawiający udostępni oferty oraz protokół postępowania wraz zzałącznikami po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestSzpital Powiatowy w Chmielniku;b) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którymmożna się kontaktować pod adresem e-mail: jarek.dziurda@szpital-chmielnik.pl; c) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego.g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.h) posiada Pani/Pan:- napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;j) przysługujePani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzaniePani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jestUrząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/26/PN/04/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dzierżawa analizatora do równowagi kwasowo – zasadowej o parametrach granicznych zawartych w załączniku nr 3 do SWZ wraz z sukcesywną dostawą odczynników w asortymencie i szacunkowej ilości badań miesięcznie określonych w formularzu asortymentowo - cenowym załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434520-7 - Analizatory krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw w dniach

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiada wymaganeprzez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (dotyczy analizatora i odczynników) – załącznik nr 7b) katalogów, opisów, folderów;c) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj, zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) oświadczenie, że oferowany asortyment – towar posiada wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (dotyczy analizatora i odczynników) – załącznik nr 7b) katalogów, opisów, folderów;c) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj, zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załączniki numer 4 i 5 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowodypotwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu,na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe(jeżeli takie są wymagane w niniejszej SWZ). Oświadczenie składają odrębniewykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wtakim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy orazspełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Formularz asortymentowo cenowy -(załącznik nr 2 do SWZ)3. Formularz „Parametry graniczne analizatora” - (załącznik nr 3 doSWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wtakimprzypadku:•Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowieniapełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. • Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączajądo oferty oświadczenie, z którego wynika, które robotybudowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.• Jeżeli została wybrana ofertawykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądaćprzed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującejwspółpracę tych wykonawców.•Wszelka korespondencja będzie prowadzona przezzamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.b) Potencjał podmiotu trzeciego W celupotwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać napotencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiottrzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawyPzp c)PodwykonawstwoZamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przezwykonawcę kluczowychzadań / części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanieczęści zamówieniapodwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiający wymaga, aby w przypadkupowierzenia częścizamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie częścizamówienia, którychOgłoszenie nr 2021/BZP 00016579/01 z dnia 2021-03-122021-03-12Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybiepodstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawywykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tymetapie) nazwy (firmy) tychpodwykonawców. Zamawiający nie będzie badał czy zachodząpodstawy wykluczenia wskazanew art. 108) u.p.z.p. do ujawnionych przez Wykonawcępodwykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną przy użyciu Miniportalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/; e-Puapu - https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-07

2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam mobilnego fryzjera - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam mobilnego fryzjera Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.