DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŚMIECIARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W CHMIELNIKU SPÓŁKA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŚMIECIARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W CHMIELNIKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChmielnik
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyZakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042939
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŚMIECIARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W CHMIELNIKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260615711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zrecze Duże 1A

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413544430

1.5.8.) Numer faksu: 413544430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zuk.chmielnik@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zukchmielnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka komunalna - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŚMIECIARKI DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W CHMIELNIKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7d2ba4c-a73a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zukchmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zukchmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://zukchmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServletWymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zuk w Chmielniku Sp. z o.o. z siedzibą w Zreczu Dużym 1A (26-020) 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - pod adresem e- mail: tomziel@abi-net.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki dla Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” znak postępowania ZP/1/2021 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych uwaga 1;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO uwaga 2;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka, przeznaczonego do zbierania i wywozu stałych odpadów komunalnych2.Charakterystyka zabudowy- parametry min.•Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych•Zabudowa montowana na dzielonej ramie, połączenia elastyczne z podwoziem•Skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z pojedynczego jednolitego arkusza stali(…)•Podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach, wykonana ze stali o grubości min.6mm.•Pojemność skrzyni ładunkowej min.22m³•Wanna załadowcza wykonana z blachy o grubości dna min.6mm, boki o grubości min.4mm,•Obj. kosza zasypowego min.2,8m³•Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym,•Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy(szufladowy)•Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy•Możliwość wysunięcia płyty zgniatającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni•Urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie•Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automat.,ciągłym oraz pojedynczym•Możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka,•Możliwość sterowania płytą wypychającą(wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewn. pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy•Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów•3 wyłączniki bezpieczeństwa(stop awaryjny)umieszczone: po obu stronach zabudowy oraz jeden w kabinie kierowcy•Automat. sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego•Stopień zagęszczenia odpadów 6:1•Możliwość zmiany ciśnienia (…) w układzie hydraulicznym na mniejszą ok.(40bar) – wariant: surowce wtórne, odpady zielone. Sterowanie odbywa się z kabiny kierowcy•Możliwość automat. spowolnienia prędkości krańcowej podnoszenia i opuszczania zasypu dla pojemników 80-1100 l.(…)•Krawędź kosza zasypowego z otwieraną klapą umożliwiającą ręczny załadunek odpadów niewymiarowych i wielkogabarytowych(możliwość obniżenia krawędzi kosza do110cm od podłoża)•Urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami 80-1100 l.•Część tylna(odwłok) z automat. blokadą i odblokowywaniem•2 stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automat. informującymi kierowcę o tym który stopień jest zajęty oraz dającymi możliwość: ograniczenia prędkości pojazdu do 30km/h, uniemożliwienia manewru cofania pojazdu,rozłączenia układu ugniatania•2 siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewn. odwłoka•Uszczelka zamontowana dookoła płyty zgniatającej•Rura odpływowa ze zbiornikiem na BIO odcieki(…)•Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy•Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana, kolor biały•Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, belka świetlna•Reflektor roboczy z tyłu zabudowy•Pasy odblaskowe(ostrzegawcze)na kabinie i odwłoku•Dno zbiornika wykonane ze stali wysokogatunkowej typu Hardox•Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia, opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące pracę obsługi•Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez kierowcę•Możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania(4przyciski)•Zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE•Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami•Wykonawca dostarczy deklarację zgodności CE dla zabudowy•Świadectwo homologacji dla kompletnego pojazdu ważne w dniu składania oferty lub dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i rejestracji pojazdu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym•Układ centralnego smarowania w przypadku występowania więcej niż dwóch punktów smarnych w zabudowie•Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu•Wykonawca ma obowiązek dostarczenia w języku polskim: instrukcji obsługi, przeszkolenie pracowników z jego obsługi według zakresu określonego przez Zamawiającego•Narzędzia przymocowane do zabudowy umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnianiu pojemników(…)–2komplety3.Charakterystyka podwozia- parametry min.•Podwozie fabrycznie nowe, nie rejestrowane, nie noszące śladów użytkowania,•Rok prod. nie starszy niż2020•Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego, kierownica po lewej stronie•Podwozie o dmc26t. (techn. min.27t), przystosowane do zabudowy śmieciarki, do normy 1501-01•Nośność osi przedniej min.8000kg•Nośność osi tylnej napędowej min.12000kg•Nośność osi trzeciej min.8000kg•Układ napędowy pojazdu 6x2druga oś napędowa, trzecia oś wleczona kierowana –podnoszona automat.•Rozstaw osi pojazdu min.3800mm•Opony regionalne 315/80/R22,5 na każdej osi•Zawieszenie osi przedniej resory paraboliczne•Tylne zawieszenie pneumatyczne, kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota•Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe,układ stabilizujący tor jazdy(ESP/EVCS),układ hamowania awaryjnego(AEBS WE)•System ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu(LDWS)•Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej•Wskaźnik obciążenia osi tylnych na desce rozdzielczej•Silnik 6 cylindrowy wysokoprężny, pojemność skokowa min.8.7 l., rzędowy z turbosprężarką i chłodnicą powietrza doładowującego, spełniający normę EURO VI bez EGR•Układ oczyszczania spalin bezobsługowy, nie wymagający ani manualnej ani stacjonarnej regeneracji filtra DPF•Moc silnika min.243kW(330kM)i maksymalny moment obrotowy min 1400 Nm•Filtr powietrza za kabiną kierowcy•Układ wydechowy wyprowadzony w dół•Skrzynia biegów zautomat. bez pedału sprzęgła•Przystawka mocy odsilnikowa(od wałka rozrządu)niezależna od skrzyni biegów z możliwością wyłączenia•Funkcja wykołysania pojazdu w grząskim terenie•Interfejs danychFMS•Poziom hałasu zgodny z normąUE•Zbiornik paliwa aluminiowy min. 290 l.•Zbiornik AdBlue min.50l.•Akumulatory 2x12V i min.220Ah•Alternator90A•Kabina krótka 3-os., dzienna, niski dach, w kolorze RAL9010•3 oddzielne miejsca wyposażone w pasy bezpieczeństwa•Osłona przeciwsłoneczna zewn. w górnej części szyby przedniej•Wywietrznik dachowy obsługiwany ręcznie•Elektrycznie sterowane szyby•Lusterka wsteczne podgrzewane i regulowane elektrycznie•Lusterko rampowe podgrzewane i lusterko krawężnikowe podgrzewane•Fabryczny imobilizer•2komplety kluczyków do pojazdu•Wyświetlacz z komputerem pokładowym w jęz. polskim•Reflektory halogen. ze światłami LED do jazdy dziennej•Światła przeciwmgłowe przednie z funkcja doświetlania zakrętów•Boczne światła obrysowe, klimatyzacja kabiny•Radio fabryczne ze sterowaniem z kierownicy.3a.Charakterystyka monitoringu pojazdu– wymagania min.•Monitoring powinien obejmować co najmniej rejestrację pozycji pojazdu (przejazdy i postoje pojazdu), otwarcie odwłoka(wyładunek odpadów),zużycie paliwa i stan zbiornika paliwa, rejestrację obrazu z dwóch kamer zamontowanych na pojeździe•Wdrożenie, utrzymanie i udostępnienie systemu informatycznego do obsługi monitoringu na co najmniej 3lata•Monitoring powinien pozwalać na dostęp z pozycji dyspozytora poprzez udostępniony system informatyczny do:-bieżących i archiwalnych wskazań pozycji pojazdu-bieżących i archiwalnych wskazań zużycia paliwa oraz stanu paliwa w zbiorniku-bieżących i archiwalnych informacji o otwarciu odwłoka-bieżącego i archiwalnego obrazu z 2kamer zamontowanych na pojeździe(…)•Wymagania w zakresie systemu rejestracji obrazu:-system pozwalający na podłączenie nie mniej niż 2kamer-kamery posiadające stopień ochrony środowiskowej IP65 lub wyższy-możliwość rejestracji obrazu w nocy i przy słabych warunkach oświetleniowych-system rejestracji obrazu musi posiadać bufor pamięci pozwalający na obsługę przypadku, gdy pojazd znajdzie się w obszarze o zasięgu sieci GSM nie pozwalającym na przesyłanie do systemu informatycznego rejestrowanego materiału na bieżąco(…)•Przekazanie Zamawiającemu po 3 latach archiwalnych elektronicznych danych z monitoringu pojazdu•Szkolenie 2 pracowników(dyspozytorów pojazdów)w zakresie obsługi systemu informatycznego monitoringu pojazdów•Skonfigurowanie systemu informatycznego w zakresie utworzenia kont użytkowników i uprawnień poszczególnych użytkowników•Kompatybilność systemu monitoringu z posiadanym przez Zamawiającego systememXTrack3b.Zakres szkolenia pracowników:•Szkolenie 4kierowców z zakresu obsługi pojazdu (min.2-godzinny przejazd szkoleniowy każdego z kierowców)•Szkolenie 4pracowników zajmujących się załadunkiem odpadów•Szkolenie 2mechaników z zakresu prac serwisowych przewidzianych do przeprowadzania we własnym zakresie podczas bieżącej eksploatacji m.in. uzupełnianie płynów eksploat., smarowanie sworzni3c.Przeglądy gwaran.:•Przeprowadzanie 3 okresowych przeglądów serwisowych w wymaganych okresach przewidzianych przez prod. podwozia nie rzadziej niż 1raz na rok lub co 15000km; przeglądy obejmują wymianę oleju silnikowego i kompletu filtrów•Przeprowadzenie 6 okresowych przeglądów serwisowych w wymaganych okresach przewidzianych przez prod. zabudowy nie rzadziej niż co 50000motogodzin; przeglądy obejmują wymianę oleju i kompletu filtrów;•Czynności okresowych przeglądów serwisowych przeprowadzane w siedzibie Zamawiającego lub w odległości do 100km od siedziby Zamawiającego3d.Wymagania ogólne: śmieciarka musi spełniać min. parametry techniczne oraz być wykonana zgodnie z przepisami Unii Europejskiej i spełniać obowiązujące wPolsce przepisyBHP:•Pojazd musi spełniać wymagania systemu bezp.„CE”•Pojazd musi odpowiadać wytycznym89/392 EWG•Pojazd musi spełniać normę PN-EN 1501-1:1999/A1:2004•Pojazd musi spełniać wymagania Rozp.Ministra Środowiska z dnia 16czerwca 2009r. w sprawie bezp. i higieny pracy przy gospod. odpadami komunal. Dz.U.Nr104 poz.868

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert, którym są:1) Cena P1 (w rozumieniu łączna wartość brutto zamówienia czyli wartość brutto umowy) – waga 60%, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:Wartość punktowa kryterium cena brutto jest wyliczana wg wzoru: P1 – maksymalnie 60 punktów – 60%:P1 = Cn / Cob x 60 gdzie P1 - uzyskana przez ofertę liczba punktów w zakresie zaproponowanej ceny ofertowej;Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;Cob– cena oferty badanej brutto;Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 60 pkt.2) Czas dostawy przedmiotu zamówienia P2 – maksymalnie 40 punktów – waga 40%, gdzie punkty wyliczane są w sposób następujący:- czas dostawy przedmiotu zamówienia do 14 dni od daty podpisania umowy – 40 pkt- czas dostawy przedmiotu zamówienia do 21 dni od daty podpisania umowy – 20 pkt- czas dostawy przedmiotu zamówienia do 30 dni od daty podpisania umowy – 0 pkt 2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. Jeżeli będą to oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty - do złożenie w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.3. Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:1) spełni wymagania określone w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp;2) przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych zgodnie zewzorem:P = P1+P2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie pkt VI SWZ,2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;d) zdolności technicznej lub zawodowej:• wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.UWAGA: Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawę zrealizowaną w ramach jednej umowy polegającą na dostawie śmieciarki na kwotę nie mniejszą niż 615 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz.U.2020.1076 z późn.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu wykonanych dostaw (Załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca załącza również: wadium oraz jeżeli dotyczy pełnomocnictwo, zobowiązanie podmiotu trzeciego, zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związaniaofertą na kwotę/wartość:7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: B.S. Chmielnik nr konta 05 8483 0001 2001 0007 3899 0001 z adnotacją „Wadium w przetargu na: Dostawę fabrycznie nowej śmieciarki dla Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością”a potwierdzenie wpłaty można załączyć do oferty.6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania z ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wnioskuzwraca wadium wykonawcy::1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,2) którego oferta została odrzucona,3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, a z wyjątkiem Wykonawcy, którego ofertazostała wybrana jako najkorzystniejsza,4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięteodwołanie na czynność albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej,2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkachokreślonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w punkcie VII SWZ, składa każdy z wykonawców.3) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zukchmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport palet 120/100 400 sztuk - Świdno - Łażniew
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport palet 120/100 400 sztuk z miejscowości Świdno do mieiscowości Łażniew. zainteresowanych proszę o kontakt. pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI